15/5 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs maj 17, 2022 10:12 pm
Madameskrald skrev:
tirs maj 17, 2022 10:05 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:55 pm


Skrevet for 36 min siden. Indspark fra andre med indsigt er altid en god ting ;-)
Med en dygtig højre back med en stor motor, så køber jeg den gerne. Jeg ser lidt Collado med en del af de samme grundkompetencer, som en Tadic i Amsterdam eller Silva/Mahrez i City, som jo ikke spiller en traditionel kant, men alle er så tilpas alsidige, at de kan det hele fra kant angriber position - drible, score, assistere.

Jeg tror ikke, at man skal forveksle Collado på B-holdet, med han kunne udføre i en mere bunden opgave på en kantangriber position - det er min opfattelse, at han i høj grad har agereret det offensive omdrejningspunkt for B-holdet, i en relativ fri rolle. Men indrømmet det er ikke mange hele kampe, at jeg har set med Collado, så jeg kan tage fejl..
I min optik kan man ikke blive mere Wing end Mahrez
Jeg ville nok heller ikke sætte ham i samme kategori som Mahrez, men mere over i B Silva/Tadic/D Silva. Mahrez har flere mand-mand kompetencer i forhold til de tre andre. Men ja, jeg kunne godt se ham spille en rolle næste sæson. Nok mere som backup til en Dembélé/Raphinha, men absolut som et spændende alternativ. Hans sidste sæson på b-holdet var rigtig god på trods af en skade midtvejs.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 17, 2022 2:47 pm
Det er noget fis det der og det ved du godt. Du bliver taget i et dårligt take og i stedet drejer du det over på alt muligt andet.

Vi har alle dårlige takes, jeg har haft utallige, men man står sgu ved dem og kommer videre. At gøre andet er præcist som du siger noget børnehave fjol.
Lige præcis, Pique.

Hvis man ikke vil indrømme sine egne fejl, så står det sgu slemt til. Så er det netop, der går børnehave i den, for så kan man sige hvad som helst.

Dette betyder også, at når man ændrer mening, så må man være ærlig og sige, at man før har ment noget andet.

Ellers kan man ikke blive taget alvorligt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Ny kamptråd? :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster