7/8 FC Barcelona - Pumas

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Hristo »

Av for en redning!

Gud ved om Alba godt ved det er hans, eller om han bare tænker det er helt ok at sætte sig på halen, så længe man er god offensivt…

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Lopezzz »

Vi har et meget spændende trup men vores forsvar er langt fra stabil og stadigvæk meget sårbar.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Madameskrald »

Jeg syntes, at det var tydeligt, at man skiftede Gavi og Pedri med de Jong og Kessie..., der er noget mindre lækker hurtig boldomgang med de to sidste. Jeg savnede også Garcia i anden halvleg..

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af FCBSOCI »

Man skal passe på ikke at blive for euforisk efter en træningskamp. Men hold da op hvor Barca strålede af spilleglæde. Sidste sæson virker som længe siden.

Vi har brugt mange penge på spillere, men mon ikke det samtidigt øger indtægterne betydeligt? Eksempelvis var der over 83.000 tilskuere her til aften, det kunne godt tyde på et betydeligt løft i tilskuergennemsnittet i denne sæson.

Ved ikke om det kom med på TV, men efter spillerpræsentationen var der en særlig og flot hyldest til Dani Alves for hans indsats for Barca. I anden halvleg skruede Barca ned for blusset, så det blev lidt kedeligt. Til gengæld var der gang i os tilskuere, hvor blandt andet bølgen gik hele stadion rundt i nok fire-fem minutter.

Det er sjældent at træningskampe er noget at skrive hjem om. Kampen i aften var en undtagelse. Nøj, hvor jeg glæder mig til at skulle på Camp Nou igen og se os mod Rayo og senere mod Man. City. Så får vi de første fingerpeg om, hvor vi står både i forhold til La Liga og Champions League.

VISCA EL BARCA!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBSOCI skrev:
søn aug 07, 2022 11:56 pm
Man skal passe på ikke at blive for euforisk efter en træningskamp. Men hold da op hvor Barca strålede af spilleglæde. Sidste sæson virker som længe siden.

Vi har brugt mange penge på spillere, men mon ikke det samtidigt øger indtægterne betydeligt? Eksempelvis var der over 83.000 tilskuere her til aften, det kunne godt tyde på et betydeligt løft i tilskuergennemsnittet i denne sæson.

Ved ikke om det kom med på TV, men efter spillerpræsentationen var der en særlig og flot hyldest til Dani Alves for hans indsats for Barca. I anden halvleg skruede Barca ned for blusset, så det blev lidt kedeligt. Til gengæld var der gang i os tilskuere, hvor blandt andet bølgen gik hele stadion rundt i nok fire-fem minutter.

Det er sjældent at træningskampe er noget at skrive hjem om. Kampen i aften var en undtagelse. Nøj, hvor jeg glæder mig til at skulle på Camp Nou igen og se os mod Rayo og senere mod Man. City. Så får vi de første fingerpeg om, hvor vi står både i forhold til La Liga og Champions League.

VISCA EL BARCA!
Godt med en lille førstehånds beretning. Hvordan oplevede du i øvrigt, man buede af Braithwaites navn? Der er selvfølgelig fokus på det i danske medier og ikke så meget andet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg elsker at Martin bliver buhet ud. Og jeg elsker at danske fans går i selvsving over det.

Først siger han nej til flere transfers hvor klubben faktisk kunne tjene penge, så kommer der er bud fra saudi med 3 x så meget i løn og Barca giver ham lov til at skifte gratis. Men nej. Martin vil simpelthen også have udbetalt de resterende år af sin kontrakt før han vil skifte gratis.

Er du gal en grådig klaphat! Han er så røvhamrende rig og vil bare have mere. Jeg håber han bliver buhet overalt. Lad folk råbe af ham ligeså snart han bevæger sig ud af sit hus.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 08, 2022 8:54 am
Jeg elsker at Martin bliver buhet ud. Og jeg elsker at danske fans går i selvsving over det.

Først siger han nej til flere transfers hvor klubben faktisk kunne tjene penge, så kommer der er bud fra saudi med 3 x så meget i løn og Barca giver ham lov til at skifte gratis. Men nej. Martin vil simpelthen også have udbetalt de resterende år af sin kontrakt før han vil skifte gratis.

Er du gal en grådig klaphat! Han er så røvhamrende rig og vil bare have mere. Jeg håber han bliver buhet overalt. Lad folk råbe af ham ligeså snart han bevæger sig ud af sit hus.
Pas nu på med at tro for meget af det, der står i medierne. Jeg er ikke fan af at bue af nogen eller noget, men lad os da håbe MB snart er fortid.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Piquénbauer »

Når det kommer til Martin så tror jeg på det hele. Han er en komplet galning. Buuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Lopezzz »

Ham Christensen er nu skadet, noget med ryggen. Lad os håbe at han ikke ender som Martin
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af FCBSOCI »

EasyBuddhist skrev:
man aug 08, 2022 8:29 am
FCBSOCI skrev:
søn aug 07, 2022 11:56 pm
Man skal passe på ikke at blive for euforisk efter en træningskamp. Men hold da op hvor Barca strålede af spilleglæde. Sidste sæson virker som længe siden.

Vi har brugt mange penge på spillere, men mon ikke det samtidigt øger indtægterne betydeligt? Eksempelvis var der over 83.000 tilskuere her til aften, det kunne godt tyde på et betydeligt løft i tilskuergennemsnittet i denne sæson.

Ved ikke om det kom med på TV, men efter spillerpræsentationen var der en særlig og flot hyldest til Dani Alves for hans indsats for Barca. I anden halvleg skruede Barca ned for blusset, så det blev lidt kedeligt. Til gengæld var der gang i os tilskuere, hvor blandt andet bølgen gik hele stadion rundt i nok fire-fem minutter.

Det er sjældent at træningskampe er noget at skrive hjem om. Kampen i aften var en undtagelse. Nøj, hvor jeg glæder mig til at skulle på Camp Nou igen og se os mod Rayo og senere mod Man. City. Så får vi de første fingerpeg om, hvor vi står både i forhold til La Liga og Champions League.

VISCA EL BARCA!
Godt med en lille førstehånds beretning. Hvordan oplevede du i øvrigt, man buede af Braithwaites navn? Der er selvfølgelig fokus på det i danske medier og ikke så meget andet.
Tak, EasyBuddhist :thumbup:.

Jeg oplevede en markant piften, og generelt en noget fjendtlig stemning over for Martin, når jeg så og hørte, hvad der skete rundt omkring på Camp Nou (undskyld Spotify Camp Nou).

Jeg er lidt ambivalent med Martin. På den ene side er han naturligvis i sin gode ret til at forholde sig til sin kontrakt, og forlange den opfyldt. På den anden side har han formodentligt flere penge, end han nogensinde kan nå at bruge.

Derfor er det lidt uforståeligt, at han ikke vælger det sportslige - finder sig en ny klub, hvorved han fortsat være i spil til en VM billet. Som fodboldspiller må noget af det største, man kan opnå, da være at deltage i en VM slutrunde.

Hvis det er sandt, hvad der skrives i den catalanske sportspresse (Mundo Deportivo og SPORT), så går Martin alene efter at malke Barca. Det bryder jeg mig absolut ikke om.
Senest rettet af FCBSOCI man aug 08, 2022 12:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Isageren »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/kim- ... barca.html

Det her er Kim Boye, én af de der “mentality monsters”. Fuldstændig crazy fyr (se hans Facebook videoer). Han har altid været set som en joke, men utroligt nok har MB hyret ham til at “visualisere hans drømme”. Dvs. hjernevaske, og det har så resulteret i en utrolig grad af delusion for MB.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
man aug 08, 2022 8:54 am
Jeg elsker at Martin bliver buhet ud. Og jeg elsker at danske fans går i selvsving over det.

Først siger han nej til flere transfers hvor klubben faktisk kunne tjene penge, så kommer der er bud fra saudi med 3 x så meget i løn og Barca giver ham lov til at skifte gratis. Men nej. Martin vil simpelthen også have udbetalt de resterende år af sin kontrakt før han vil skifte gratis.

Er du gal en grådig klaphat! Han er så røvhamrende rig og vil bare have mere. Jeg håber han bliver buhet overalt. Lad folk råbe af ham ligeså snart han bevæger sig ud af sit hus.
Det er vel fair nok at klubben ikke nødvendigvis skal tjene på en transfer med ham. Hvis man vel spare en persons løn kan man vel heller ikke stille som krav at deres nye arbejdsplads skal betale for at overtage ham.

Resten..... ja.... en klaphat!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/8 FC Barcelona - Pumas

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har intet problem med at klubben ikke tjener penge på ham omend det selvfølgelig ville være fedt. Jeg har et problem med at han er en grådig idiot…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster