3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fin første halvleg. Dog skulle føringen være større.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Nu må der ikke gå El Clasico i den, hvor man helt sover i anden halvleg.

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
søn dec 03, 2023 10:55 pm
Felix har været pivringe indtil videre. Klart kampens ringeste. At han ikke har scoret 10 mål er over min fatteevne. Vi har 8 ude på bænken, der kunne have gjort det bedre.
Går ud fra det er en joke? - lewan er piv elendig og brænder 2 x 100% chancer. Felix virker for mig tændt og sprudlende i dag.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Felix har været fin, man han brændte også. Det skal jo også påtales. :lol:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Flot første halvleg af Barca, men desværre en noget mat stemning. Lewandowski er et fremmed legeme på banen. Han kan ikke tæmme en bold og er total uskarp. Sidder bag målet, hvor vi angreb i 1. halvleg - hvordan Lewy kunne brænde de chancer han fik, er en gåde.

Håber, vi får lukket kampen i 2. halvleg, men det ender jo nok som en neglebider…

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Bedste halvleg længe. Der er vilje og intention bag tingene i aften og det er sgu godt at se.

Er dog alligevel lidt hæs af at råbe af modspillerne og ikke mindst dommeren. Atlético burde have haft et par gule mere og den til sidst på Felix 🙄 et hvert andet sted på banen og den giver gult kort for eftertackling. Han skal stramme op i anden halvleg for de må ikke slippe af sted med at ødelægge spillet. Alle øjne på Gimenez, Koke og Hermoso de næste 45 min. Der skal køres hårdt på dem. Alt for at pisse dem af, jeg vil et rødt kort inden for 20 min
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af sorens »

Filten skrev:
søn dec 03, 2023 10:58 pm
sorens skrev:
søn dec 03, 2023 10:55 pm
Felix har været pivringe indtil videre. Klart kampens ringeste. At han ikke har scoret 10 mål er over min fatteevne. Vi har 8 ude på bænken, der kunne have gjort det bedre.
Går ud fra det er en joke? - lewan er piv elendig og brænder 2 x 100% chancer. Felix virker for mig tændt og sprudlende i dag.
Ja da - :)

Men ja Lewa viser igen, igen at skarpheden er blevet noget rusten.

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SantJordi »

Bedste halvleg længe. Det ser lidt risikabelt ud nogen gange på midten, men indtil videre så kører den godt rundt mellem Gündo, Frenkie og Pedri! En hel sæson med de 3 og Gavi ville være lækkert.

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
søn dec 03, 2023 10:59 pm
Bedste halvleg længe. Der er vilje og intention bag tingene i aften og det er sgu godt at se.

Er dog alligevel lidt hæs af at råbe af modspillerne og ikke mindst dommeren. Atlético burde have haft et par gule mere og den til sidst på Felix 🙄 et hvert andet sted på banen og den giver gult kort for eftertackling. Han skal stramme op i anden halvleg for de må ikke slippe af sted med at ødelægge spillet. Alle øjne på Gimenez, Koke og Hermoso de næste 45 min. Der skal køres hårdt på dem. Alt for at pisse dem af, jeg vil et rødt kort inden for 20 min
Ja der kunne i min verden godt blive fløjtet for et straffe på Felix. Han træder ham direkte ned over foden efter bolden er spillet.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af sorens »

FCBSOCI skrev:
søn dec 03, 2023 10:59 pm
Flot første halvleg af Barca, men desværre en noget mat stemning. Lewandowski er et fremmed legeme på banen. Han kan ikke tæmme en bold og er total uskarp. Sidder bag målet, hvor vi angreb i 1. halvleg - hvordan Lewy kunne brænde de chancer han fik, er en gåde.

Håber, vi får lukket kampen i 2. halvleg, men det ender jo nok som en neglebider…
Stemningen lyder ok i fjernsynet. Men er der ikke på stadion?

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
søn dec 03, 2023 11:01 pm
Filten skrev:
søn dec 03, 2023 10:58 pm
sorens skrev:
søn dec 03, 2023 10:55 pm
Felix har været pivringe indtil videre. Klart kampens ringeste. At han ikke har scoret 10 mål er over min fatteevne. Vi har 8 ude på bænken, der kunne have gjort det bedre.
Går ud fra det er en joke? - lewan er piv elendig og brænder 2 x 100% chancer. Felix virker for mig tændt og sprudlende i dag.
Ja da - :)

Men ja Lewa viser igen, igen at skarpheden er blevet noget rusten.
I næste måned hedder vores 9’er heldigvis roque.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »


Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg må også sige, at Gundogan i dag er virkelig, virkelig godt spillende. Kan også lide Frenkies tilbagetrukne rolle. Det er Gundogan, der dirigerer spillet og det er godt.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Kvoller skrev:
søn dec 03, 2023 11:03 pm
Jeg mener der er der. Ja bolden er spillet, og den er væk, men han træder på efterfølgende, så det er vel et frispark?
Allez...

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Barcaholic »

sorens skrev:
søn dec 03, 2023 11:02 pm
FCBSOCI skrev:
søn dec 03, 2023 10:59 pm
Flot første halvleg af Barca, men desværre en noget mat stemning. Lewandowski er et fremmed legeme på banen. Han kan ikke tæmme en bold og er total uskarp. Sidder bag målet, hvor vi angreb i 1. halvleg - hvordan Lewy kunne brænde de chancer han fik, er en gåde.

Håber, vi får lukket kampen i 2. halvleg, men det ender jo nok som en neglebider…
Stemningen lyder ok i fjernsynet. Men er der ikke på stadion?
Jeg kunne høre Atleticos fans synge Viva espanya på mit tv.
Så tænker at stemningen fra barcas fans er noget sløj.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster