8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17775
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Isageren skrev:
søn jan 08, 2023 10:50 pm
Elendig 1. Halvleg. Vi var virkelig ringe. Hvorfor spiller Busi stadig?? Det er på grund af hans defensive mangler at vi er så sårbare.
Og hvem vil du have på den centrale med bedre defensive evner? Kessié?
Allez...

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

emo skrev:
søn jan 08, 2023 10:51 pm
Vigtigt resultat. Skift ud nu, smider for meget væk fremme. Gavi skal ud og så skal vi have en ind der kan holde på bolden, måske Memphis....

Fati er helt helt væk. Vil så gerne have ham igang men kan være man skal overveje ham med Raphina og rykke Dembele mere ind så han kan løbe dem i dybden.

Memphis i stedet for Ansu synes jeg giver mening, men vi har vel ikke nogen der kan komme ind i stedet for Busi?

Btw. Gavi skal da ikke ud! Hans presspil er mega nødvendigt! Hvis han får.han et gult kort så ja helt sikkert
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Filten
Indlæg: 1870
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 189 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Magnus Frost skrev:
søn jan 08, 2023 10:53 pm
emo skrev:
søn jan 08, 2023 10:51 pm
Vigtigt resultat. Skift ud nu, smider for meget væk fremme. Gavi skal ud og så skal vi have en ind der kan holde på bolden, måske Memphis....

Fati er helt helt væk. Vil så gerne have ham igang men kan være man skal overveje ham med Raphina og rykke Dembele mere ind så han kan løbe dem i dybden.

Memphis i stedet for Ansu synes jeg giver mening, men vi har vel ikke nogen der kan komme ind i stedet for Busi?

Btw. Gavi skal da ikke ud! Hans presspil er mega nødvendigt! Hvis han får.han et gult kort så ja helt sikkert
Rykke de Jong ned, på hans plads
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

emo
Indlæg: 17775
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Magnus Frost skrev:
søn jan 08, 2023 10:53 pm
emo skrev:
søn jan 08, 2023 10:51 pm
Vigtigt resultat. Skift ud nu, smider for meget væk fremme. Gavi skal ud og så skal vi have en ind der kan holde på bolden, måske Memphis....

Fati er helt helt væk. Vil så gerne have ham igang men kan være man skal overveje ham med Raphina og rykke Dembele mere ind så han kan løbe dem i dybden.

Memphis i stedet for Ansu synes jeg giver mening, men vi har vel ikke nogen der kan komme ind i stedet for Busi?

Btw. Gavi skal da ikke ud! Hans presspil er mega nødvendigt! Hvis han får.han et gult kort så ja helt sikkert
Er bange for Gavi og for at han er overgearet til kampen. Er med i meget men holder ogås længe på bolden og mister den.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Godkendt første halvleg. Vi mangler bare at fucker alt op i anden halvleg som sædvanligt.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Vi skal have et par udskiftninger i front. Ferran og Raphinha skal snart introduceres, Ferran så vi kan holde bedre fast i bolden og Raphinha, så vi kan true i dybden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Indlæg: 564
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 80 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Nu prøver vi for gud ved hvilken gang at forsvare den hjem, jeg får dårlige nerver. :sick:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

emo skrev:
søn jan 08, 2023 10:52 pm
Isageren skrev:
søn jan 08, 2023 10:50 pm
Elendig 1. Halvleg. Vi var virkelig ringe. Hvorfor spiller Busi stadig?? Det er på grund af hans defensive mangler at vi er så sårbare.
Og hvem vil du have på den centrale med bedre defensive evner? Kessié?
Han er i det mindste hurtigere og stærkere. Busi er bare færdig, alt er bedre end ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
søn jan 08, 2023 11:19 pm
emo skrev:
søn jan 08, 2023 10:52 pm
Isageren skrev:
søn jan 08, 2023 10:50 pm
Elendig 1. Halvleg. Vi var virkelig ringe. Hvorfor spiller Busi stadig?? Det er på grund af hans defensive mangler at vi er så sårbare.
Og hvem vil du have på den centrale med bedre defensive evner? Kessié?
Han er i det mindste hurtigere og stærkere. Busi er bare færdig, alt er bedre end ham.
Synes Frenkie har set væsentligt svagere ud i dag, så helt rigtigt set af Xavi. Lad os se om, han ikke kan stabilisere det lidt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

I ved, at jeg forsvarer klubben meget. Jeg forsvarer Xavi og Laporta, og jeg bryder mig ikke om alle de trolls der skaber dårlig stemning og ødelægger spillernes selvtillid og markedsværdi (Umtiti, Ferran, Kessie). Men jeg kan simpelthen ikke forsvare det møg jeg ser længere. Ansu der bliver taget ud efter 55 min hvor han intet har fået at arbejde med. De manglende metoder og mønstre til at bryde presset fra modstandere. Handlingslammelse på bænken. Den konstante brug af Busi på trods af, at han er fuldstændig og aldeles færdig. Jeg har ingen lyst til at se den her kamp? Jeg har ikke engang lyst til at vi scorer. Vi spiller så pisse dårligt at jeg faktisk håber for klubbens egen skyld, at vi får et Wake-up Call. Det her er fuldstændig forrykt. Vi har simpelthen tilbudt Busi en ny aftale, hvor han ikke engang går ned i løn?!!!! Hvornår stopper det her mareridt?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
søn jan 08, 2023 11:11 pm
Vi skal have et par udskiftninger i front. Ferran og Raphinha skal snart introduceres, Ferran så vi kan holde bedre fast i bolden og Raphinha, så vi kan true i dybden.

Ja Raphinha ind snart! Han kan både forsvare, løbe hurtigt og lave gode stikbolde!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg har ikke tænkt mig at sige de famøse …out ord, fordi jeg vil ikke være så reaktionær, men den her performance er fandme pinlig. Vi er ELENDIGE. Det er de her kampe og dem mod Bayern og Inter der beviser det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er en god fodboldkamp og jeg synes, Barca gør det ok. Selvfølgelig vil man gerne have, man kunne holde bedre fast i bolden og det skal man også kunne. Men, lad os ikke glemme, Atletico faktisk spiller rigtig godt og vi er stadig foran.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn jan 08, 2023 11:27 pm
Det er en god fodboldkamp og jeg synes, Barca gør det ok. Selvfølgelig vil man gerne have, man kunne holde bedre fast i bolden og det skal man også kunne. Men, lad os ikke glemme, Atletico faktisk spiller rigtig godt og vi er stadig foran.
Men vi kan ikke engang holde på bolden? Det her er IKKE et godt Atlético hold, kig på tabellen. Vi er direkte pinlige. Jeg er aldrig ude med riven normalt, men synes vi er forfærdelige at kigge på. Ingen forbedring siden sidste år, kun lidt bedre spillere. Det kostede også kun lige 200 mio euro.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 8/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Der havde Lewandowski lige taget et skridt tilbage før han fik bolden!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster