20/7 Inter Miami - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ingen tråd til om 2 timer? ;-)


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

God kamp til dem der holder sig vågen i nat. Jeg gætter på at ingen vil se kampen :lol:
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
ons jul 20, 2022 12:12 am
God kamp til dem der holder sig vågen i nat. Jeg gætter på at ingen vil se kampen :lol:
Jeg skal 👍🏻
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Hva' er det new kids on the block, der skal spille i aften?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Og matros AC?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Auba 1-0 efter 19 min’ på assist af raphinha
Raphinha 2-0 efter 25 min’ på assist af balde
Ansu 3-0 efter 41 min’ assist af raphinha
Gavi 4-0 efter 55’ min assist af depay
Senest rettet af Filten ons jul 20, 2022 3:14 am, rettet i alt 4 gange.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Raphi er så dejlig direkte. Der bliver fandme kamp om de pladser i år.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Klasse mål. 1 mål og 2 assists fra Raphi nu.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Jeg så hele kampen meget nøje. Her er mine vurderinger.

Kampens mest positive: Hele fem angribere fik scoret i dag; både Aubameyang, Depay, Raphinha, Dembele og Ansu Fati fik banket mål i kassen og dermed tanket noget selvtillid. Lewandowski og Ferran Torres var som bekendt ikke med.

Største overraskelse: At Busquest og de Jong havde byttet pladser. Busquest var mere fremme på banen end de Jong - og det var faktisk meget positivt overraskende :eek:

--
Her er nogle korte bemærkninger af spillerne

FØRSTE HALVLEG

Ter stegen - havde nærmest intet at lave i de 45 minutter han spillede. Han spillede dog bolden godt rundt, bortset fra en enkelt gang, hvor en fejl aflevering kunne have givet modstanderen en chance.

Dest - Han var bevægelig, arbejdet hårdt, og spillede godkendt, selvom hans spil ikke altid fungerede med Raphinha på højre side.

Balde - Ofte meget anonym og spillet kun sikker bolde. Han har stadig meget at lære.

Christensen - Spillet fint, men virkede som om at han ikke turde at tage så mange chancer fremad banen. Måske lidt små nervøs i sin debut kamp?

Garcia - Spillede ligesom AC en fin kamp, dog turde han lidt mere. Løb fx med bolden noget mere og prøvede også nogle dybdebolde.

Nico - Han var overraskende god. Stod ofte på de rigtige steder og virkede som bindeledet mellem defensiven og offensiven. Mindet mig ofte om en Busquest i sine gode unge dage.

Raphinha - Startede meget kikset i de første 15 min., hvor nærmest intet lykkes, havde bl.a. 3 bold tab og nogle mislykkes driblinger. Men han blev i den grad meget bedre som kampen skred frem. Et mål og to assister er mere end godkendt.

Ansu fati - Startede lidt anonym, men var meget farlig med sine driblinger og speed. Scoret et mål og spillede mere end godkendt.

Pedri - Var ikke meget synlig, men fik dog lavet nogle nøgle afleveringer i kampen. Det er tydeligt, at han mangler kamptræning efter sin skader.

Kessie - Spillede fint, både defensivt og offensivt. Han er meget hurtig om at løbe tilbage når Barca mister bolden. Han lavede nogle gode tacklinger og erobringer, samt var fint med i opspillet.

Aubameyang - Var lidt usynlig, men gjorde sit arbejd ved at score et mål. En godkendt kamp.


ANDEN HALVLEG

Pena - Ligesom Ter Stegen, havde han ikke meget at lave, så svær at bedømme.

Alba - Man kan tydeligt se at han er kommet op i alderen. Ingen dårlig kamp, men han mangler fortidens speed og energi på venstre side. Det bedste han lavede i kampen var en assists til Depay. Ellers meget væk i kampen.

Araujo - Sjældent han fik noget at lave i kampen, så lidt svær at bedømme. Han kom dog lidt i aktion, som han håndterede rigtig godt.

Roberto - Bestemt ingen prangende kamp. Han stod bare på højre side og spillede bolden rundt. Bidraget ikke rigtig noget på den offensive front, bortset fra en assists til Dembele (som dog modtog bolden langt tilbage på banen). Var middelmådig i kampen.

De Jong - Styrede spillet fra de bagerste rækker super godt som en slags Pivot. Mindede mig om hans fantastiske Ajax tid. Hvorfor i alverden bruger man ham ikke mere på den position? Han er jo verdensklasse.

Torre - Viser glimt af stort potentiale, men om det er nervøsiteten eller mangel på rutinen som hæmmet ham lidt i dagens kamp skal være usagt. Han arbejdede og forsøgte dog meget.

Gavi - Han arbejdede meget og havde intensitet i sit spil. Fik også scoret. Derfor mere end godkendt kamp.

Busquest - På overraskende vis spillede foran de Jong på midten. Gjorde det fint som han plejer. Man kan dog se at han mangler bevægelse og speed mere og mere, fra sæson til sæson.

Abde - Forsøgte meget og kom til nogle chancer, men nærmest alt mislykkes, desværre. En kamp under middel.

Dembele - Havde en del gode driblinger og scorede efter en dribletur. Ellers ikke det helt vilde. Præstationen var fin og over middel.

Depay - Spillede meget kikset i starten og brændte et par 100 pct. chancer. Det endte dog med assists og scoring. Derfor en fornuftig kamp.
--

Over 22 spillere kom altså i aktion i dag.

Blandt de bedste i kampen var: Nico, de Jong, Raphinha, Ansu Fati og Kessié.

Blandt de mest skuffende i kampen var: Alba, Roberto, Balde og Abde - og til dels Aubameyang og Pedri.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så desværre ikke kampen men jeg er meget positiv over hvad jeg hører omkring Nico og Kessie. Godt at Nico bliver prøvet af som DM og Kessie virker som en virkelig god balancespiller. Jeg er især glad for at han ikke bruger 17 berøringer hver gang han får den som en anden spiller der af mystiske årsager blev spillet som cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fodbold burde afskaffes i USA. Lille Olot er enig med mig :glad:
MDCCCXCIX

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 5:02 am
Jeg så hele kampen meget nøje. Her er mine vurderinger.

Kampens mest positive: Hele fem angribere fik scoret i dag; både Aubameyang, Depay, Raphinha, Dembele og Ansu Fati fik banket mål i kassen og dermed tanket noget selvtillid. Lewandowski og Ferran Torres var som bekendt ikke med.

Største overraskelse: At Busquest og de Jong havde byttet pladser. Busquest var mere fremme på banen end de Jong - og det var faktisk meget positivt overraskende :eek:

--
Her er nogle korte bemærkninger af spillerne

FØRSTE HALVLEG

Ter stegen - havde nærmest intet at lave i de 45 minutter han spillede. Han spillede dog bolden godt rundt, bortset fra en enkelt gang, hvor en fejl aflevering kunne have givet modstanderen en chance.

Dest - Han var bevægelig, arbejdet hårdt, og spillede godkendt, selvom hans spil ikke altid fungerede med Raphinha på højre side.

Balde - Ofte meget anonym og spillet kun sikker bolde. Han har stadig meget at lære.

Christensen - Spillet fint, men virkede som om at han ikke turde at tage så mange chancer fremad banen. Måske lidt små nervøs i sin debut kamp?

Garcia - Spillede ligesom AC en fin kamp, dog turde han lidt mere. Løb fx med bolden noget mere og prøvede også nogle dybdebolde.

Nico - Han var overraskende god. Stod ofte på de rigtige steder og virkede som bindeledet mellem defensiven og offensiven. Mindet mig ofte om en Busquest i sine gode unge dage.

Raphinha - Startede meget kikset i de første 15 min., hvor nærmest intet lykkes, havde bl.a. 3 bold tab og nogle mislykkes driblinger. Men han blev i den grad meget bedre som kampen skred frem. Et mål og to assister er mere end godkendt.

Ansu fati - Startede lidt anonym, men var meget farlig med sine driblinger og speed. Scoret et mål og spillede mere end godkendt.

Pedri - Var ikke meget synlig, men fik dog lavet nogle nøgle afleveringer i kampen. Det er tydeligt, at han mangler kamptræning efter sin skader.

Kessie - Spillede fint, både defensivt og offensivt. Han er meget hurtig om at løbe tilbage når Barca mister bolden. Han lavede nogle gode tacklinger og erobringer, samt var fint med i opspillet.

Aubameyang - Var lidt usynlig, men gjorde sit arbejd ved at score et mål. En godkendt kamp.


ANDEN HALVLEG

Pena - Ligesom Ter Stegen, havde han ikke meget at lave, så svær at bedømme.

Alba - Man kan tydeligt se at han er kommet op i alderen. Ingen dårlig kamp, men han mangler fortidens speed og energi på venstre side. Det bedste han lavede i kampen var en assists til Depay. Ellers meget væk i kampen.

Araujo - Sjældent han fik noget at lave i kampen, så lidt svær at bedømme. Han kom dog lidt i aktion, som han håndterede rigtig godt.

Roberto - Bestemt ingen prangende kamp. Han stod bare på højre side og spillede bolden rundt. Bidraget ikke rigtig noget på den offensive front, bortset fra en assists til Dembele (som dog modtog bolden langt tilbage på banen). Var middelmådig i kampen.

De Jong - Styrede spillet fra de bagerste rækker super godt som en slags Pivot. Mindede mig om hans fantastiske Ajax tid. Hvorfor i alverden bruger man ham ikke mere på den position? Han er jo verdensklasse.

Torre - Viser glimt af stort potentiale, men om det er nervøsiteten eller mangel på rutinen som hæmmet ham lidt i dagens kamp skal være usagt. Han arbejdede og forsøgte dog meget.

Gavi - Han arbejdede meget og havde intensitet i sit spil. Fik også scoret. Derfor mere end godkendt kamp.

Busquest - På overraskende vis spillede foran de Jong på midten. Gjorde det fint som han plejer. Man kan dog se at han mangler bevægelse og speed mere og mere, fra sæson til sæson.

Abde - Forsøgte meget og kom til nogle chancer, men nærmest alt mislykkes, desværre. En kamp under middel.

Dembele - Havde en del gode driblinger og scorede efter en dribletur. Ellers ikke det helt vilde. Præstationen var fin og over middel.

Depay - Spillede meget kikset i starten og brændte et par 100 pct. chancer. Det endte dog med assists og scoring. Derfor en fornuftig kamp.
--

Over 22 spillere kom altså i aktion i dag.

Blandt de bedste i kampen var: Nico, de Jong, Raphinha, Ansu Fati og Kessié.

Blandt de mest skuffende i kampen var: Alba, Roberto, Balde og Abde - og til dels Aubameyang og Pedri.
Fed gennemgang. Det må du gøre igen. :grin:

Så lige highlights fra YouTube. Det første mål er godt nok lækkert. Det samme med depays og dembeles omend de næppe var gået i en kamp med noget på spil. Glad for at høre de jong fungerede - dog stadig jo kun en venskabskamp - men måske en mulighed i kampe man forventer at være styrende i.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 5:02 am
Jeg så hele kampen meget nøje. Her er mine vurderinger.

Kampens mest positive: Hele fem angribere fik scoret i dag; både Aubameyang, Depay, Raphinha, Dembele og Ansu Fati fik banket mål i kassen og dermed tanket noget selvtillid. Lewandowski og Ferran Torres var som bekendt ikke med.

Største overraskelse: At Busquest og de Jong havde byttet pladser. Busquest var mere fremme på banen end de Jong - og det var faktisk meget positivt overraskende :eek:

--
Her er nogle korte bemærkninger af spillerne

FØRSTE HALVLEG

Ter stegen - havde nærmest intet at lave i de 45 minutter han spillede. Han spillede dog bolden godt rundt, bortset fra en enkelt gang, hvor en fejl aflevering kunne have givet modstanderen en chance.

Dest - Han var bevægelig, arbejdet hårdt, og spillede godkendt, selvom hans spil ikke altid fungerede med Raphinha på højre side.

Balde - Ofte meget anonym og spillet kun sikker bolde. Han har stadig meget at lære.

Christensen - Spillet fint, men virkede som om at han ikke turde at tage så mange chancer fremad banen. Måske lidt små nervøs i sin debut kamp?

Garcia - Spillede ligesom AC en fin kamp, dog turde han lidt mere. Løb fx med bolden noget mere og prøvede også nogle dybdebolde.

Nico - Han var overraskende god. Stod ofte på de rigtige steder og virkede som bindeledet mellem defensiven og offensiven. Mindet mig ofte om en Busquest i sine gode unge dage.

Raphinha - Startede meget kikset i de første 15 min., hvor nærmest intet lykkes, havde bl.a. 3 bold tab og nogle mislykkes driblinger. Men han blev i den grad meget bedre som kampen skred frem. Et mål og to assister er mere end godkendt.

Ansu fati - Startede lidt anonym, men var meget farlig med sine driblinger og speed. Scoret et mål og spillede mere end godkendt.

Pedri - Var ikke meget synlig, men fik dog lavet nogle nøgle afleveringer i kampen. Det er tydeligt, at han mangler kamptræning efter sin skader.

Kessie - Spillede fint, både defensivt og offensivt. Han er meget hurtig om at løbe tilbage når Barca mister bolden. Han lavede nogle gode tacklinger og erobringer, samt var fint med i opspillet.

Aubameyang - Var lidt usynlig, men gjorde sit arbejd ved at score et mål. En godkendt kamp.


ANDEN HALVLEG

Pena - Ligesom Ter Stegen, havde han ikke meget at lave, så svær at bedømme.

Alba - Man kan tydeligt se at han er kommet op i alderen. Ingen dårlig kamp, men han mangler fortidens speed og energi på venstre side. Det bedste han lavede i kampen var en assists til Depay. Ellers meget væk i kampen.

Araujo - Sjældent han fik noget at lave i kampen, så lidt svær at bedømme. Han kom dog lidt i aktion, som han håndterede rigtig godt.

Roberto - Bestemt ingen prangende kamp. Han stod bare på højre side og spillede bolden rundt. Bidraget ikke rigtig noget på den offensive front, bortset fra en assists til Dembele (som dog modtog bolden langt tilbage på banen). Var middelmådig i kampen.

De Jong - Styrede spillet fra de bagerste rækker super godt som en slags Pivot. Mindede mig om hans fantastiske Ajax tid. Hvorfor i alverden bruger man ham ikke mere på den position? Han er jo verdensklasse.

Torre - Viser glimt af stort potentiale, men om det er nervøsiteten eller mangel på rutinen som hæmmet ham lidt i dagens kamp skal være usagt. Han arbejdede og forsøgte dog meget.

Gavi - Han arbejdede meget og havde intensitet i sit spil. Fik også scoret. Derfor mere end godkendt kamp.

Busquest - På overraskende vis spillede foran de Jong på midten. Gjorde det fint som han plejer. Man kan dog se at han mangler bevægelse og speed mere og mere, fra sæson til sæson.

Abde - Forsøgte meget og kom til nogle chancer, men nærmest alt mislykkes, desværre. En kamp under middel.

Dembele - Havde en del gode driblinger og scorede efter en dribletur. Ellers ikke det helt vilde. Præstationen var fin og over middel.

Depay - Spillede meget kikset i starten og brændte et par 100 pct. chancer. Det endte dog med assists og scoring. Derfor en fornuftig kamp.
--

Over 22 spillere kom altså i aktion i dag.

Blandt de bedste i kampen var: Nico, de Jong, Raphinha, Ansu Fati og Kessié.

Blandt de mest skuffende i kampen var: Alba, Roberto, Balde og Abde - og til dels Aubameyang og Pedri.

Tak for rigtig fin gennemgang !


Spændende med Frenkies og Nicos kamp, jeg synes Nico har været eneste barca spiller der har været i negativ udvikling efter Xavis ankomst så fedt at høre han spillede godt, og Xavi var jo ret klar omkring at Nico ikke skulle ud på lån, hviklet jeg ellers troede ville være det bedste for ham.

Mht. Frenkie har jeg tidligere tænkt han kunne blive verdensklasse cb, problemet er bare at hans defensive årvågenhed ikke virker til at have udviklet sig ( hvis han kontinuerligt blev brugt som cb ville han måske godt kunne, men jeg er efterhånden bestemt ikke sikker) men ja så siger du så at det også virkede godt med at skifte Busquest og Frenkies positioner, det er da også spændende.

Jeg må indrømme efter at ha set Olot kampen tænkte jeg åh nej det kan da godt blive en afklapsning i næste kamp, men det her var selvfølgelig et helt andet hold :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ud fra hvad jeg har kunne læse så byttede bussi og de jong ikke plads. De jong var derimod nede i forsvaret. Hvorfor ved jeg ikke da det næppe bliver en position han kommer til at spille for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/7 Inter Miami - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Har lige set kampen, og fedt med en stor sejer med flotte mål, og vigtigt at det lige var de offensive spillere det fik dem :glad:

Godkendt indsats af Raphinha med lavede 1 mål og 2 assist :thumbup:
Men, jeg var godt nok skuffet og hans spil på banen, han forsøgte ingen driblinger, som ellers skulle være hans største spidskompetence, og generelt bare dårlige pasninger :roll:
Nu håber jeg virkelig ikke at han ender ligesom Malcom eller Ibrahim Afellay, der ikke ture drible :think:
Håber bare det var fordi det var hans første kamp, men alligevel mærkelig at han ikke bare forsøgte at afdrible en gang eller to :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster