16/12 Valencia - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Valencia - FC Barcelona
La Liga
16. december - kl. 21.00
TV: TV2 SPORT X
Wennerberg
Forum Admin

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Dejligt jeg skal til julefrokost, det plejer at være mere morsomt end det Barca har vist på det sidste.
Men god kamp cules, og glædelig jul . :wave:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »


Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Bliver det i aften vi ser en trodsreaktion fra de 2 foregående kampe?
Eller fortsætter vi i samme rille, og smider point / vinder med 1 mål efter en forfærdelig omgang fodbold?

Håber Xavi stiller i stærkeste opstilling.
Cancelo, Araujo, AC, Balde.
Gundogan, Frankie, Pedri.
Lamine, Torres, Felix.

Man kunne evt være fristet af Guiu i stedet for Lamine og så rykke Torres ud på kanten.
Lamine er nok en bedre løsning på kanten istedet for Torres, men synes helt ærligt at han skal bruges mere som indskifter.
Han er trodsalt stadig kun 16 år.
Raphina er selvfølgelig også en mulighed på højrekanten, men synes desværre ikke der kommer nok fra ham derude.

I forsvaret kunne man også fortsætte med Cancelo på venstre back og så smide Kounde på højre.
Men synes Kounde trænger til en tur på bænken.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Kvoller skrev:
lør dec 16, 2023 10:59 am
Så blev den kamp da også jinxed :lol: :lol:
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barc ... -2020.html
Tænke det samme, da jeg så nyheden 🤞😅

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Et Barca nederlag og en sejr til Atletico/Girona/Puta i denne runde vil betyde at vi er færdige med mesterskabet. Ikke på papiret men mentalt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvis Roberto, Romeu og Lewandowski starter, vil jeg have svært ved at mønstre lyst til at se kampen.
Men eftersom jeg elsker at få baldret julehumøret, tænder jeg for tossekassen og håber at det bliver i dag vi genfinder det sprudlende spil.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🔶 Laporta was very angry with the Antwerp match list and this is not the first time.

🔶 Laporta does not understand why Xavi rested some players, especially after the loss against Girona.

🔶 Laporta was also angry with Xavi after he gave the players two days off after El Clásico loss.

🔶 The president is clearo when you lose there must be consequences.

[Diario Sport]
Konsekvenser ifm. dårlig præstation på banen burde være indlysende.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
lør dec 16, 2023 1:23 pm
Et Barca nederlag og en sejr til Atletico/Girona/Puta i denne runde vil betyde at vi er færdige med mesterskabet. Ikke på papiret men mentalt.
Vi har for mit vedkommende tabt ligaen. Vi taber sikkert også i aften, de bliver mentalt ramt hver gang de andre scorer. (Siger vores kaptajn Roberto jo)
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
lør dec 16, 2023 2:40 pm
Lopezzz skrev:
lør dec 16, 2023 1:23 pm
Et Barca nederlag og en sejr til Atletico/Girona/Puta i denne runde vil betyde at vi er færdige med mesterskabet. Ikke på papiret men mentalt.
Vi har for mit vedkommende tabt ligaen. Vi taber sikkert også i aften, de bliver mentalt ramt hver gang de andre scorer. (Siger vores kaptajn Roberto jo)
Jeg krydser fingre for at det bliver en god weekend men vi har fejlet meget på det sidste på grund af vores elendige indstilling til kampene. Vi presser ikke nok og vi laver sindssyg mange latterlige amatøragtige fejl i forsvaret.
Hvis vi ikke retter på det kommer vi ikke engang i CDR kvartfinalen og vi kan også risikerer at ikke slutte i top 4 i ligaen.
MDCCCXCIX

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Jeg har hørt at Barca vinder med tenniscifre. Målscorerne bliver Lewandowske med fire mål og Romeo med to (efter han er blevet skiftet ind som kreativ playmaker).

Det er skrevet i stjernerne. :grin:

Bliver en kamp mellem to hold der ikke har tur i den for tiden. Valencia's problemer stikker dog - vil jeg mene - dybere. Men Mestalla bliver som altid en kedel. Og Valencia som altid ekstra motiveret mod storebror Barcelona.

Tror dog på sejren til Barca - men først og fremmest at holdet nok skal skabe en del chancer. Spørgsmålet er om de så også bliver konverteret til kasser. Heldigvis har vi en af nyere tids skarpeste 9'ere oppe foran.

God kamp.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
lør dec 16, 2023 5:08 pm
Jeg har hørt at Barca vinder med tenniscifre. Målscorerne bliver Lewandowske med fire mål og Romeo med to (efter han er blevet skiftet ind som kreativ playmaker).

Det er skrevet i stjernerne. :grin:

Bliver en kamp mellem to hold der ikke har tur i den for tiden. Valencia's problemer stikker dog - vil jeg mene - dybere. Men Mestalla bliver som altid en kedel. Og Valencia som altid ekstra motiveret mod storebror Barcelona.

Tror dog på sejren til Barca - men først og fremmest at holdet nok skal skabe en del chancer. Spørgsmålet er om de så også bliver konverteret til kasser. Heldigvis har vi en af nyere tids skarpeste 9'ere oppe foran.

God kamp.
Lewandowski har ikke scoret i 3 måneder på udebane. Så 4 mål det bliver problematisk.

Jeg tror desværre dette bliver endnu et nederlag og der bliver slået flere søm i kisten.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Dytrax skrev:
lør dec 16, 2023 2:17 pm
🔶 Laporta was very angry with the Antwerp match list and this is not the first time.

🔶 Laporta does not understand why Xavi rested some players, especially after the loss against Girona.

🔶 Laporta was also angry with Xavi after he gave the players two days off after El Clásico loss.

🔶 The president is clearo when you lose there must be consequences.

[Diario Sport]
Konsekvenser ifm. dårlig præstation på banen burde være indlysende.
Ja, jeg har set at noget at modviljen mod Antwerp listen var at de syntes det var en belønning at blive hjemme i BCN og ikke komme med til en CL kamp. De var da en konsekvens af dårlige præstationer ikke at komme med til Antwerp, altså en straf og ikke en belønning.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 16/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Endnu en startplads til vores uskarpe 9'er. Super.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 53 gæster