27/8 Villarreal - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Villarreal - FC Barcelona
La Liga
27. august - kl. 17.30
TV: TV2 SPORT X
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Øv Balde er ikke med
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "Balde is fine and he is available for tomorrow's match."

"Losing Pedri makes us sad, he takes care of himself and has gained muscle mass. But these are things that happen, there are many games. We try to prevent injuries, but it's impossible."

"Ferran was important the other day playing ten minutes and he was an example. It's how he trains, works and prepares for when the team needs him. He must be at the service of the team."

"Worries about Lewandowski? I'm calm. He contributes to us in other things, the other day he gave an assist. He needs goals like all forwards do, but he looks happy. I'm calm."

"Ezzalzouli? It's not that important if he starts or not. I like him a lot and I'm counting on him, he's already being important."

"The players have to understand that it doesn't matter so much to be a starter or a substitute. There are no more starters or substitutes."

"My renewal? Everything is in progress. When there is news, we will communicate it. Everything is quiet and in perfect harmony. There won't be any kind of problem."

"Since the dressing rooms are now open, the conversations in the VAR room should be transparent as well. I would like to hear from the referees."

"I spoke with Koundé, he knows he has to be where the team needs him. He gives everything and he's a leader. He was a spectacular signing."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
lør aug 26, 2023 6:34 pm
Xavi: "Balde is fine and he is available for tomorrow's match."
Det lyder fedt :glad: Jeg læste at han er ikke med mo Villarreal.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
lør aug 26, 2023 6:07 pm
Holy fuck!!! Cubarsi er med! Det er altså ret vildt. 16 år og med foran en del andre talenter, der er ældre. Har kun set ham spille lidt, men han er et giga talent, der trækker på præferencer fra nogle af de allerstørste CB's gennem tiden. Fedt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 26, 2023 9:19 pm
Kvoller skrev:
lør aug 26, 2023 6:07 pm
Holy fuck!!! Cubarsi er med! Det er altså ret vildt. 16 år og med foran en del andre talenter, der er ældre. Har kun set ham spille lidt, men han er et giga talent, der trækker på præferencer fra nogle af de allerstørste CB's gennem tiden. Fedt


Det lyder virkelig spændende!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
lør aug 26, 2023 11:02 pm
EasyBuddhist skrev:
lør aug 26, 2023 9:19 pm
Kvoller skrev:
lør aug 26, 2023 6:07 pm
Holy fuck!!! Cubarsi er med! Det er altså ret vildt. 16 år og med foran en del andre talenter, der er ældre. Har kun set ham spille lidt, men han er et giga talent, der trækker på præferencer fra nogle af de allerstørste CB's gennem tiden. Fedt


Det lyder virkelig spændende!
Han kan blive vild, det er der ingen tvivl om. Nu mangler vi bare, Pau Prim eller Marc Bernal kommer ind omkring den DM position og så kommer der en CAM om et års tid i Guille Fernandez aka Laudrup regen og så er vi sat med la masia de næste 15 år :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Numsbah
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør jul 27, 2019 11:58 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 5 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Numsbah »

Hvad mener I om Xavi’s indsats som leder af holdet? Jeg har lavet et indlæg under Ledelse - Xavi hvor i rigtig gerne må komme med jeres mening. Det ville være fedt :thumbup:
Gó kamp :clap:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Hold nu kæft, en forfærdelig opstilling. Xavi sætter godt folk på mere end en alvorlig prøve

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvad havde alternativet været?

Jeg kan se at subjektivt så havde jeg gerne set Torres, men hvad ellers. Lamine vil vi alle gerne se, pisse hård kamp han smidea ind i.

Gavi I stedet for Ansu? Måske? Og det er så det.
Allez...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

emo skrev:
søn aug 27, 2023 4:32 pm
Hvad havde alternativet været?

Jeg kan se at subjektivt så havde jeg gerne set Torres, men hvad ellers. Lamine vil vi alle gerne se, pisse hård kamp han smidea ind i.

Gavi I stedet for Ansu? Måske? Og det er så det.
Jeg havde hellere spillet med dem, der sidder på bænken. Jeg hader den startopstilling
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

✅ Absolutely no one at Barça doubts Lewandowski, neither his teammates, nor the coaches nor the board members.

✅ Xavi blindly trust Lewandowski and the entire squad is convinced that he will soon show his best version again.

[Relevo]

Mht. opstillingen.... Ja, hvad skal man snart tænke og mene? Vil Xavi spille som Barça eller er der én eller anden idé, jeg er for tungnem til at kunne få øje på?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Elsker at vi sparer på angribere. Det svarer til at rejse tilbage i tiden og nyde Mike Tyson som tilbageholdende kontrabokser.

Sagt på en anden måde; Det bliver næppe underholdende.


Men jeg håber at jeg tager fejl.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 27/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Numsbah skrev:
søn aug 27, 2023 4:08 pm
Hvad mener I om Xavi’s indsats som leder af holdet? Jeg har lavet et indlæg under Ledelse - Xavi hvor i rigtig gerne må komme med jeres mening. Det ville være fedt :thumbup:
Gó kamp :clap:
Med al respekt ... se de gamle kamptråde. Det bliver diskuteret uendeligt meget både før og efter hver eneste kamp. Vi er 119 sofatrænere der holder det her site i live :-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster