20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 20/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
fre jan 21, 2022 10:35 pm
nosslo15 skrev:
fre jan 21, 2022 7:21 pm
Antimadridista skrev:
fre jan 21, 2022 9:59 am
JHMark skrev:
fre jan 21, 2022 9:49 am
Antimadridista skrev:
fre jan 21, 2022 9:42 am
The humble skrev:
fre jan 21, 2022 4:03 am
Okay fellas. Lidt uortodoks indlæg, men! Jeg nyder dette forum og følger aktivt med hver dag!

Nu prøver jeg at koge det lidt ned.
1. Fra starten af sæsonen har i vidst det har været svært, der har været rod med økonomi, i mistede Messi, en masse middelmådige lappeløsninger, Koeman, dembele og en masse andet. MEN! Den generelle holdning har hele tiden været, målet må være top 4!

2. Der bliver nævnt flere steder at det er jer selv der taler alle de talenter op, og det har skabt en lille smule håb og forventninger til sæsonen. Selvom det er rasende svært efter en aften som i aften, så er der en masse talent på holdet. For pokker, det er da fedt at i har noget hype og optimisme, at La Masia rent faktisk begynder at sprøjte nogle talenter ud som i føler har "Barca DNA". Men glem ikke, der er mange af dem der er utroligt unge, ikke er vant til at spille på så højt et niveau uge efter uge og skulle levere og præsterer HVER gang. De kan ikke levere hver gang! Det kommer, men alt den spilletid giver dem mulighed for at udvikle sig, og gro til fremtiden. I en sæson hvor der er et stykke mellem det rigtig positive, så bliver der udviklet, og det er sku da dejligt for jer det er dem der leverer. Have faith!

3. Siden Xavi er kommet er der sket noget, det kan alle se, men med et hold der er præget af urutinerede unge spiller, gamle langsomme drenge med rutine, tonsvis af skader så må i ikke glemme hvad start sæsonens målsætning var. Xavi har ikke været der længe, i har selv hele tiden sagt det, giv ham nu tid. Men han er nødt til at bygge et fundament før han kan bygge et højhus. På trods af i spiller som noget løgn idag, så kommer i trods alt tilbage 2 gange, får nogle mål, og det var sku close. Tro nu på processen som man også kan se i form af de unge og i en alves der er hentet ind som mentor også.

4. Jeres lægestab er helt væk, im sorry. Og som andre også påpeger, i det her scenarie er xavi også med at lade spillere der lige er kommet tilbage fra lange skader få alt for meget spilletid. Men der er noget galt, jeg kan ikke huske hvornår det var, men for et par sæsoner tilbage var det Madrid, og ved gud om det ikke er det mest frustrerende der findes.

5. Husk nu hvad jeres mål var fra start af sæsonen, på trods af at der ind imellem kommer glimt af noget fedt og optimisme. "Det kan være svært at se skoven for bar træer". I en shitty sæson, hvor det er målet, er det trods alt sket mange ændringer til det bedre, der kan give håb for fremtiden! xavi er kommet, masse ungt talent, forhåbentlig hjælper den nye chef læge i har fået, der er glimt af noget der ikke har været der længe rent spille mæssigt, lønningerne er presset ned og der kan blive luft i budgettet igen. Jeg er med på det er lort, men se det som en gave at i er ude af CDR, så har i forhåbentlig ikke så mange kampe, i kan få skader tilbage, xavi kan arbejde med holdet, og i kan fokusere på ligaen! dermed ikke sagt man ikke må være utilfreds med præstationen, for det skal man sku også når det ikke er godt nok, man vil have det bedste!
Glem i aften, i skal videre!
Sjovt indlæg!!? Hvorfor den der “I” betegnelse? Real tilhænger?
Jeps, han har flere gange nævnt at han er Madrid-tilhænger, men han kommer med sobre og velovervejede indlæg.
Ok, fair nok. Dog lidt stramt at høre en “hr overlærer” fortælle ting vi allerede ved, uden at have følelser involveret selv, lige efter en træls oplevelse.
Slap af Anti. :smile:
Syntes faktisk jeg slapper rimeligt af, men flere herover har ikke rigtig fattet eller blot skimmet hvad jeg skriver.
Jeg kan godt forstå, at du er træt af Madrid fans, der ynker os. Og nej, jeg ville ikke gå på Madridista.dk for at ynke dem, når de kegler rundt, så det er en lidt speget affære, at Humble er ude i.

Men glæd dig til, at det bliver vores tur - og lad være med at lade dit gode humør spolere af Madrid fans. :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster