10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Real Madrid - FC Barcelona
La Liga
10. april - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Tror Messi er opsat som sjældent set!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved virkelig ikke hvad den bedste plan vil være. Nu er det så heldigvis heller ikke mig der skal finde ud af det men jeg er bange for at vores 343 vil få problemer på midten. Det er lige før jeg ville ofre griez og spille med demb og Messi helt fremme. Noget ala:

MAtS
Mingueza - araujo - lenglet
Dest - de Jong - bussi - pedri - Alba
Messi - demb

Det er ret defensivt men dest og mingueza burde kunne lukke vinis fart ned. Og så er araujo bare et defensivt monster der ville kunne drille benz. Omvendt kan vi spille vores 343 og så presse højt på real. Uden varane og ramos kan forsvaret sikkert presses til fejl.

En ting er dog sikkert. Vi kan leve med x og det kan real ikke rigtigt. Lad os håbe det får betydning og åbner op for vores angreb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors apr 08, 2021 12:03 pm
Jeg ved virkelig ikke hvad den bedste plan vil være. Nu er det så heldigvis heller ikke mig der skal finde ud af det men jeg er bange for at vores 343 vil få problemer på midten. Det er lige før jeg ville ofre griez og spille med demb og Messi helt fremme. Noget ala:

MAtS
Mingueza - araujo - lenglet
Dest - de Jong - bussi - pedri - Alba
Messi - demb

Det er ret defensivt men dest og mingueza burde kunne lukke vinis fart ned. Og så er araujo bare et defensivt monster der ville kunne drille benz. Omvendt kan vi spille vores 343 og så presse højt på real. Uden varane og ramos kan forsvaret sikkert presses til fejl.

En ting er dog sikkert. Vi kan leve med x og det kan real ikke rigtigt. Lad os håbe det får betydning og åbner op for vores angreb.
Du mangler Puig :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han er vores blodoffer inden kampen ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Puha, jeg fornemmer en nervepirrende kamp, især fordi der er så meget på spil her ved slutsæsonen. :eh:

Jeg bliver altid så nervøs når Barca møder R.Madrid. Måske grundet min enorme had til den klub og at det vil være et mareridt i tilfælde af et nederlag. :oops:

Barcelona skal finde balancen mellem at spille aggressivt og forsigtigt. Og passe på R.Madrids kontrastød.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tors apr 08, 2021 1:50 pm
Han er vores blodoffer inden kampen ;-)
:lol:

Måske Lopezz tilbyder sig selv i bytte? :mrgreen:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror nærmere han tilbyder griez :grin:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors apr 08, 2021 2:08 pm
Piquénbauer skrev:
tors apr 08, 2021 1:50 pm
Han er vores blodoffer inden kampen ;-)
:lol:

Måske Lopezz tilbyder sig selv i bytte? :mrgreen:
Han tager Griezz med som gidsel :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

:lol:
Antimadridista skrev:
tors apr 08, 2021 3:01 pm
Dytrax skrev:
tors apr 08, 2021 2:08 pm
Piquénbauer skrev:
tors apr 08, 2021 1:50 pm
Han er vores blodoffer inden kampen ;-)
:lol:

Måske Lopezz tilbyder sig selv i bytte? :mrgreen:
Han tager Griezz med som gidsel :grin:
:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Pique har trænet fuld ud med i dag, men er det ikke for tidligt at smide ham ind i en El Clasico? Tænker han må have mistet lidt kampform osv. og vil det ikke være bedre at bruge ham i næste kamp, hvor han så har trænet med i hele træningen i en uge ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
tors apr 08, 2021 3:54 pm
Pique har trænet fuld ud med i dag, men er det ikke for tidligt at smide ham ind i en El Clasico? Tænker han må have mistet lidt kampform osv. og vil det ikke være bedre at bruge ham i næste kamp, hvor han så har trænet med i hele træningen i en uge ?
Det er risikabelt, synes jeg, men Pique er en erfaren herre og jeg tænker at det nok skal gå. Er straks mere nervøs for resten af kampen. Sikke en duel vi har i vente.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Jeg ser også helst, at Piqué starter på bænken. Selv hvis det betyder, at Lenglet spiller i stedet. Mingueza får alligevel gult i løbet af første halvleg, så Piqué kan passende blive skiftet ind dér.

De Jong må i øvrigt hjertens gerne forsætte libero-formen.
Robert Zimmerman

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Puha, hvis man starter med Pique, så håber jeg, at man lykkes med det. Det er altid risikabelt at starte med en spiller, der lige er vendt fra en skade, især i sådan en kamp som El Clasico.

Jeg ved ikke, om 3-4-3 er tilstrækkeligt eller om man skal over i 3-5-2. Umiddelbart kan jeg godt se 3-4-3 som tilstrækkelig, hvis både Griez og Demb arbejder hårdt ift. det defensive. Når man forsvarer, vil Griez falde tilbage på midten, så det bliver 3-5-2. Spørgsmålet er bare, om Griez kan varetage den opgave, altså være god nok ift. det defensive som cm, når man forsvarer? Og kan Demb bidrage nok på den front også?

Genpresset bliver også virkelig vigtigt, især fordi Real kunne være uden Varane og Ramos, hvilket burde være en klar fordel. Kan man presse de to midterforsvarere, så de ikke kan få bolden ud til midtbanespillerne, vil man oftest være på Reals banehalvdel. Når bolden ikke generobres hurtigt nok, skal man være gode til at falde tilbage i positionerne og så forsvare derigennem. Her kunne der være et stort pres på Griez ift. at han skal kunne agere i en cm rolle.

Spændende bliver det. Sejr vil betyde, at man rykker helt tæt på mesterskabet. Uafgjort vil være fint. Nederlag har man ikke råd til. Man skal undgå nederlag for en hver pris.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Lahoz dømmer kampen :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster