21/1 Real Betis - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Enig i alle de ting i siger om at man ikke skal sammenligne.

Men hvis man udefra 60 min kan sige at man ikke forstår hvorfor en spiller blev handlet ind, jamen så kan man stort set sige det om alle spiller. Sjældent nogen slår til i de første par indskiftninger.

Vil bare sige at det var hjendød kommentar fra Bruun, allerede.
Allez...

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

emo skrev:
man jan 22, 2024 10:18 am
Enig i alle de ting i siger om at man ikke skal sammenligne.

Men hvis man udefra 60 min kan sige at man ikke forstår hvorfor en spiller blev handlet ind, jamen så kan man stort set sige det om alle spiller. Sjældent nogen slår til i de første par indskiftninger.
Jamen for hævled ... så læs dog hvad der skrives? Det er vel et faktum, at han endnu ikke har vist, hvorfor han er alle pengene og den store hype værd. Og det var det, de sagde og som nogen af os prøver at pointere. Synes du selv, han har vist det? Næppe.

Vend det om: Har han i løbet af de 60 minutter givet prøver på sin målfarlighed? Nej. har han vist fuldstændig vidunderlig boldteknik? Nej. Er det så korrekt at skrive, at han endnu ikke har vist det, han kan? Ja.

End of story.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af emo »

PeterPedal skrev:
man jan 22, 2024 10:56 am
emo skrev:
man jan 22, 2024 10:18 am
Enig i alle de ting i siger om at man ikke skal sammenligne.

Men hvis man udefra 60 min kan sige at man ikke forstår hvorfor en spiller blev handlet ind, jamen så kan man stort set sige det om alle spiller. Sjældent nogen slår til i de første par indskiftninger.
Jamen for hævled ... så læs dog hvad der skrives? Det er vel et faktum, at han endnu ikke har vist, hvorfor han er alle pengene og den store hype værd. Og det var det, de sagde og som nogen af os prøver at pointere. Synes du selv, han har vist det? Næppe.

Vend det om: Har han i løbet af de 60 minutter givet prøver på sin målfarlighed? Nej. har han vist fuldstændig vidunderlig boldteknik? Nej. Er det så korrekt at skrive, at han endnu ikke har vist det, han kan? Ja.

End of story.
Ro på, ikke blive så irriteret vel.

Sort på hvidt, super firkantet sat op. Som jeg skriver så kan man sige det om alle spillere der kommer til, og det har jeg bare ikke hørt fra dem af, være så kritiske på en ny spiller.

Og helt sådan mener jeg ikke de udlagde det i går. Jeg forstår ikke meningen med at pointere på 60 minutter over 3 kampe, at man ikek har vist nok, det vil næsten ingen gøre.

Desuden deres uvidenhed om at han ikke blev brugt i Super Cuppen, fordi han var skadet. Men nej, det var som om han ikke var god nok. Generelt var de langt ude i går, især Bruun.
Allez...

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

PeterPedal skrev:
man jan 22, 2024 10:56 am
emo skrev:
man jan 22, 2024 10:18 am
Enig i alle de ting i siger om at man ikke skal sammenligne.

Men hvis man udefra 60 min kan sige at man ikke forstår hvorfor en spiller blev handlet ind, jamen så kan man stort set sige det om alle spiller. Sjældent nogen slår til i de første par indskiftninger.
Jamen for hævled ... så læs dog hvad der skrives? Det er vel et faktum, at han endnu ikke har vist, hvorfor han er alle pengene og den store hype værd. Og det var det, de sagde og som nogen af os prøver at pointere. Synes du selv, han har vist det? Næppe.

Vend det om: Har han i løbet af de 60 minutter givet prøver på sin målfarlighed? Nej. har han vist fuldstændig vidunderlig boldteknik? Nej. Er det så korrekt at skrive, at han endnu ikke har vist det, han kan? Ja.

End of story.
Det jo det samme når folk sætter spørgsmål til om hvad, Roberto har vist i hele sin barca tid og hvad der berettiger ham at være på holdet.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster