15/5 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
tirs maj 17, 2022 7:26 am
Jeg tænker faktisk, at Lewa, Ferran og Ansu i nogle kampe vil stille (for) store krav til de kreative snit på midtbanen (men omvendtkunne det blive meget klinisk). Jeg er ikke overbevist om, at konceptet er klar til at løfte en så stor opgave mod alle modstandere. Således så jeg gerne noget mere kreativitet / blik for spillet, end de tre umiddelbart repræsenterer i frontlinien. Ansu og Ferran er enormt gode til at finde rum, og gøre sig selv farlige, men det kreative touch, som bliver efterlyst (og som jeg er enig i, at vi sagtens kunne bruge i frontlinien) har de efter hukommelsen ikke vist så meget af… Derfor eksempelvis som alternativ en Collado type, som ville kunne agere kantplaymaker.
Collado er uden tvivl et frækt valg og han vil kunne give holdet rigtig meget. I forhold til Dembélé/Raphinha, så mister man dog en del duelstyrke. Det vil kunne fungere, men ikke uden at ændre noget i spilplanen i forhold til, hvad vi har set fra Xavi indtil videre. Collado vil primært agere indvendigt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs maj 17, 2022 7:43 am
Madameskrald skrev:
tirs maj 17, 2022 7:26 am
Jeg tænker faktisk, at Lewa, Ferran og Ansu i nogle kampe vil stille (for) store krav til de kreative snit på midtbanen (men omvendtkunne det blive meget klinisk). Jeg er ikke overbevist om, at konceptet er klar til at løfte en så stor opgave mod alle modstandere. Således så jeg gerne noget mere kreativitet / blik for spillet, end de tre umiddelbart repræsenterer i frontlinien. Ansu og Ferran er enormt gode til at finde rum, og gøre sig selv farlige, men det kreative touch, som bliver efterlyst (og som jeg er enig i, at vi sagtens kunne bruge i frontlinien) har de efter hukommelsen ikke vist så meget af… Derfor eksempelvis som alternativ en Collado type, som ville kunne agere kantplaymaker.
Ja det er nemlig en Salah type vi har brug for på den højre kant i stedet for Demb/Adama/Raphinha

Så ville der være en blanding af hurtighed, kreativitet, dybdeløb og positionering et. al.

Det ville betyde at man kunne få noget ud af Ferrans løb.. og stille med Ferran-Ansu-Salah
Salah vil være klasse, især i en Fati-Lewa-Salah konstellation. Men der tror jeg ikke pengene rækker, hvis man også skal opgradere andre steder. Og så er der jo også spørgsmålet om holdbarheden. Det vil være et angreb, der skal vinde det hele, mens resten af holdet ikke er gearet på samme måde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Salah ville jeg helt sikkert også foretrække frem for Dembélé, Adama og Raphinha!

Men hvis vi alligevel er ude i at drømme vil jeg hellere have Mpabbe ( men ikke med en kæmpe margen)

Indenfor rimelighedens grænser synes jeg Bernardo Silva ville være at foretrække frem for de tre, trods manglende hurtighed. Hans spil intelligens og teknik er sublim.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Madameskrald skrev:
tirs maj 17, 2022 7:26 am
Jeg tænker faktisk, at Lewa, Ferran og Ansu i nogle kampe vil stille (for) store krav til de kreative snit på midtbanen (men omvendtkunne det blive meget klinisk). Jeg er ikke overbevist om, at konceptet er klar til at løfte en så stor opgave mod alle modstandere. Således så jeg gerne noget mere kreativitet / blik for spillet, end de tre umiddelbart repræsenterer i frontlinien. Ansu og Ferran er enormt gode til at finde rum, og gøre sig selv farlige, men det kreative touch, som bliver efterlyst (og som jeg er enig i, at vi sagtens kunne bruge i frontlinien) har de efter hukommelsen ikke vist så meget af… Derfor eksempelvis som alternativ en Collado type, som ville kunne agere kantplaymaker.
Nej og derfor skal vi have en anden type på bænken (Collado/raphinha). Men for mig at se er det nu Xavi rigtigt begynder at tage spillet hen hvor det skal være. Og det skal være med udgangspunkt i midten.

Pedri har, på trods af tvivl herinde, vist sig som en ekstremt farlig offensiv spiller. Hvis man kan få sat ham korrekt i scene (god støtte både offensivt og defensivt) så er det vigtigste løb/bevægelse i offensiven og et velfungerende presspil.

Det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske. Men demb skal uden tvivl væk og det ser heldigvis også svært ud med en ny kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man (jeg) glemmer altså også lidt Gavi. Ja han har ikke været god her i afslutningen af sæsonen. Men qua alder og de mange minutter er det forståeligt. Offensivt har dog leveret 2 mål og 5 assists. Det er flot og hvis han kan bygge på så kan det blive rigtig godt sammen med pedri.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af MarkMenace »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 17, 2022 9:19 am
Madameskrald skrev:
tirs maj 17, 2022 7:26 am
Jeg tænker faktisk, at Lewa, Ferran og Ansu i nogle kampe vil stille (for) store krav til de kreative snit på midtbanen (men omvendtkunne det blive meget klinisk). Jeg er ikke overbevist om, at konceptet er klar til at løfte en så stor opgave mod alle modstandere. Således så jeg gerne noget mere kreativitet / blik for spillet, end de tre umiddelbart repræsenterer i frontlinien. Ansu og Ferran er enormt gode til at finde rum, og gøre sig selv farlige, men det kreative touch, som bliver efterlyst (og som jeg er enig i, at vi sagtens kunne bruge i frontlinien) har de efter hukommelsen ikke vist så meget af… Derfor eksempelvis som alternativ en Collado type, som ville kunne agere kantplaymaker.
Nej og derfor skal vi have en anden type på bænken (Collado/raphinha). Men for mig at se er det nu Xavi rigtigt begynder at tage spillet hen hvor det skal være. Og det skal være med udgangspunkt i midten.

Pedri har, på trods af tvivl herinde, vist sig som en ekstremt farlig offensiv spiller. Hvis man kan få sat ham korrekt i scene (god støtte både offensivt og defensivt) så er det vigtigste løb/bevægelse i offensiven og et velfungerende presspil.

Det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske. Men demb skal uden tvivl væk og det ser heldigvis også svært ud med en ny kontrakt.
Syntes alligevel du pådutter Xavi holdninger, som han ikke har givet udtryk for, når du skal argumentere for dine meninger om klubbens fremtid.

Faktum er Xavi rigtig gerne vil have Dembelé eller en type som ham.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Nej og derfor skal vi have en anden type på bænken (Collado/raphinha). Men for mig at se er det nu Xavi rigtigt begynder at tage spillet hen hvor det skal være. Og det skal være med udgangspunkt i midten.
Ved ikke, hvor du har det fra. Alt indikerer, Xavi vil have en spiller, der er stærk i duelspillet i startopstillingen, altså én, der kan operere på egen hånd og heldigvis for det.
Pedri har, på trods af tvivl herinde, vist sig som en ekstremt farlig offensiv spiller. Hvis man kan få sat ham korrekt i scene (god støtte både offensivt og defensivt) så er det vigtigste løb/bevægelse i offensiven og et velfungerende presspil.
Hvem tvivler på Pedri? Det har jeg ikke set. Han skal udvikle sig ligesom alle andre 19 årige skal, selvom han er langt allerede. Et velfungerende presspil og løb/bevægelse skal der til, uanset hvem, der spiller.
Det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske. Men demb skal uden tvivl væk og det ser heldigvis også svært ud med en ny kontrakt.
Tvivlen består jo i, Xavi rigtig gerne vil have ham til at blive. Men spændende blive det da.
Man (jeg) glemmer altså også lidt Gavi. Ja han har ikke været god her i afslutningen af sæsonen. Men qua alder og de mange minutter er det forståeligt. Offensivt har dog leveret 2 mål og 5 assists. Det er flot og hvis han kan bygge på så kan det blive rigtig godt sammen med pedri
Ja, man glemmer, Gavi er 17 år og har brug for et par år mere som rotationsspiller, før man kan satse alt på ham. I forhold til snakken om, hvem der skal spile på kanten, så har det dog kun interesse for kvaliteten af supporten. Rigtig meget af det dyk vi har set fra holdet er kommet mens Pedri har været ude. Specielt Ferran har lidt under det, men også Demb´s muligheder for at kombinere med midten, hvilket giver ham færre muligheder for at veksle mellem beslutninger. Det har uden tvivl tvunget ham til at agere mere på egen hånd, end han selv og Xavi har intention om.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ved ikke, hvor du har det fra. Alt indikerer, Xavi vil have en spiller, der er stærk i duelspillet i startopstillingen, altså én, der kan operere på egen hånd og heldigvis for det.
Jeg formulerede mig ikke præcist. Jeg skulle have skrevet at jeg håber Xavi satser mere på midten. For det er helt rigtigt at han ønsker demb. Det er jeg bare uenig i. Præcis som du er med kessie.
Hvem tvivler på Pedri? Det har jeg ikke set. Han skal udvikle sig ligesom alle andre 19 årige skal, selvom han er langt allerede. Et velfungerende presspil og løb/bevægelse skal der til, uanset hvem, der spiller.
Vi har vitterligt haft diskussion efter diskussion omkring hvorvidt pedri kunne levere offensivt, om han var kreativ nok, kunne score nok. Gerne i forlængelse af snakken om puig. Jeg gider ikke bruge mere tid på det - der er skrevet rigeligt.
Tvivlen består jo i, Xavi rigtig gerne vil have ham til at blive. Men spændende blive det da.
Igen ikke formuleret præcist nok. Jeg mener demb uden tvivl skal væk. Xavi vil noget andet og jeg håber han bliver presset til at gentænke sin demb rolle da jeg ikke finder den passende i forhold til den form for fodbold jeg vil se om som jeg håber Xavi på sigt vil spille.
Ja, man glemmer, Gavi er 17 år og har brug for et par år mere som rotationsspiller, før man kan satse alt på ham.
Tja tjo... Jeg er ikke nødvendigvis enig. Gavi spiller ikke som en på 17 og jeg tror hurtigt han, som pedri, vil kunne sætte sig på pladsen. Men der skal være spillere i truppen der kan tage over når det ikke går eller der er brug for mere tid.
I forhold til snakken om, hvem der skal spile på kanten, så har det dog kun interesse for kvaliteten af supporten. Rigtig meget af det dyk vi har set fra holdet er kommet mens Pedri har været ude. Specielt Ferran har lidt under det, men også Demb´s muligheder for at kombinere med midten, hvilket giver ham færre muligheder for at veksle mellem beslutninger. Det har uden tvivl tvunget ham til at agere mere på egen hånd, end han selv og Xavi har intention om.
Og der er jeg så bare ikke enig. Eller jo i forhold til ferran. Demb spiller derimod som han altid har gjort. Der er ikke meget hjerne bag aktionerne og han render rundt i sin egen verden. Men vi bliver ikke enige og solen skinner ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Vi har vitterligt haft diskussion efter diskussion omkring hvorvidt pedri kunne levere offensivt, om han var kreativ nok, kunne score nok. Gerne i forlængelse af snakken om puig. Jeg gider ikke bruge mere tid på det - der er skrevet rigeligt.
Korrektion. Vi har haft snakken om, hvorvidt Pedri skulle udvikle sit kreative spil, til at omfatte målfarlighed i form af mål og assists. Noget af det første Xavi tog fat i og heldigvis for det. Det har allerede haft resultater og udviklingen skulle gerne forsætte.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Skrevet for 36 min siden. Indspark fra andre med indsigt er altid en god ting ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 8:43 pm
Piquénbauer skrev:
man maj 16, 2022 8:33 pm
Men jeg kan stadig ikke se hvordan du kan postulere at raphinha vil være mere ensporet end demb?
Som jeg sagde, han har ikke de samme evner til at gå ind i banen og aflevere i dybden. Derfor vil han holde sig mere til fløjen. Dembélé er i høj grad en offensiv playmaker. Det er Raphinha slet ikke i samme omfang.
Jeg må tilstå, at jeg bliver en anelse ør i hovedet af at følge diskussionen om Dembele her på forummet.

For nogle dage siden, da vi diskuterede Celta kampen, der mente Easy, at Dembele ikke havde udviklet sig siden han kom til klubben og at dette var et af Xavis hængepartier.

Nu mener Easy åbenbart, at Dembele er en offensiv playmaker og vi har brug for ham eller hans type.

Altså, jeg må derfor konkludere, at Dembele har været en offensiv playmaker type i de 5 år han har været i klubben :eek: :lolno:

Mit eget take er, at selvfølgelig er der sket en udvikling med Dembele under Xavi: han søger sine medspillere, han veksler mellem at gå bredt eller at gå ind i banen, han er begyndt at lægge dybe, skærende afleveringer til folk som tager løbene ind i boksen, han arbejder mere og arbejder mere defensivt og så er hans awareness også blever forbedret. Han er altså i langt højere grad blevet en holdspiller, hvilket man også kan se på hans attityde på banen.

Alle disse ting har vi ikke set fra Dembele i de tidligere sæsoner og det må derfor tilskrives Xavis coaching, at vi ser de takter fra Dembele, som vi gør. Men er det nok, til at vi skal beholde ham?

Jeg mener afgjort, at vi skal beholde ham, hvis vi kan. Jeg mener ligesom Easy, at vi har brug for en type, der kan udfordre og sætte en mand eller 2, måske ikke i alle kampe, men i hvert fald i nogle. Vi har brug for hans hurtighed, vi har brug for hans præcise indlæg og stikninger. Og så tror jeg i høj grad også på, at hvis Dembele bliver, så vil Xavi komme til at udvikle yderligere på ham, så hans kombinationsspil bliver bedre og så hans løb uden bold bliver forbedret.

Jeg mener i høj grad, at nogle herinde gør Dembele værre end han er og at, der er en tendens til kun at se de negative aspekter af hans kampe. Som når han f.eks. smider bolden for meget væk eller skyder langt over mål 14 gange i løbet af en kamp. Ja, der har været nogle kampe, hvor han er faldet helt igennem, men der har dælme også været en del kampe, hvor man har set, hvad han kan, på den positive måde - og hvor han har været afgørende. Og alt dette vi har set fra Dembele er altså kommet på et halvt år, hvor alt omkring ham har været bål og brand.

Hvordan mon Xavi kan få ham til at præstere, hvis han ligepludselig kommer i rolige omgivelser igen?

Dog der er stadig en del ubekendte, for vi ved ikke om han selv vil forlænge eller om han vil et andet sted hen og tjene flere penge. Og så er der skadeshistorikken? Hvordan kommer den til at se ud fremover, hvis han bliver?

Min egen fornemmelse er at Dembele gerne vil blive og jeg har også tiltro til Xavi og hans trup af folk, at de kan træne og motivere Dembele, så vi kan få ham mere fit. Nogle spillere har en sådan fysik, at de hurtigt bliver skadet og dette hænger bla. sammen med, at de accelererer så hurtigt, at deres krop skal have en lidt anden form for fysisk træning og kost, end de fleste. Da Dembele kom til klubben lignede han jo ikke en fodboldspiller. Han lignede nærmere en marathonløber med tynde senede ben og et meget spinkelt ydtryk. det er klart at sådan en fysik skal behandles anderledes. Og dette har man måske ikke været opmærksom på.

Jeg tror ikke på, at systemet, lige meget hvor godt det ellers fungerer, kan vinde alle kampe. Der skal også individuelle færdigheder til - og dem har Dembele og andre med ham, Pedri f.eks.
Senest rettet af nosslo15 tirs maj 17, 2022 2:25 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:53 pm
Vi har vitterligt haft diskussion efter diskussion omkring hvorvidt pedri kunne levere offensivt, om han var kreativ nok, kunne score nok. Gerne i forlængelse af snakken om puig. Jeg gider ikke bruge mere tid på det - der er skrevet rigeligt.
Korrektion. Vi har haft snakken om, hvorvidt Pedri skulle udvikle sit kreative spil, til at omfatte målfarlighed i form af mål og assists. Noget af det første Xavi tog fat i og heldigvis for det. Det har allerede haft resultater og udviklingen skulle gerne forsætte.
Det er ikke rigtigt. Og det ved du også godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 17, 2022 2:08 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:53 pm
Vi har vitterligt haft diskussion efter diskussion omkring hvorvidt pedri kunne levere offensivt, om han var kreativ nok, kunne score nok. Gerne i forlængelse af snakken om puig. Jeg gider ikke bruge mere tid på det - der er skrevet rigeligt.
Korrektion. Vi har haft snakken om, hvorvidt Pedri skulle udvikle sit kreative spil, til at omfatte målfarlighed i form af mål og assists. Noget af det første Xavi tog fat i og heldigvis for det. Det har allerede haft resultater og udviklingen skulle gerne forsætte.
Det er ikke rigtigt. Og det ved du også godt.
Det er helt rigtigt. Og det ved du også godt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 2:11 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 17, 2022 2:08 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:53 pm
Vi har vitterligt haft diskussion efter diskussion omkring hvorvidt pedri kunne levere offensivt, om han var kreativ nok, kunne score nok. Gerne i forlængelse af snakken om puig. Jeg gider ikke bruge mere tid på det - der er skrevet rigeligt.
Korrektion. Vi har haft snakken om, hvorvidt Pedri skulle udvikle sit kreative spil, til at omfatte målfarlighed i form af mål og assists. Noget af det første Xavi tog fat i og heldigvis for det. Det har allerede haft resultater og udviklingen skulle gerne forsætte.
Det er ikke rigtigt. Og det ved du også godt.
Det er helt rigtigt. Og det ved du også godt.
Nej, jeg tror ikke at Pedri bliver nævneværdig bedre på den forreste halvdel af banen. Eller jo, det skal han blive, men jeg tror ikke, han bliver så god at han bære så offensiv en rolle, som han har gjort i denne sæson. Han mangler simpelthen målfarlighed. I Las Palmas var billedet meget det samme, men han var mere styrende i den liga og for holdet, end man har set hos Barca, men han var ikke nævneværdig mere farlig og det kommer så lidt til kort nu, hvor han spiller La liga. Som sagt, så synes jeg han spiller for langsomt oppe omkring modstanderens felt, chancerne bliver ikke spillet store nok og han har en tendens til at skubbe bolden mere og mere, som kampene skrider frem. Dertil er hans afslutningsevner ikke gode nok, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt.

Det sagt, så er det ikke et spørgsmålstegn om Pedri eller Puig. I hvert fald ikke for mig og det har jeg også skrevet flere gange. Jeg ser hans evner som balancespiller bedre brugt som 8ér eller endda som 6´er. Så er der Ilaix, som for mig, selvom han, er en spændende spiller, mangler en del endnu. Han er ikke og har ikke været en spiller, der giver holdet bedre balance, som niveauet er nu. De Jong er samme historie. Han skal ikke spille 10 eller angriber. De er alle sammen balancespillere er på banen for skabe den.
Det er vitterligt for et år siden?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 2:11 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 17, 2022 2:08 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:53 pm
Vi har vitterligt haft diskussion efter diskussion omkring hvorvidt pedri kunne levere offensivt, om han var kreativ nok, kunne score nok. Gerne i forlængelse af snakken om puig. Jeg gider ikke bruge mere tid på det - der er skrevet rigeligt.
Korrektion. Vi har haft snakken om, hvorvidt Pedri skulle udvikle sit kreative spil, til at omfatte målfarlighed i form af mål og assists. Noget af det første Xavi tog fat i og heldigvis for det. Det har allerede haft resultater og udviklingen skulle gerne forsætte.
Det er ikke rigtigt. Og det ved du også godt.
Det er helt rigtigt. Og det ved du også godt.
I 2 :crazy:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster