17/10 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

En positiv aften, så skal Kijev bare ha’ samme tur :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Dest er MOTM uden diskussion
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Positive takter i dagens kamp! Dejligt med lidt optimisme.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af whidgee »

Rigtig lovende takter!!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af nosslo15 »

Endelig nogle positive takter, dejligt at se, men det tog godt nok lang tid at score til 3-1.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af emo »

Pique var et bæst I dag!
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Ja det var en positiv kamp men vores næste liga modstander er vores værste fjende.
Og uden Araujo i forsvaret bliver det en lang aften
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBSOCI »

Fin 1. halvleg. I 2. halvleg overlod vi desværre initiativet til Valencia. Stor hyldest til Kun, da han blev skiftet ind.
Holdt særligt øje med Memphis og Coutinho. Memphis smed utroligt mange bolde væk. Cou er stadig en boldflytter, men med en lille pil op. Forhåbentligt givet scoringen ham lidt selvtillid.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Hristo »

Synes pasningsspillet var bedre end længe set.
Valencia havde relativt få chancer.
Der var nogle gode angreb med gode kombinationer.

Alt i alt et lille skridt frem. Og så var Dest og De jong rigtig gode, Gavi og Fati med rigtig gode takter og de to old timere pique og busquets var også godt med.

Men hold da op Eric garcias fart blev endnu en gang udstillet. Gad godt vide hvad han fysisk ville kunne udvikles til med verdens bedste fysiske træner. Sikkert ikke meget, men noget skal da gøres hvis garcia nogensinde skal nærme sig en komplet forsvarsspiller. Ellers må han nærstudere Rene Henriksen i sine velmagtsdage.

Jeg er ikke så skeptisk overfor Depay som mange herinde. Han kan ikke løfte holdets offensiv alene. Men som en vigtig brik sammen med minimum to andre kreative spillere (fx Fati og Aguero/Dembele) så har jeg stor fidus til hans evner. Jeg er tilfreds med at vi hentede ham.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af thomas »

Og hvad siger så de 90 % Koeman hatere herinde efter sådan en kamp? Har det slet ikke noget med træneren at gøre, at der er en god indstilling. At der bliver spillet taktisk klogt? At det bliver foretaget fornuftige udskiftninger (jaja, I er sure over at Puig ikke kom ind, men ellers)?
Hvis det var gået dårligt havde det hele været Koemans skyld, ikke?. Der er hos mange en hel unanceret kritik af Koeman, og jeg mener, at Laporta gør det rigtige og venter på at se, hvad Koeman kan stille op, når han har de rigtige spillere til rådighed. Det så vi lidt af i dag, og det skal nok blive bedre. Man kan dog stadig være nervøs for kampe mod de store hold, fordi det kræver et solidt forsvar og en kraftfuld midtbane - og der er vi ikke helt endnu. Jeg har fra starten været enormt skeptisk over for Garcia - han er god med bolden fremad, men for langsom, for nem at flytte i nærkampe, og uden den sprængkraft der kunne kompensere for hans ringe højde. Det hele blev bekræftet i dag.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Rekick »

thomas skrev:
søn okt 17, 2021 11:29 pm
Og hvad siger så de 90 % Koeman hatere herinde efter sådan en kamp? Har det slet ikke noget med træneren at gøre, at der er en god indstilling. At der bliver spillet taktisk klogt? At det bliver foretaget fornuftige udskiftninger (jaja, I er sure over at Puig ikke kom ind, men ellers)?
Hvis det var gået dårligt havde det hele været Koemans skyld, ikke?. Der er hos mange en hel unanceret kritik af Koeman, og jeg mener, at Laporta gør det rigtige og venter på at se, hvad Koeman kan stille op, når han har de rigtige spillere til rådighed. Det så vi lidt af i dag, og det skal nok blive bedre. Man kan dog stadig være nervøs for kampe mod de store hold, fordi det kræver et solidt forsvar og en kraftfuld midtbane - og der er vi ikke helt endnu. Jeg har fra starten været enormt skeptisk over for Garcia - han er god med bolden fremad, men for langsom, for nem at flytte i nærkampe, og uden den sprængkraft der kunne kompensere for hans ringe højde. Det hele blev bekræftet i dag.
Du har helt ret. Håber vi forlænger ham med 4 år.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBSOCI »

Underholdende kamp. Masser af positive takter. Dest spillede en flot kamp. Fati og Gavi har et enormt potentiale, selvom sidstnævnte (forståeligt nok) virkede træt. Og tænk så når Pedri og Dembele kommer tilbage. Og hvem ved, måske var Coutinhos mål et vendepunkt, så han endelig kan leve op til sit potentiale?

Skuffelse? Kun 47.000 tilskuere (under halvt besat). Det hænger nok sammen med, at Barca skal spille tre kampe på Camp Nou på kun en uge, og det er ikke ligefrem gratis at se fodbold. Jeg glæder mig allerede voldsomt til, at jeg skal på Camp Nou igen på onsdag mod Kiev og på søndag til el Clasico. Kan næsten ikke vente…

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af ladislau »

Thomas, jeg mener stadig Koeman skal fyres. Selvom det ikke var helt til hest igår.
Er dog enig med dig i at gode spillere kan afhjælpe mange problemer.
Vi står godt defensivt mod Valencia på hjemmebane med syv “defensive” spillere.
Fati og Albas tilbagekomst gør underværker for kombinationerne omkring modstanderens felt.
Alt det ændrer bare ikke på, at vi står helt stille i udviklingen af possesionspillet.
Det har ikke noget med kvaliteten af spillerne at gøre. Vi har massere kombination spillere både på banen og bænken. Ikke spillere der lige vinder CL, men spillere der kan udvikle sig enormt de næste år, hvis de får en plan med, hvad de skal gøre.
Jeg kan ikke se Koemans plan med bolden, det ændrer gårsdagens kamp ikke på

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af whidgee »

Jeg synes det er helt hul i hovedet at konkluderet noget på nuværende tidspunkt om Koeman i denne sæson. Han har haft en elendig trup til rådighed med skader til masser af profiler. Giv ham nu lige en chance når han har en komplet trup at arbejde med og herefter er det helt fair at bedømme ham

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Herligt med en sejr i går, det var tiltrængt. Fati’s scoring, wow!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster