2/5 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Jeg så tre Barca-kampe i dag:
UWCL semifinale mellem Barca Femeni og PSG, Barca B - Ibiza og så denne kamp.

I alle tre kampe fik barcas keeper gult kort.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Nyhuus »

Holdkæft, hvor fedt med en sejr!
Det var lidt mere spændende, end man kunne have ønsket sig.
Noget der især har været kendetegnende ved denne sæson.

Ved godt, at en del herinde ikke er super tilfreds med forsvaret og det samme med angrebet til tider.
Jeg priser mig nok bare lykkelig for, at vi rent faktisk spiller med om mesterskabet i år. Jeg havde allerede solgt sæsonen sidste sommer, hvor alt lignede lort med en sur messi, en ledelse der konsekvent modarbejdede alt fremgang for klubben + et kæmpe genopbygningsprojekt.
Det så kort sagt sort ud.

Og selvom jeg ikke tror at næste år nødvendigvis bliver sprudlende spil, jernhård defensiv og 3 titler i skabet, så er udgangspunktet bare alt andet lige bedre, end jeg overhovedet kunne have tænkt mig til, da sæson startedede og endda også et godt stykke inde i sæsonen.

Derudover.. omend det da kan være fedt at vinde et mesterskab overlegent og 10 runder før tid, så synes jeg virkelig det er fedt med den spænding der er i år. Hvis bare det var sådan her, hvert år. Desværre er det på bekostning af, at både Barca og Real har haft et uhørt lavt bundniveau i år. Men hvor ville jeg ønske, at de andre hold kunne komme længere op i niveau og bidrage til sæsonafslutninger ala denne.

Og så lige endnu en ting: Hvor bliver man bare glad over at se Messi i det humør, han er i for tiden! Alt peger i retning af en forlængelse, og hvor jeg dog håber det er sandt.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, men selvom det var en noget usikker præstation, så var det en vigtig sejr og måden den blev kæmpet hjem på kan den give et godt rygstød frem mod næste uges forbud for børn opgør.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster