20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Real Madrid - FC Barcelona
La Liga
20. marts - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Det var hurtigt :thumbup: :thumbup:

Første vigtige nyhed
Karim Benzema has been ruled out for El Clasico.


@gol
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Alves will celebrate 400 matches with Barça if he participates in the Clásico. He is the second foreign player with the most matches for Barça after Messi. [md]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
lør mar 19, 2022 1:12 pm
Det var hurtigt :thumbup: :thumbup:

Første vigtige nyhed
Karim Benzema has been ruled out for El Clasico.


@gol
Mendy er også ude.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Kunne godt tænke mig at se Ferran, Auba og Demb starte i front. På midten Pedri, Busi & Gavi, men sidstnævnte starter formentlig på bænken, men det ville være fedt, hvis han startede.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
lør mar 19, 2022 1:40 pm
EasyBuddhist skrev:
lør mar 19, 2022 1:12 pm
Det var hurtigt :thumbup: :thumbup:

Første vigtige nyhed
Karim Benzema has been ruled out for El Clasico.


@gol
Mendy er også ude.
Også vigtigt, ja. Marcelo bliver et yndet mål for presspillet og overloadings :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Mon ikke de starter med Nacho på venstre back? Han gør det solidt uanset, hvor han spiller i bagkæden.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Ialocin skrev:
lør mar 19, 2022 2:23 pm
Mon ikke de starter med Nacho på venstre back? Han gør det solidt uanset, hvor han spiller i bagkæden.
Jo, det foretrækker jeg også, så kommer Vinicius til at blive sat helt ude af spillet. Uden Benzema og Mendy er han alene.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

At Benzema er ude, er selvfølgelig godt nyt. Dog ville jeg elske at slå dem i deres stærkeste opstilling. Vinder vi, så skal jeg nemlig høre på, at de jo manglede Benzema. Vinder RM, skal jeg høre på at de klapsede os uden ham 😔😒🤥🥵

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Med Marcelo på banen, håber jeg på Adama fra start.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Er Benzema ude af truppen?

For ellers har det her med skadede spiller været for vane inden de kampe her, for at de på “mirakuløst” bliver klar!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

SIOUX skrev:
lør mar 19, 2022 2:48 pm
At Benzema er ude, er selvfølgelig godt nyt. Dog ville jeg elske at slå dem i deres stærkeste opstilling. Vinder vi, så skal jeg nemlig høre på, at de jo manglede Benzema. Vinder RM, skal jeg høre på at de klapsede os uden ham 😔😒🤥🥵
Altså det kan da være fuldkommen ligegyldigt hvad de siger, bare vi vinder kampen?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

DeanCassady skrev:
lør mar 19, 2022 2:52 pm
Med Marcelo på banen, håber jeg på Adama fra start.
Dembélé er mere uforudsigelig og samtidig meget bedre til at aflevere og skabe chancer
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

SIOUX skrev:
lør mar 19, 2022 2:48 pm
At Benzema er ude, er selvfølgelig godt nyt. Dog ville jeg elske at slå dem i deres stærkeste opstilling. Vinder vi, så skal jeg nemlig høre på, at de jo manglede Benzema. Vinder RM, skal jeg høre på at de klapsede os uden ham 😔😒🤥🥵
Jeg har det lidt på samme måde. Foretrækker altid at begge hold spiller med stærkeste opstilling i el clasico.
Det giver også en bedre kamp og en større tilfredsstillelse når vi vinder ;)
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "If there's a favourite, it's Real Madrid. They are the leader of La Liga, but we are very excited. We have to show personality."

"We don't know what awaits us, you can never predict how they'll play. But we do know our plan, which is to have the ball."

"Benzema is one of the best strikers in Europe, he's been like this for two or three years. It's a big loss for them, but for us it doesn't change the approach."

"We're playing for three points, it's not a final."

"Of course I appreciate that Busquets is not going with the national team, but he deserves it. With the extraordinarily good performances he has shown."

"Piqué is fine, he has minor discomfort that hurts him as the minutes go by, but tomorrow he'll be available to compete."

"For me it's a pride to represent what I consider to be the best team in the world at the Bernabéu. And it is a test, another, to show that we can compete and beat a big team."

"In the Super Cup Clásico we were very good, but now we are more solid, we attack space well, and we understand positional play better. We have improved but we have to show it on the pitch."

"The idea for tomorrow is clear to me. There is one training session left, but the approach is quite clear to me."

"Luckily I have very good memories of great victories, also at the Bernabéu. To experience such moments again will be difficult, says the history. That streak was not normal."

"Messi is the best player in history and the doors will always be open here. He deserves a big tribute, and I can't say much more because he has a contract with PSG."

"Our options for La Liga are difficult, even if we win tomorrow it would be complicated. They have only lost two games since we arrived here."

"Araújo as right-back? Anything is possible. It all depends on the preparation of the players. I know I'm being unfair to some players by not including them, but there are a lot of options and I have to make a decision."

"Shirts for the Clásico? This depends on marketing, merchandising, if there is a contract it has to be fulfilled, we will play with the Senyera kit, proud."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster