31/12 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Espanyol
La Liga
31. december - kl. 14.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Hristo »

Det bliver interessant med de tre forreste pladser. Lewandowski ude og eneste sikre kort. Alle andre er umiddelbart klar og kan vel i princippet alle dække flere pladser.

Personligt gad jeg godt se Fati på toppen. Og - eller alternativt - spille med tre angribere som bytter rundt i løbet af kampen, så modstanderen i ikke møder de samme spillere på samme positioner kampen igennem.

Lige meget hvad bliver det spændende, om holdet kan fortsætte den flotte form i La Liga. Med et mesterskab ville det være meget nemmere for alle at tro på at skuden for alvor kan vendes. Senest med Endrick - kan jeg bare næsten ikke holde ud at Real Madrid er i stand til at lave den ene langtidsinvestering efter den anden, og vi ikke engang kan lukke kontrakter med Gavi, Araujo, Balde etc.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Magnus Frost »

Hristo skrev:
tors dec 29, 2022 11:18 am
Det bliver interessant med de tre forreste pladser. Lewandowski ude og eneste sikre kort. Alle andre er umiddelbart klar og kan vel i princippet alle dække flere pladser.

Personligt gad jeg godt se Fati på toppen. Og - eller alternativt - spille med tre angribere som bytter rundt i løbet af kampen, så modstanderen i ikke møder de samme spillere på samme positioner kampen igennem.

Lige meget hvad bliver det spændende, om holdet kan fortsætte den flotte form i La Liga. Med et mesterskab ville det være meget nemmere for alle at tro på at skuden for alvor kan vendes. Senest med Endrick - kan jeg bare næsten ikke holde ud at Real Madrid er i stand til at lave den ene langtidsinvestering efter den anden, og vi ikke engang kan lukke kontrakter med Gavi, Araujo, Balde etc.

Er det alle tre vi ikke har fået udvidet med endnu ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Isageren »

Hristo skrev:
tors dec 29, 2022 11:18 am
Det bliver interessant med de tre forreste pladser. Lewandowski ude og eneste sikre kort. Alle andre er umiddelbart klar og kan vel i princippet alle dække flere pladser.

Personligt gad jeg godt se Fati på toppen. Og - eller alternativt - spille med tre angribere som bytter rundt i løbet af kampen, så modstanderen i ikke møder de samme spillere på samme positioner kampen igennem.

Lige meget hvad bliver det spændende, om holdet kan fortsætte den flotte form i La Liga. Med et mesterskab ville det være meget nemmere for alle at tro på at skuden for alvor kan vendes. Senest med Endrick - kan jeg bare næsten ikke holde ud at Real Madrid er i stand til at lave den ene langtidsinvestering efter den anden, og vi ikke engang kan lukke kontrakter med Gavi, Araujo, Balde etc.
Memphis LW - Ansu ST - Demb RW
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Rekick »


kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Isageren »

Rekick skrev:
fre dec 30, 2022 1:41 pm
Hvad betyder det? At han slet ikke nogen karantæne får?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Magnus Frost »

Det betyder at beslutningen er udskudt.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Drake »

Vi er altid elendige efter en landskampspause, og det har ikke lige kørt for os spillemæssigt denne sæson, og flere spillere underpræstere, plus at det altid er en hård fysisk kamp imod Enspandlort :roll:

Hvor er det fedt at Lewan kan være med, og forhåbentligt bliver det kun en dags karantæne :thumbup:

Så kan de være vi kan få en uafgjort med hjem, nu vi har en der faktisk kan finde ud af at score mål :shifty:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Mikkel »

Lahoz er sat på som dommer. Det kombineret med landskampspause som Barca har for vane at komme humpende ud af, kan godt gøre det til en drilsk kamp.

Vigtigt at komme godt for land og konstant lægge pres på Real.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Antimadridista »

Lahoz…shit :roll: . Det bliver en slagmark…!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Lopezzz »

Jeg elsker når kvinder planlægger tingene. Vi får gæster lige præcis kl 14 :crazy:
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Kvoller »

:shh:
Drake skrev:
fre dec 30, 2022 8:49 pm
Vi er altid elendige efter en landskampspause, og det har ikke lige kørt for os spillemæssigt denne sæson, og flere spillere underpræstere, plus at det altid er en hård fysisk kamp imod Enspandlort :roll:

Hvor er det fedt at Lewan kan være med, og forhåbentligt bliver det kun en dags karantæne :thumbup:

Så kan de være vi kan få en uafgjort med hjem, nu vi har en der faktisk kan finde ud af at score mål :shifty:
Den dag du skriver et positivt indlæg giver jeg fandme en omgang :lol: :lol:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 31/12 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Kvoller »

Braithwaite starter inde for Espanyol. Spændende!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster