20/10 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
fre okt 21, 2022 11:22 am
EasyBuddhist skrev:
tors okt 20, 2022 11:56 pm


:clap:
Men det vil ikke undre mig hvis han spiller dårligt i næste kamp. Han svinger meget fra kamp til kamp.
I går spillede han med Pedri og Gavi og det gik rigtig godt. Måske skal de 3 blive ved med at spille sammen.
Hvis FDJ kan holde niveauet indtil VM, så mener jeg at det gør vores vintervindue noget nemmere, for så kan vi koncentrere os om at hente en HB af kaliber. Til næste sommer kan jagten gå på en ny pivot. Hvis altså at FDJ holder niveau
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
fre okt 21, 2022 7:38 am
Isageren skrev:
fre okt 21, 2022 12:07 am
Er jeg den eneste som rent faktisk synes at Alonso spillede ganske godt? Altså jeg skal da være den første til at sige at han slet ikke hører til i klubben og at han er bålringe, men i dag var han da god nok?

Måske er jeg også farvet af jeg aldrig synes han burde være blevet købt. Men var faktisk virkelig positivt overrasket over hvor godt han tidligere har klaret det for os på cb pladsen. Men WOW jeg synes han var dårlig i går ! Han mistede bolden flere gange hvilket er en ting, men væsentligt mere vigtigt, han placerede sig elendigt og 1 mod 1 var han jo forfærdelig, vi var SÅ heldige villa real ikke scorede
Forstår slet ikke han får en score på 6.5 flere steder.
Han var ... ja bålringe :grin:


Okay han blev virkelig ikke hjulpet af Alba, men stadigvæk!
Ja, men jeg synes netop at han spillede fint. Han havde nogle shaky momenter i løbet af den første halve time, men lavede 2-3 vigtige interceptions, og havde nogle gode afleveringer. Som sagt var han også tit alene med Kounde og FDJ, da backerne pressede højt. Jeg synes 6,5-7 er en god rating, og det er altså også højst overraskende med den mand. Det fremstår meget tydeligt at han ikke er god som VB, måske han kan være vores 5. Valg som CB i stedet for Pique når det virkelig brænder på. Under alle omstændigheder er han væk til sommer, medmindre Xavi er stædig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg synes Alonso spillede endnu dårligere end Piqués famøse kamp, der kostede det bare mål.

Ift. Frenkie så behøver vi vel ikke købe en pivot hvis han kommer til at være rigtig god der ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Filten »

Magnus Frost skrev:
fre okt 21, 2022 12:17 pm
Jeg synes Alonso spillede endnu dårligere end Piqués famøse kamp, der kostede det bare mål.

Ift. Frenkie så behøver vi vel ikke købe en pivot hvis han kommer til at være rigtig god der ?
Synes han spillede fint, (når vi havde bolden) ellers synes jeg det haltede, når han skulle løbe mod eget mål for at forsvare og var vel heldig i mange af situationerne at Villarreal ikke kom frem til mere.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster