26/10 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
fre okt 28, 2022 11:21 am
Isageren skrev:
fre okt 28, 2022 11:07 am
Norbit skrev:
fre okt 28, 2022 11:01 am
Isageren skrev:
tors okt 27, 2022 11:12 pm
Jamen, Yamal, Alarcon, Unai, Dani, Pau Prim, Juanda, Casado, Boel Viecens, Aleix Garrido, Hector Fort, Barbera, Chadi Riad og selvfølgelig Diego Almeida. Vi er godt forberedt på fremtiden.
Ligesom vi var med Dos Santos brødrende, Bojan, Bartra, Jeffren, Cuenca, Tello, Assulin, Munir, Sandro, Romeu, Dongue, Traore, Munesia og at vi stadig hænger på Roberto. Ud af alle dem du nævner, så er der maksimalt 1-2 af dem som når 1.holdet. Forhåbentligt tager jeg fejl, men historien har bare vist at mange af dem ikke kan klare den øverste hylde.
Jovist, men de spillere jeg nævner er udråbt til én af de bedste årgange eller de bedste spillere fra yngre årgange, som man har set i rigtig lang tid på La Masia. Jeg kan ikke garantere dig noget, ligesom jeg heller ikke kan garantere dig at Foyth bliver et hit, men derfor har jeg stadig tiltro til det.
Nu kender jeg dem ikke alle sammen, har slet ikke tiden til at følge de unge gutter mere :cry: - men hvem af dem er på Gavi/Pedri/Fati-niveau?
Nu kender Easy dem bedre end mig, men Yamal er deroppe. Chadi Riad er Araujo 2.0, Barbera er virkelig en killer angriber og Pau Prim er Busis efterfølger af hvad jeg har læst. De 4 vil jeg nok fremhæve, men man skal heller ej glemme Garrido og Alarcon.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
fre okt 28, 2022 11:59 am
Norbit skrev:
fre okt 28, 2022 11:21 am
Isageren skrev:
fre okt 28, 2022 11:07 am
Norbit skrev:
fre okt 28, 2022 11:01 am
Isageren skrev:
tors okt 27, 2022 11:12 pm
Jamen, Yamal, Alarcon, Unai, Dani, Pau Prim, Juanda, Casado, Boel Viecens, Aleix Garrido, Hector Fort, Barbera, Chadi Riad og selvfølgelig Diego Almeida. Vi er godt forberedt på fremtiden.
Ligesom vi var med Dos Santos brødrende, Bojan, Bartra, Jeffren, Cuenca, Tello, Assulin, Munir, Sandro, Romeu, Dongue, Traore, Munesia og at vi stadig hænger på Roberto. Ud af alle dem du nævner, så er der maksimalt 1-2 af dem som når 1.holdet. Forhåbentligt tager jeg fejl, men historien har bare vist at mange af dem ikke kan klare den øverste hylde.
Jovist, men de spillere jeg nævner er udråbt til én af de bedste årgange eller de bedste spillere fra yngre årgange, som man har set i rigtig lang tid på La Masia. Jeg kan ikke garantere dig noget, ligesom jeg heller ikke kan garantere dig at Foyth bliver et hit, men derfor har jeg stadig tiltro til det.
Nu kender jeg dem ikke alle sammen, har slet ikke tiden til at følge de unge gutter mere :cry: - men hvem af dem er på Gavi/Pedri/Fati-niveau?
Nu kender Easy dem bedre end mig, men Yamal er deroppe. Chadi Riad er Araujo 2.0, Barbera er virkelig en killer angriber og Pau Prim er Busis efterfølger af hvad jeg har læst. De 4 vil jeg nok fremhæve, men man skal heller ej glemme Garrido og Alarcon.
Dem vil jeg prøve at huske. Jeg synes bare, at vi for ofte har hypet ungdomsspillerne for meget (Puig). Dog har der været et par år nu, hvor vi har produceret nogle ret gode bud på vores kommende stjerner (Fati, Gavi, Balde). Det er ærgerligt at vi mistede Moriba, ham kunne jeg godt lide som Bussis afløser. Vi må bare blive ved med at give chancen og så skal de bare have tålmodighed. Det kunne være fedt hvis vi kunne have en hel bagkæde af egne folk.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster