24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Virkelig dårlige i anden halvleg. Dembele og Auba må slås om hvem der var allerværst.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ja hold da op en ringe anden halvleg! Dembele har ikke sat en fod korrekt i kampen. Kessie har været væk på midten og Auba... Puuh
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

De udligner fordi vi kan ikke lukke kampen. Holdkæft vi brænder :crazy:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Garcia, Araujo og Gavi er mine tre motms.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil undre mig over de næste 20 år hvordan er det lykkes RM at vinde CL og La Liga 2022 :?:
Helt ufattelig
MDCCCXCIX

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Stærk og dynamisk 1. Halveg, vi sad på hele spillet.
Det kan man dog ikke sige om 2. Halveg hvor det var mere jævnbyrdigt, dog udskiftede vi også en hel startopstilling, jeg tror aldrig jeg har set et hold forberede sig ved at udskifte hele starteren, men det er selfølgelig preseason og alle skal testes, så det skal gøres.
Dog virkelig dårligt offensivt arbejde fra 3-fronten i 2. Halveg, og selv med et udskiftet hold burde de have spillet langt bedre!
Senest rettet af Mésqueunclub søn jul 24, 2022 7:26 am, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så kun sidste halve time… Kessie smed nogle dumme bolde væk. Man kan godt se at pasningsspillet ikke helt er hans styrke. Og frenkie smed to idiotiske bolde væk i forsvaret.

Men det er hvad det er. Træningskamp osv. Men ville godt have set første halvleg… Og dejligt med en sejr. Det er altid godt at slå real!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Det er også tydeligt at se at det er HB som skal forstærkes Dest er bare ikke god nok, det samme med Roberto og selvom Araujo gjorde det virkeligt godt, så skal han spille CB. Det åbenlyse bud ville være Kounde, selvom
han normalt er CB ville han sagtens kunne spille HB, men han er selfølgelig dyr. Så mit billigere bud ville være Ansgar Knauff fra Frankfurt, begge kampe i sidste sæson mod os spillede han virkelig godt både defensivt og offensivt på HB, og har også set et par kampe udover hvor han spillede godt, han er 20 år, og har en markedsværdi på kun 10 mio. i min mening ville det være dumt ikke at gå efter ham.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi skulle have scoret mindst et mål mere

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Mésqueunclub skrev:
søn jul 24, 2022 7:26 am
Det er også tydeligt at se at det er HB som skal forstærkes Dest er bare ikke god nok, det samme med Roberto og selvom Araujo gjorde det virkeligt godt, så skal han spille CB. Det åbenlyse bud ville være Kounde, selvom
han normalt er CB ville han sagtens kunne spille HB, men han er selfølgelig dyr. Så mit billigere bud ville være Ansgar Knauff fra Frankfurt, begge kampe i sidste sæson mod os spillede han virkelig godt både defensivt og offensivt på HB, og har også set et par kampe udover hvor han spillede godt, han er 20 år, og har en markedsværdi på kun 10 mio. i min mening ville det være dumt ikke at gå efter ham.
Han er mere HW og kan spiller HWB.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
søn jul 24, 2022 9:46 am
Mésqueunclub skrev:
søn jul 24, 2022 7:26 am
Det er også tydeligt at se at det er HB som skal forstærkes Dest er bare ikke god nok, det samme med Roberto og selvom Araujo gjorde det virkeligt godt, så skal han spille CB. Det åbenlyse bud ville være Kounde, selvom
han normalt er CB ville han sagtens kunne spille HB, men han er selfølgelig dyr. Så mit billigere bud ville være Ansgar Knauff fra Frankfurt, begge kampe i sidste sæson mod os spillede han virkelig godt både defensivt og offensivt på HB, og har også set et par kampe udover hvor han spillede godt, han er 20 år, og har en markedsværdi på kun 10 mio. i min mening ville det være dumt ikke at gå efter ham.
Han er mere HW og kan spiller HWB.
Jeg bliver ved med at ærgre med over Mazraoui glippede.

Der er jo selvfølgelig ham Arnau Martinez fra Girona. Men én fantastisk sæson i den næstbedste række burde ikke være nok til at skille være starter for Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sidder og ser første halvleg nu. Christensen er en fornøjelse. Det samme er araujo på backen. Jeg ved ikke hvem af dem det bliver med kounde eller araujo bliver vores hb i næste sæson.

Og hold da op hvor er der en anden aura over dette hold. Helt vildt hvad ledelsen og Xavi har præsteret på kort tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Kend din plads rudiger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sjovt at se lewa. Han er en helt anden type end vi plejer at have. Forholdsvis stilstående men sikker på bolden og ekstremt stærk. Og så trækker han modstanderen til sig. Helt enorm respekt omkring ham.

Han kan sagtens gøre sig gældende i et par sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 24/7 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
søn jul 24, 2022 11:14 am
Sidder og ser første halvleg nu. Christensen er en fornøjelse. Det samme er araujo på backen. Jeg ved ikke hvem af dem det bliver med kounde eller araujo bliver vores hb i næste sæson.

Og hold da op hvor er der en anden aura over dette hold. Helt vildt hvad ledelsen og Xavi har præsteret på kort tid.
Kan du sende link, hvor du ser 1 halveg fra?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster