28/8 FC Barcelona - Valladolid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10710
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 597 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af PuyolErGud »

Lidt ærgerligt Lewan ikke fik hattrick, men perfekt med et mål til slut!

Fremragende kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Piquénbauer »

Fantastisk kamp!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Hristo »

Har Kessie evnerne til at være afløseren for Busquets som fast rolle?

Jeg ved ikke om han passer til rollen som enlig pivot, men det ville jo være noget af en dynamo sammenlignet med Busquets.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af EasyBuddhist »

84.000 til en kamp mod valladolid. Der er hype dernede :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 691
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af DrGink »

Hristo skrev:
søn aug 28, 2022 9:26 pm
Har Kessie evnerne til at være afløseren for Busquets som fast rolle?

Jeg ved ikke om han passer til rollen som enlig pivot, men det ville jo være noget af en dynamo sammenlignet med Busquets.
Tror ikke han er stærk nok i pasningsspillet. Busi’s rolle gør man skal være usvigeligt sikker og meget positioneringsstærk. Det er ikke lige dér jeg ser Kessie excellere.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
søn aug 28, 2022 9:06 pm
Barca80 skrev:
søn aug 28, 2022 9:03 pm
Boldtab af Busquest, fører til kæmpe Valladolid chance. Tæt på scoring. "Dårlig boldomgang af Busquest", siger kommentatoren.

Sidst FdJ lavede noget lignende, blev han slagtet gevaldigt herinde af flere og man satte spørgsmåltegn på hans rolle som Pivot.
men du underminerer alle de bolderoberinger og alt det spil som Busi sætter i gang, klasse performance fra ham.
Jeg synes Busi spillede en kanon kamp i første halvleg klart banens bedste i mine øjne de første 45 minutter!, men han virkede noget træt i tanken i 2 halvleg, f.eks. den kæmpe fejl som virkelig mindede om Frenkies sidste kamp.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af BarcaBarca »

Sikker sejr iaften så køre toget.
I forhold til sidste sæson der ville man jo side som et nervevrag,mod næsten alle de mindre hold,der vidste man ikke om Barca ville vinde,tabe eller få et uafgjort.
Den her sæson der sidder man jo helt uden nerver,og der må vi give kæmpe kredit til præsident laporta for at have købt et handlekraftigt hold af stor stor kvalitet.
Nøj hvor jeg glæder mig til at se hvor vi står i forhold til vores holds styrke når vi skal spille 2 gange mod Bayern og 2 gange mod Inter. Et eller andet sted så siger min fornemmelse,at 1 pladsen i gruppen godt kunne gå vores vej,uden at undervurdere Bayern det mindste så er vores hold bare blevet så stærkt på alle pladser,og jeg tror det bliver en kamp mellem tyskerne og Barca om 1 pladsen i gruppen.
Glæder mig for vildt uanset hvad.
God kamp af culers blaugrana visca el Barca

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af BarcaBarca »

Om vores spiller Ferran Torres,fik ikke særlig mange minutter,men vild mange fejlafleveringer og der kom intet fra ham de minutter han fik.
Ved godt han kun er 21 år og mangler noget selvtillid,men er bange at vi købte ham som et panik køb sidste vinter.
Hvis han ikke bliver bedre i det her år,så må man jo nærmest overveje at sælge ham for det man engang kunne få for ham næste sommer.

Antimadridista
Indlæg: 9218
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Antimadridista »

BarcaBarca skrev:
søn aug 28, 2022 9:40 pm
Om vores spiller Ferran Torres,fik ikke særlig mange minutter,men vild mange fejlafleveringer og der kom intet fra ham de minutter han fik.
Ved godt han kun er 21 år og mangler noget selvtillid,men er bange at vi købte ham som et panik køb sidste vinter.
Hvis han ikke bliver bedre i det her år,så må man jo nærmest overveje at sælge ham for det man engang kunne få for ham næste sommer.
Han virker enormt modløs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Piquénbauer »

Men ret skal også være ret. Han lagde afleveringen der skulle have endt i et hattrick til lewan.

Raphinha var min favorit i dag. Han er farlig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
søn aug 28, 2022 9:48 pm
Men ret skal også være ret. Han lagde afleveringen der skulle have endt i et hattrick til lewan.

Raphinha var min favorit i dag. Han er farlig!
Han er farlig, men han taber også mange dumme bolde. Han skal bare bygge på.

Min MOTM er på enten : Gavi, Garcia eller Dembele.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
søn aug 28, 2022 9:31 pm
Isageren skrev:
søn aug 28, 2022 9:06 pm
Barca80 skrev:
søn aug 28, 2022 9:03 pm
Boldtab af Busquest, fører til kæmpe Valladolid chance. Tæt på scoring. "Dårlig boldomgang af Busquest", siger kommentatoren.

Sidst FdJ lavede noget lignende, blev han slagtet gevaldigt herinde af flere og man satte spørgsmåltegn på hans rolle som Pivot.
men du underminerer alle de bolderoberinger og alt det spil som Busi sætter i gang, klasse performance fra ham.
Jeg synes Busi spillede en kanon kamp i første halvleg klart banens bedste i mine øjne de første 45 minutter!, men han virkede noget træt i tanken i 2 halvleg, f.eks. den kæmpe fejl som virkelig mindede om Frenkies sidste kamp.
Ej, come on. Kanon kamp ligefrem? 😆

Den catalanske sports avis, som plejer være meget positiv overfor catalanske spillere, har givet Busquest 6 ud af 10 i karakter. Han er altså vurderet til at være blandt de dårligste Barca spillere i kampen.

Eksempelvis får Ter stegen, Garcia, Kounde og Gavi 7-tal, Pedri, Raphinha og Dembele får 8-tal, Lewandowski får 9-tal. Og Busquest altså et 6-tal. Bestemt ikke kanon kamp, langt fra. Snarere middelmådig præstation, som de fleste gange når han spiller.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Magnus Frost »

KARAKTERER:

MATS = 8

havde stort set intet at lave og da det var nødvendigt var han klasse, ku dog ha skubbet et enkelt skud ud til siden, men det er småting.

Balde = 6.5
Ganske god boldomgang og han har jo en vanvittig fart, men ret usynlig og i mere eller mindre den eneste defensive sekvens han er direkte involveret i der stopper han med at følge med sin mand og er heldig bolden falder til MATS.

Araujo = 6.5

Han er bare en klippe defensivt, men han er altså ikke god til at tage offensive beslutninger eller at spille bolden.

Garcia = 8.5
Både gode spilninger, driblinger og utrolig nok også gode defensive aktioner og han lavede ingen dumme frispark :-o

Koundé = 7
står godt defensivt, god med bolden god hastighed, men alt for usynlig ( skulle jeg se ift. At det var hans første kamp så nok en 8er)

Busi= 9.5 første halvleg 6.5 anden halvleg så det er vel en 8er

Han var SÅ fucking god 1 halvleg! Laver små førstegangs afleveringer der bare ligger perfekt hver gang, presser modstanderen de få gange det er nødvendigt uden at lave frispark, opsnapper endda også bolde trods det meget lidt spil de har og så styrer han bare tempoet suverænt, laver lange afleveringer der ligger præcist hver gang, han var bare pissegod! 2 halvleg var han bare GAMMEL! Han lavede kun én stor fejl, men den burde ha kostet et mål og hans spil var bare meget langsommere i alle aspekter!

Gavi = 9

FANTASTISK kamp! Han pressede super godt, lavede rigtig mange lækre lækre ting både driblinger og et-to spil og lavede de hårde løb der skaber plads til medspillerne, efter han gik ud skiftede kampen fuldstændig karakter ( nok også andre faktorer der spillede ind, men det var alligevel virkelig der det skiftede til at være meget mindre aggressivt og kontrollerende fra vores side) synes nok egentlig han er man of the match, men det er svært at argumentere for en fantastisk Lewandowski der scorer to mål ( igen :glad: )

Pedri = 8

Solid kamp, lækre afleveringer, især den til Raphinha som han behandler elendigt. Men jeg synes han har en tendens til at forsvinde lidt, især når han står som 10'er


Raphinha = 8.5

Den knægt kan satme drible ! Og hvilken assist til Lewandowski! Mister bolden lige en tand for meget og mangler lidt øje for sine medspillere, men han er jo også lige kommet ! Og hvor er jeg vild med hans angrebsiver !

Dembélé = 8

Han laver en del småfejl, skyder elendigt, men han indgår faktisk ret godt i det generelle spil, laver gode førstegangs afleveringer og frem for alt: han skaber målchancer ! Og den assist han laver er ren Barcabold på den helt fede måde ( btw også køligt mål af Pedri! )

Lewandowski = 9

Den mand er bare klasse!
Virkelig et angribermål af højeste kvalitet det første og ja så er han lige heldig med den 2 ( som vel egentlig burde tælle som et selvmål, den er jo ikke på vej i mål) men mere end målene så bare den måde han indgår i spillet, hele tiden tænker fremad banen. Den måde han bruger kroppen til at dække af for bolden, at han hele tiden har øje for sine medspillere ( og at han kommunikere med/til de unge spillere om hvordan de skal agere)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Magnus Frost »

Eksempelvis får Ter stegen, Garcia, Kounde og Gavi 7- tal

Jeg synes også det er et godt tegn på at jeg ser anderledes på tingene end de gør, for især Garcia og Gavi synes jeg var pissegode i denne her kamp!

Vi behøver jo ikke alle være enige, men jeg vil gætte på at f.eks de fleste her på forummet også synes Gavi og Garcia havde en god kamp!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Isageren »

Hvis man kan få Kounde overbevist om en enkelt sæson som HB, sammen med Dest (der ikke vil skifte) og Roberto, så synes jeg måske man skulle tage chancen med VB og HB indtil minimum januar. Her kan man så se om vi har brug for noget, men ellers ville jeg vente til sommer. Få afsat Busi, Alba, Pique, Dest, Braithwaite og hvad de ellers hedder, og så få hentet en god spansk VB (Gaya, Galan, Grimaldo) og så en klasse HB, Trent eller Cancelo. Jeg tror det er muligt. Så kan vi så måske også hente Ruben Neves.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst