13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Rayo Vallecano
La Liga
13. august - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Vi får ikke registreret dem alle så hvem er vigtigst? Jeg ville gå med de offensive spillere. Fra midten er ned er vi ok med:

MAtS
Roberto, Araujo, Eric, Alba
Bussi
Pedri, gavi/de Jong

Så måske lewan og demb eller raphinha. Lewan synes jeg er et must. Og Ansu kan tage en kant så længe raphinha eller demb tager den anden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:
fre aug 12, 2022 8:18 am
Vi får ikke registreret dem alle så hvem er vigtigst? Jeg ville gå med de offensive spillere. Fra midten er ned er vi ok med:

MAtS
Roberto, Araujo, Eric, Alba
Bussi
Pedri, gavi/de Jong

Så måske lewan og demb eller raphinha. Lewan synes jeg er et must. Og Ansu kan tage en kant så længe raphinha eller demb tager den anden.
Roberto er så vidt jeg kan læse på forsiden heller ikke indskrevet pga. den nye kontrakt ligesom Dembele heller ikke er det.
Rey Abi!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Magnus Frost »

Piquénbauer skrev:
fre aug 12, 2022 8:18 am
Vi får ikke registreret dem alle så hvem er vigtigst? Jeg ville gå med de offensive spillere. Fra midten er ned er vi ok med:

MAtS
Roberto, Araujo, Eric, Alba
Bussi
Pedri, gavi/de Jong

Så måske lewan og demb eller raphinha. Lewan synes jeg er et must. Og Ansu kan tage en kant så længe raphinha eller demb tager den anden.

Ja det er faktisk et spændende spørgsmål!

Kessié og AC har begge vist rigtig gode takter preseason, men vi er jo fint dækket ind der.

Lewandowski først og fremmest!

Hvis jeg skulle vælge en mere ville det nok være Dembélé.

Men havde det været mod Real eller lignende havde jeg nok valgt Kounde.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Rygtet går på at fjerde lever er kommet i mål nu. Og med piques nye kontrakt som også skulle blive lukket i dag så kan vi registrere spillerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: The belief at the club is that all signings can now be registered on time. @AdriaSoldevila
Hvis det går igennem så bliver det altså lidt af en fodboldfest i morgen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af EasyBuddhist »

🎙| Jaume Roures, owner of Orpheus Media: “I don’t know what Barça will need to register all the players. What I do know is that this investment of €100M gives us to see the team we want to see tomorrow.” [@QueThiJugues]
Fedt! Jaume Roures er en legende og en fed investor at få med. Lad os få den permanente revolution igangsat! ✊
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af FCBSOCI »

Det bliver en fantastisk fodboldfest i morgen på Spotify Camp Nou. Bliver spændende at se, hvordan Xavi stiller op. Der er godt nok mange muligheder.

Er spændt på hvor mange vi kommer. Der var over 83.000 mod Pumas, så mon ikke vi kan håbe på 90.000+?. Ville styrke økonomien og give en fed stemning.

Det er godt, at kampen først spilles kl. 21, for det er hot, hot i Barcelona (34 grader her fredag eftermiddag). Kan næsten ikke vente med at komme på stadion. Nedtællingen er jeg begyndt på - kampen starter om 1 døgn, 5 timer og 51 minutter.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
fre aug 12, 2022 3:09 pm
Det bliver en fantastisk fodboldfest i morgen på Spotify Camp Nou. Bliver spændende at se, hvordan Xavi stiller op. Der er godt nok mange muligheder.

Er spændt på hvor mange vi kommer. Der var over 83.000 mod Pumas, så mon ikke vi kan håbe på 90.000+?. Ville styrke økonomien og give en fed stemning.

Det er godt, at kampen først spilles kl. 21, for det er hot, hot i Barcelona (34 grader her fredag eftermiddag). Kan næsten ikke vente med at komme på stadion. Nedtællingen er jeg begyndt på - kampen starter om 1 døgn, 5 timer og 51 minutter.
Hvad er egentlig en gennemsnitlig billetpris pt? Og er den sat op ift sidste sæson??

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Isageren »

Lad os håbe de nye spillere bliver indskrevet, ellers bliver det lidt en skuffelse i morgen. Det fører mig videre til, tvivler I virkelig på om RM med bare 2 levers til en værdig af 600 m havde fået indskrevet alle disse signings? Vi snakker over 800 m i indkomst, men sidste år var en aftale med CVC på 270 m nok til at holde Messi? La Liga og Spanien hænger stadig i en Franco/RM fase.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Det lyder til at kounde ikke bliver indskrevet da han fysisk ikke er i omdrejninger efter sin skade.

Araujo, AC, garcia, Alba i morgen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af FCBSOCI »

Antimadridista skrev:
fre aug 12, 2022 3:38 pm
FCBSOCI skrev:
fre aug 12, 2022 3:09 pm
Det bliver en fantastisk fodboldfest i morgen på Spotify Camp Nou. Bliver spændende at se, hvordan Xavi stiller op. Der er godt nok mange muligheder.

Er spændt på hvor mange vi kommer. Der var over 83.000 mod Pumas, så mon ikke vi kan håbe på 90.000+?. Ville styrke økonomien og give en fed stemning.

Det er godt, at kampen først spilles kl. 21, for det er hot, hot i Barcelona (34 grader her fredag eftermiddag). Kan næsten ikke vente med at komme på stadion. Nedtællingen er jeg begyndt på - kampen starter om 1 døgn, 5 timer og 51 minutter.
Hvad er egentlig en gennemsnitlig billetpris pt? Og er den sat op ift sidste sæson??
Har desværre ingen ide om, hvad den gennemsnitlige billetpris er. Priserne er i øvrigt ikke de samme for alle kampe. For eksempel er billeterne væsentligt dyrere - og meget svære at få fat på - mod Real Madrid; med mindre man er medlem.

Helt konkret så koster billeterne til kampen i morgen fra EUR 49 - 174. De billigste billetter er allerede udsolgt, og køber man dem så har man dårligt udsyn. Jeg købte en supergod plads cirka ud for midterlinjen på den overdækkede tribune. Den kostede EUR 149, men som medlem fik jeg ca. 50% rabat og betalte EUR 75. Det synes jeg er en okay pris, for en rigtig god plads.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
fre aug 12, 2022 3:09 pm
Det bliver en fantastisk fodboldfest i morgen på Camp Nou.
Jeg har rettet dit indlæg lidt. Det lyder meget bedre uden Spotify :lol:
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Magnus Frost »

Vågnede op og var helt glad.

FUCK Jeg glæder mig :glad:

Go kamp og go weekend culers :grin:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Filten »

Bud på kampens resultat: 5-0 til Barca 🔵🔴
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster