24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rekick »

Antimadridista skrev:
søn okt 24, 2021 6:16 pm
Godt nok svært at kapere at vi sejler rundt hver gang mod Real efterhånden. De er klogere og har større erfaring.

Vi havde 10 gode år hvor Real var notorisk nervøse når de mødte os, nu er det stik modsat.
Det værste ved det hele er, at Real Madrid selv er ret middelmådige. Det er bare en gang slatten bold at se på.

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af pipelord123 »

Ja virker helt skørt at der bliver fløjtet af så tidligt…

Når, er jeg den eneste der synes at Mads Junker er en helt absurd irriterende kommentator?

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
søn okt 24, 2021 6:04 pm
Barcelona kommer IGEN VEGNE, så længe Koeman stadig er træner!! :oops:

Jeg nægter simpelthen at tro, at Barcelona mangler spiller kvalitet. Der er masser individuel kvalitet på holdet!! Prøv tjek navnene på holdet: Ansu Fati, Coutinho, Frankie De Jong, Depay, Dembele, Pedri, Aguero osv. osv.

Det er træneren som ikke kan finde ud af, at udløse kvaliteten på banen! Han spillestil er rådden og han evner ikke at sammensætte holdet - LÆNGERE ER DEN IKKE!! :oops:

FORVENT INTET I DENNE SÆSON, HVERKEN I LA LIGA ELLER I CL!! FORHÅBENTLIG ER KOEMAN VÆK TIL DEN TID :oops:
Cou kan du godt fjerne. Depay er heller ikke på storholds niveau. De Jong er langt fra det forventede. Demb spiller aldrig (og smutter til sommer). Aguero kan man håbe på, men han er skrøbelig.

Ansu og Pedri er lyspunkter. Men vi er laaaangt fra et topholds niveau. Men vi forsøger stadig at spille som et tophold, selvom vi ikke har niveauet. Naivt.

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Rekick skrev:
søn okt 24, 2021 6:20 pm
Antimadridista skrev:
søn okt 24, 2021 6:16 pm
Godt nok svært at kapere at vi sejler rundt hver gang mod Real efterhånden. De er klogere og har større erfaring.

Vi havde 10 gode år hvor Real var notorisk nervøse når de mødte os, nu er det stik modsat.
Det værste ved det hele er, at Real Madrid selv er ret middelmådige. Det er bare en gang slatten bold at se på.
Middelmådige ift hvad de har været og ift europæisk top. Men de er smarte, erfarne og kyniske.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
søn okt 24, 2021 6:04 pm
Barcelona kommer IGEN VEGNE, så længe Koeman stadig er træner!! :oops:

Jeg nægter simpelthen at tro, at Barcelona mangler spiller kvalitet. Der er masser individuel kvalitet på holdet!! Prøv tjek navnene på holdet: Ansu Fati, Coutinho, Frankie De Jong, Depay, Dembele, Pedri, Aguero osv. osv.

Det er træneren som ikke kan finde ud af, at udløse kvaliteten på banen! Han spillestil er rådden og han evner ikke at sammensætte holdet - LÆNGERE ER DEN IKKE!! :oops:

FORVENT INTET I DENNE SÆSON, HVERKEN I LA LIGA ELLER I CL!! FORHÅBENTLIG ER KOEMAN VÆK TIL DEN TID :oops:
De Jong er blevet til en ligegyldig spiller.
Depay ser mere og mere træt ud og ustabil.
Luuk er en big big joke.
Garcias bold sikkerhed har ramt bunden.
Roberto er stadigvæk her fordi ingen andre klubber vil have ham.

De store unge talenter Balde, Puig og Demir dør på bænken.
Dembele ser vi nok aldrig mere.
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Fortjent sejr til Real Madrid. Men vi kommer stærkt igen. Barca har så meget talent (Ansu, Gavi, Pedri m.fl.), der bare skal have noget mere erfaring.

Men bredden på holdet er ikke god nok. Tænk, at når vi skal jagte et resultat, så sætter Koeman Roberto og Luuk de Jong (LDJ) på banen. LDJ kandiderer til at være Barcas størst flop gennem tiderne. Det var dog som altid en stor oplevelse at være på Camp Nou - uagtet resultatet.

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mésqueunclub »

Havde RM ikke kun en chance i første halveg? De andre var jo offside og én hånd på?

At sige at RM er meget bedre vil jeg sige er en overdrivelse de scorer kun på kontra. Hvis vi havde været mere effektive ved vores kunne vi godt have vundet.

Garcia var skyld i begge deres mål i dag, hvis det havde været Araujo og Pique på CB havde det set anerledes ud.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Mål scoret de sidste 9 kampe:

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

@kklaus

Det er til at græde i flere dage.
Men der er kun en ting og gøre. Vi skal være tålmodige og holde sæsonen ud og så får vi en helt ny træner.
Den næste træner ved udmærket hvilke spillere skal pakke deres kufferter og forlade klubben
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1873
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

SpillerSomMESSI skrev:
søn okt 24, 2021 6:12 pm
Jeg sagde inden sæsonen, med Messis afgang er vi et midterhold i La Liga.. hmm nogen der mener det modsatte?
Nej, er enig. Vi henter spillere der hører til i midten af tabellen f.eks. Luuk de Jong. Han er vel den mest malplacerede spiller vi nogensinde har købt. Han passer overhovedet ikke ind på holdet. Hverken individuelt eller spillemæssigt.

Vi ender uden for top 4 og ryger ud i chl gruppespillet eller første knockout kamp.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Vi har sejlet før, senest for alvor i start nullerne, men når man hsr befundet sig i de øvre luftlag så længe, så er det sku svært at forholde sig til tidens stand :|

At starteren i dag, er det kun stegen, Alba (er snart passe’), Bussi (også passe’) og potentielt Jong (han skal dog have defineret sin rolle, er helt til hest pt) der pt teoretisk er i billedet til at starte for et europæisk tophold.

Ansu skal nok blive stor og Gavi har potentiale.

Om 1-2 år mangler vi hele bagkæden, hvis vi taler kvalitet. Araujo kan være undtagelsen.

Midten kan være stærk med Jong (hvis han overhovedet skal være midt og ikke cb!?) og Pedri. Gavi stadig grøn. Optimistisk set kan vi være fint med her.

Forrest. Ansu er top, intet andet. Imo er Depay ikke topkvalitet og naturligvis heller ikke MB og luuk. Aguero er over the hill, Demb tror jeg smutter.

23/24
Stegen

? ? ? ?

Pedri Jong ?

? Ansu ?

Kan håbe på Araujo og Gavi.

Alias-A
Indlæg: 665
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Alias-A »

Jeg er faktisk lettet over at det ikke blev grimmere end det gjorde i aften :)
Vi skal være glade for at Real ikke er bedre for tiden.
93' Iniesta

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Hvordan var kampen? Jeg var til fødselsdag..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
søn okt 24, 2021 8:15 pm
Hvordan var kampen? Jeg var til fødselsdag..
Det ene hold var smarte, det andet ikke.

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Heldigvis har Koeman altid en løsning på BARCAS udfordringer (i dag er det fy,fy at kalde det problemer). Vi overtager bare lidt flere spillere med hollandsk pas, på en fri transfer. Må jeg foreslå Rafael van der Vaart? Han blev sidst set et eller andet sted i det mørke Jylland - men mon ikke han er til at finde?

Alternativt kan vi bytte træner med United, så vi får Ole at the wheel i Barca. Det kan da kun gå fremad for de to klubber, uanset hvem der træner dem.

Tror jeg vil gense Barca - PSG. PSG vandt godt nok 4-0 hjemme, men jeg tror på, at vi kan vende det. Koeman var jo ikke vores træner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst