16/4 FC Barcelona - PSG

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1946
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Filten »

Håber Araujo kommer med en kæmpe undskyldning til hele holdet.

Jeg sætter min lid til at pep og man city vold knepper de hvide fjolser fra Madrid i morgen. Jeg glæder mig til at følge deres sørgelige tråd i morgen aften. :)
Senest rettet af Filten tirs apr 16, 2024 11:23 pm, rettet i alt 1 gang.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Alias-A »

Nå, jeg er ekstremt skuffet over i aften. Så mange bitre ting oven i hinanden. Latterligt rødt kort som gør at vi pisser det hele væk, endnu en ydmygelse efter en periode med håb, psg smadrer os på hjemmebane, Dembeles ækle ansigt, og man kunne blive ved.

Den gør ondt den her.
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 1946
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
tirs apr 16, 2024 11:12 pm
Det var en historisk mulighed som gik i vasken. Det som gør nederlaget mest smerteligt er følgende tre ting;

1) vi spillede rigtig godt i den første kamp og vandt endda på PSG hjemmebane, hvilket gav stor håb om en semi-finale plads.

2) et rødt kort tidligt i kampen smadrer kampen fuldstændig for os

3) Xavi tror vitterligt at han kan parkere bussen i 60 minutter (resten af kampen) og på den måde hente sejren hjem.

Hvis ingen af de nævnte tre ting havde sket, ville nederlaget være langt mere acceptabelt.

Xavi mangler rigtig meget som træner. Får unødvendige røde kort og laver afgørende fejl i kampe. Jeg glæder mig til han stopper. Det kan kun gå den rigtige retning.
Den her hænger ikke kun på Xavi. Lewandowski har kun 2 ting, han skal på den 9’er position. 1. Modtage bolden dvs. tæmme den - det kunne han igen ikke finde ud af.
2. Scorer mål eller spille chancen større - han formår
Ingen af delene, han har muligheden for at spille den til Venstre sidst i kampen til 2 helt frie spillere, men skyder direkte ind i en PSG spiller.

Frenkie de Jong ødelægger vores spil i dag 11 mod 11 synes jeg, han skal KONSTANT rende rundt med bolden og venter nærmest provokerende på modstanderne kommer, så han kan begynde på hans pis med at dreje først den ene vej også den anden vej. - KONSTANT.

Kounde gjorde det nogenlunde, men som vi alle ved sniger der sig altid graverende fejl ind og det var ikke en undtagelse i dag, han spiller mbappe fri til 4-1 ærgeligt han ikke er på landsholds tur - så havde han da fået en assist.

De 3 nævnte ser jeg gerne væk til sommer burde indbringe 100mio euro minimum.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Vores stadion bliver ikke engang halvfyldt i de resterende kampe i ligaen efter aftenens kæmpe nedtur.
Det bliver heller ikke sjovt at have denne enorme skuffelse og spille Clasico midt i fjendens rede i weekenden.
Men vi er jo vant til at blive kneppet godt og grundigt de sidste mange år så det skal nok blive sjovt.

Spillerne har udtalt før kampen at de spiller og kæmper for tilhængernes skyld. Jamen tak for kampen :clap:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1778
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barca80 »

Og hvor går det ondt, at semi-finale modstanderen er en relativ nem modstander i form af Dortmund. En CL finaleplads var ligesom banet vej for Barca hvis vi havde slået PSG i aften :?

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er dybt skuffet. Vi havde alle muligheder for at slå PSG ud, men ødelagde det med det røde kort.

PSG var desværre meget boldfaste, og vi kunne ikke forsvare. Derfor gik det, som det gik.

Glæd jer over at spare et par tusinde, som en billet kostede, så vil jeg glæde mig over ikke at skulle høre på Preben, som nok har sit livs fest.

Heldigvis er det tid til CL bold igen på stadion, når kvinderne møder Chelsea i semi. Lad os håbe, at de kan gøre det lidt bedre end mændene.

VISCA EL BARCA!

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Mésqueunclub »

kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1778
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barca80 »

Nogle POSITIV NYHEDER (jeg prøver glemme kampen) !

1) Xavi stopper til sommer

2) vi har stadig et fantastisk hold med mange kvalitets spillere for fremtiden, med bl.a. Pedri, Gavi osv.

3) vi har stadig verdens bedste akademi, se bare på Yamal, Cubarsi, Fermin osv.

4) økonomien er i den rigtige retning

5) vi er tilbage på et langt forbedret Camp Nou fra næste sæson

6) efter nogle sløje år, kan det kun blive bedre i fremtiden for Barca

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Denne her kamp kommer i top 5 af de største ydmygelser i klubbens historie i 20. århundrede.
Bayern 8:2
PSG 4:1
Real 4:1
Girona 4:2
Villarreal 5:3
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af whidgee »

Barca80 skrev:
tirs apr 16, 2024 11:36 pm
Nogle POSITIV NYHEDER (jeg prøver glemme kampen) !

1) Xavi stopper til sommer
Jeg tror bestemt ikke at Xavi stopper til sommer

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Alias-A »

Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7235
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Dytrax »

ter Stegen: "The defeat hurts because it feels like we could have qualified."

"Tomorrow it's time to recharge the batteries and try to make things as difficult as possible for Real Madrid."

Filten
Indlæg: 1946
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Filten »

Alias-A skrev:
tirs apr 16, 2024 11:38 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
Ja i dag var dog mest pga det røde kort. Ellers havde vi dem
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7235
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "The ref was really bad, a disaster, does not understand football. I don't really like to talk about refs, but we have to say, that decision was wrong and marked completely the tie."

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Alias-A »

Filten skrev:
tirs apr 16, 2024 11:42 pm
Alias-A skrev:
tirs apr 16, 2024 11:38 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
Ja i dag var dog mest pga det røde kort. Ellers havde vi dem
Det røde kort var idiotisk. Men måden vi greb resten af kampen an på var næsten lige så dumt. Gameplanen var åbenbart at "forsvare den hjem" og overlade initiativet til psg. Det var dømt til at gå galt.
93' Iniesta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster