12/1 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvorfor er vores næste liga kamp aflyst?

Anyone, anyone, Bueller?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 12/1 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

    SpillerSomMESSI skrev:
    fre jan 14, 2022 3:52 pm
    Hvorfor er vores næste liga kamp aflyst?

    Anyone, anyone, Bueller?
    Fordi vi måske skulle have spillet Supercup finale.

    EasyBuddhist
    Indlæg: 4542
    Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
    Har takket: 774 gange
    Blevet takket: 989 gange

    Re: 12/1 FC Barcelona - Real Madrid

    Indlæg af EasyBuddhist »

    nosslo15 skrev:
    fre jan 14, 2022 3:02 pm
    EasyBuddhist skrev:
    tors jan 13, 2022 10:11 pm
    nosslo15 skrev:
    tors jan 13, 2022 8:53 pm
    EasyBuddhist skrev:
    tors jan 13, 2022 5:44 pm
    nosslo15 skrev:
    tors jan 13, 2022 4:26 pm
    Jeg vil helt klart gerne give dig ret i, at Bussi ikke er 5 år yngre, eller hurtigere, men sådan, som jeg ser holdet og dets muligheder lige her og nu og måske også de næste par år frem, så ville det være dumt at investere en stor sum i en ny DM. Vi har de Jong og ham tror jeg på, kan blive en fremragende DM, måske ikke på samme måde som Bussi, men jeg ser måske heller ikke for mig, at vi skal spille på præcis den måde, som vi har gjort hidtil, i hvert fald siden Busquets, blev "alene" på midten efter Iniestas farvel og Rakitics ditto ( Iniesta og Rakitic havde defensive pligter og kunne også fordele boldene ). Med så mange talentfulde midtbanefolk, som vi har for tiden og med deres ( faktisk allesammens ) glimrende defensive evner, så kunne jeg forstille mig 3 eller 4 midtbanefolk på banen med defensive pligter - og så en eller to, som decideret distribuerer boldene, men både Pedri, Nico, Gavi og de Jong har gode defensive egenskaber og de kan samtidig nogle andre forskellige ting, men jeg kunne se en midtbane for mig, hvor alle har defensive pligter og flere kan fordele boldene og så kan de også alle 4 løbe med bolden. Gavi og Pedri er dog noget mere ekvilibristiske end de Jong og Nico, som så har lidt mere fysik.

    Men hvis vi spiller på den måde, hvor man supplerer hinandens evner og roterer om opgaverne, så bliver det også meget sværere for modstanderen at dække op,- ligesom vintage barca, hvor at hvis man blokerede for afleveringer til Xavi, så fik Iniesta bare bolden og hvis man også blokerede for ham, så fik Toure den og sidenhen Busquets og Rakitic. Svært at lukke ned for! Busquets blev jo også først senere egentlig boldfordeler, de første år var han mere en "interceptor" eller "støvsuger", om man vil.

    Og endelig, når de Jong ikke har vist sig god på DM, så er det fordi han meget sjældent er blevet spillet på den position. ;-)

    Og så ville det være fedt, hvis Pedri, den brave knægt, fik nogle ( ikke "flere", for han har ingen!!! ) MUSKLER, for han ligner jo satme en bønnestage. :silent:
    Enig i at FdJ og Nico er fremtiden på DM. Sammen med Gavi og Pedri er man godt dækket ind på midten, men man kunne godt få en ind til at supplere dem. Jeg så gerne Bennacer, da han vil passe godt ind i den rotation og dækker DM og CM, men det kunne også være en anden, der er i sin bedste fodboldalder.

    Imø er det klart i forsvaret, man skal have flest erstatninger ind. En HB, en VB og en CB er tvingende nødvendig, hvis man vil tilbage til toppen til næste sæson og det skal være i en god fodboldalder og på et højt niveau(host, Mazraoui, host, Grimaldo, host, AC).

    Til angrebet mangler man faktisk "kun" en verdens klasse 9ér. Formår man at få de fire nævnte og Haaland ind, så ser det rigtig, rigtig godt ud :mrgreen:
    Jeg tror vi har haft denne snak før Easy, men vil du gerne have Bennacer fordi: 1) Han er ældre end de andre eller: 2) Fordi han er udefrakommende og derfor kan ruske tingene lidt op, som man siger? Eller er det : 3) Pga. hans kropsstyrke?

    Eller er det noget helt fjerde? ;-)
    Jeg vil gerne have Bennacer ind, fordi han 1) er skræddersyet til spillestilen 2) har en sindssyg stor arbejdsradius 3) er meget bevægelig 4) har gode pasningsevner, både kort og langt 5) positionerer sig godt 6) er i en perfekt alder 7) har gode defensive indgreb 8) er en fremragende dribler, der gerne tager risici i sit spil 9) har et godt overblik 10) må formodes at kunne erhverves relativt billigt
    Hvad er relativt billigt? 35-40----pebernødder?
    Ja, ca. Men måske man kan smide en Pjanic eller Umtiti i posen
    Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

    Brugeravatar
    Lopezzz
    Indlæg: 14865
    Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
    Geografisk sted: Babylon
    Har takket: 1657 gange
    Blevet takket: 1096 gange
    Kontakt:

    Re: 12/1 FC Barcelona - Real Madrid

    Indlæg af Lopezzz »

    Ny kamptråd, tak. Vi skal videre ;-)
    MDCCCXCIX

    nosslo15
    Indlæg: 991
    Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
    Har takket: 106 gange
    Blevet takket: 146 gange

    Re: 12/1 FC Barcelona - Real Madrid

    Indlæg af nosslo15 »

    Lopezzz skrev:
    tirs jan 18, 2022 12:11 pm
    Ny kamptråd, tak. Vi skal videre ;-)
    Lad os nu få en ny kamptråd, så vi kan begynde at varme op til slagets gang i morgen. :lol:

    Besvar

    Hvem er online

    Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster