12/10 FC Barcelona - Inter

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Inter
Champions League
12. oktober - kl. 21.00
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af nosslo15 »

Bare rolig drenge, Xavi har styr på det. Lewa skal jo ikke redde os hver gang. :wave:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

nosslo15 skrev:
man okt 10, 2022 11:54 pm
Bare rolig drenge, Xavi har styr på det. Lewa skal jo ikke redde os hver gang. :wave:
Ja, nu bliver jeg måske upopulær igen og anklaget for alt mulig pis af visse personer herinde, men vil bare sige, at Xavi kommer ud for et voldsomt pres, hvis ikke Inter besejres. Sorry to say.

Uafgjort kan ikke bruges til noget. Kampen skal vindes!! I næstsidste runde skal Inter nemlig møde Plzen på hjemmebane, som de med sikkerhed vinder. Derefter kan de nøjes med at spille uafgjort i sidste runde mod Bayern (som formentlig intet har at spille om). Med andre ord, Barca kan ikke selv afgøre det længere, hvis der spilles uafgjort mod Inter. Derfor skal kampen vindes på onsdag!

Og til dem af jer, som ønsker at tale forventningerne ned - det er BARCELONA vi taler om! Klodens største klub. Selvfølgelig skal Barca videre fra puljen! Alt andet er fuldstændig uacceptabelt. Det kan simpelthen ikke være rigtig, at man skal spille Europa League to år i træk!! :crazy:

Så kan man prøve komme med 100 undskyldninger, som fralægger Xavi ansvaret, men det er konsekvenserne af at træne verdens største klub - der er konstant pres og forventninger!

Nåh men det skulle lige ud af systemet. Og når alt det er sagt - så tror jeg på at Barca griber chancen og vinder over Inter på onsdag! Tror på 2-0 sejr :thumbup:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

Xavi kommer helt sikkert til at være under stort pres hvis ikke vi vinder onsdag.

Man kan jo håbe bestyrelsen er kloge nok til at tage med i vurderingen at vi lige nu spiller det hårdeste kampprogram nogensinde og oveni i det lige har 7 skadede.

Jeg synes Xavi har været for defensivt indstillet og for langsom til at ændre på kampe når det ikke fungerer.

Og jeg synes også Xavi har givet en identitet til holdet, skabt smuk fodbold, masser af chancer og mål og bortset fra to kampe har vi jo fantastiske resultater ! ( la liga går F.eks. okay)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af DrGink »

Jeg tror Xavi har meget længere snor end at man begynder at tale om fyring efter et evt nederlag til Inter(hvis det er det I mener?).

Han har goodwill blandt tilhængerne og en mere klar vision for holdet end de seneste trænere.
Men det er da klart at det vil være ubehageligt at skulle spille Europa league 2 sæsoner i træk.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

Nej jeg ønsker ikke fyring, selv hvis CL bliver en kæmpe fiasko! Det vil ikke være til gavn midt i sæsonen at finde en erstatning på trænerposten.

Hvis katastrofen sker, at Barca ryger ud af CL og skal spille Europa League igen i denne sæson, så er Xavi's eneste redning at han vinder La Liga og evt. Copa del Rey. Men uanset hvad, vil det stadig være smerteligt og ydmygende at være røget ud allerede ved puljespillet i CL.

Men lad os nu se, tror slet ikke vi havner i den situation 😀

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Daluigi »

Så længe vi rent faktisk konkurrerer om ligaen allerede igen, og vi har snerten af et synligt koncept på banen, så skal Xavi have lang snor! Ville være fuldstændig grotesk at fyre ham, blot fordi vi har udtur i CL. Ret beset burde holdet have som minimum afgjort i begge kampe, og vi slagtede Bayern i 1. halvleg! Overvej det! De seneste år er vi blevet decideret ydmyget i den slags kampe - Nu er vi faktisk det bedre hold!

Jeg synes, at det er imponerende, det som Xavi er i færd med allerede. Vi lignede det nye Man U
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Drake »

Hvis vi taber til Inter, så hedder det EL igen, og det er uacceptabelt!

Ligaen vinder vi ikke denne sæson, den har jeg afskrevet.

Men selvom vi ryger ud af Real Madrid League, og ikke vinder ligaen, så skal Xavi stadig have en sæson mere.
Han er en ung og meget urutineret træner, men med gode ideer, og har stadig den stjerne status, der gør at spillerne lytter til ham. Vi har 7 nye spillere, og et koncept der kun er lidt over et halvt år gammelt, og en masse skader, så det kommer til at tage lang tid før at det hele kommer til at slå klik, og næste sæson mister vi en del spillere, som fx de 4 kaptajner, som har været kultur bærere og stamspillere i mange år. Så der skal være nogle nye der kan tage de roller, og bygges op omkring dem.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Alias-A »

Drake skrev:
tirs okt 11, 2022 12:43 pm
Hvis vi taber til Inter, så hedder det EL igen, og det er uacceptabelt!

Ligaen vinder vi ikke denne sæson, den har jeg afskrevet.

Men selvom vi ryger ud af Real Madrid League, og ikke vinder ligaen, så skal Xavi stadig have en sæson mere.
Han er en ung og meget urutineret træner, men med gode ideer, og har stadig den stjerne status, der gør at spillerne lytter til ham. Vi har 7 nye spillere, og et koncept der kun er lidt over et halvt år gammelt, og en masse skader, så det kommer til at tage lang tid før at det hele kommer til at slå klik, og næste sæson mister vi en del spillere, som fx de 4 kaptajner, som har været kultur bærere og stamspillere i mange år. Så der skal være nogle nye der kan tage de roller, og bygges op omkring dem.
Du har afskrevet ligaen? Altså den vi pt ligger nr 1 i?
93' Iniesta

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Drake »

Alias-A skrev:
tirs okt 11, 2022 12:51 pm
Drake skrev:
tirs okt 11, 2022 12:43 pm
Hvis vi taber til Inter, så hedder det EL igen, og det er uacceptabelt!

Ligaen vinder vi ikke denne sæson, den har jeg afskrevet.

Men selvom vi ryger ud af Real Madrid League, og ikke vinder ligaen, så skal Xavi stadig have en sæson mere.
Han er en ung og meget urutineret træner, men med gode ideer, og har stadig den stjerne status, der gør at spillerne lytter til ham. Vi har 7 nye spillere, og et koncept der kun er lidt over et halvt år gammelt, og en masse skader, så det kommer til at tage lang tid før at det hele kommer til at slå klik, og næste sæson mister vi en del spillere, som fx de 4 kaptajner, som har været kultur bærere og stamspillere i mange år. Så der skal være nogle nye der kan tage de roller, og bygges op omkring dem.
Du har afskrevet ligaen? Altså den vi pt ligger nr 1 i?
Ja, men vi taber til RM på søndag, så det er bare midlertidig at vi ligger nr. 1.
Denne oktober måned, kommer til at koste os en del point, med alle de skader.

Offensiven er ikke så god som det så ud på papiret, og som vi håbede. Det kun er Lewan der er verdensklasse, og kan holde et stabilt højt niveau (på nær de sidste 2 kampe :think: ) resten er ikke særlig meget værd.
Memphis er ikke stabil god nok og skadet pt, Ferran har jeg opgivet og burde sælges, Raphinha er og bliver kun en fin reserve, Fati er lang for topform og har mistet sin x-factor indtil videre, Demb er jo nat og dag med et ekstremt lavt bundniveau, så han enten er verdensklasse, eller elendig som de sidste 3 kampe.

På midten er vi meget afhængige af Pedri og Bussi, får at få spillet til at flyde. Pedri skal både skabe alt det kreative, og være spilstyrende. Jeg elsker Gavi og han er min yndlingsspiller, men han kan ikke kontrollere kampe endnu, eller kreativ nok med slutprodukt. Kessie bidrager ikke med noget, og udnytter slet ikke sin enorme fysik, og han løber heller ikke solen sort som jeg troede, han er meget passiv.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Madameskrald »

Drake skrev:
tirs okt 11, 2022 1:09 pm
Alias-A skrev:
tirs okt 11, 2022 12:51 pm
Drake skrev:
tirs okt 11, 2022 12:43 pm
Hvis vi taber til Inter, så hedder det EL igen, og det er uacceptabelt!

Ligaen vinder vi ikke denne sæson, den har jeg afskrevet.

Men selvom vi ryger ud af Real Madrid League, og ikke vinder ligaen, så skal Xavi stadig have en sæson mere.
Han er en ung og meget urutineret træner, men med gode ideer, og har stadig den stjerne status, der gør at spillerne lytter til ham. Vi har 7 nye spillere, og et koncept der kun er lidt over et halvt år gammelt, og en masse skader, så det kommer til at tage lang tid før at det hele kommer til at slå klik, og næste sæson mister vi en del spillere, som fx de 4 kaptajner, som har været kultur bærere og stamspillere i mange år. Så der skal være nogle nye der kan tage de roller, og bygges op omkring dem.
Du har afskrevet ligaen? Altså den vi pt ligger nr 1 i?
Ja, men vi taber til RM på søndag, så det er bare midlertidig at vi ligger nr. 1.
Denne oktober måned, kommer til at koste os en del point, med alle de skader.

Offensiven er ikke så god som det så ud på papiret, og som vi håbede. Det kun er Lewan der er verdensklasse, og kan holde et stabilt højt niveau (på nær de sidste 2 kampe :think: ) resten er ikke særlig meget værd.
Memphis er ikke stabil god nok og skadet pt, Ferran har jeg opgivet og burde sælges, Raphinha er og bliver kun en fin reserve, Fati er lang for topform og har mistet sin x-factor indtil videre, Demb er jo nat og dag med et ekstremt lavt bundniveau, så han enten er verdensklasse, eller elendig som de sidste 3 kampe.

På midten er vi meget afhængige af Pedri og Bussi, får at få spillet til at flyde. Pedri skal både skabe alt det kreative, og være spilstyrende. Jeg elsker Gavi og han er min yndlingsspiller, men han kan ikke kontrollere kampe endnu, eller kreativ nok med slutprodukt. Kessie bidrager ikke med noget, og udnytter slet ikke sin enorme fysik, og han løber heller ikke solen sort som jeg troede, han er meget passiv.
Det regner også udenfor her - og jeg har ikke mere Musli!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Filten »

Hvis vi skal slå Inter, skal vi til at spille fodbold og væk fra alle de der premier league indlæg hele tiden.
Senest rettet af Filten tirs okt 11, 2022 8:54 pm, rettet i alt 1 gang.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Iniesta007 »

Tror desværre ikke det er nok "bare" og slå Inter :sick: . Vi skal også minimum have Point mod Bayern, ellers er det selvsamme der kan "bestemme" om de vil have Barca med videre i de sidste kampe. Og der kender vi svaret :thumbdown:
Jeg forsøger at være positiv men det er sku svært med det forsvar.
God kamp imorgen Culers, tror jeg får tynd mave :sick: .

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal ikke være ked af hvis vi ikke går videre. Vores modstandere i gruppen hedder Bayern og Inter og ikke Shaktar og Leipzig.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst