10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
fre apr 09, 2021 8:09 pm
Filten skrev:
fre apr 09, 2021 5:54 pm
Med de profiler de har ude med skader RM vil alt andet end en sejr føles som en fiasko.
De har smadret Liverpool uden de 4 profiler ;-)
Jeg tror at vi kommer til at sejle i morgen fordi den opstilling Koeman kommer med vil ikke fungere. Han vælger de unge fra, det er jeg ret sikker på og det vil skade os
Hvis han starter med Pjanic, slukker jeg for fjernsynet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Ronald Koeman: "In certain aspects, the team has improved. In the period of the first Clasico, the team was good. I remember we were better, above all before half time and had chances to take the lead. We lost the game in the second half, the VAR, the penalty..."

"I think we've improved things, but it's not true that we were poor then and now we're much better. We are more effective now and we've improved in defence, the system can also change."

"The team has run into good form, playing with a lot of energy and that's what I ask for tomorrow. Not to go crazy because it's the Clasico or it's Madrid, but to be ourselves. That's the message from me. The opposition are a good team but we have to do things our way, as we have done recently." [SPORT]

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Lopezzz skrev:
fre apr 09, 2021 8:09 pm
Filten skrev:
fre apr 09, 2021 5:54 pm
Med de profiler de har ude med skader RM vil alt andet end en sejr føles som en fiasko.
De har smadret Liverpool uden de 4 profiler ;-)
Jeg tror at vi kommer til at sejle i morgen fordi den opstilling Koeman kommer med vil ikke fungere. Han vælger de unge fra, det er jeg ret sikker på og det vil skade os
Ja, for hvis der er én ting, Koeman står for, så er det ikke at spille de unge.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Jeg vil i øvrigt tillade mig at rose Dembélé, som jeg ellers har været relativt frustreret over, siden han blev købt. Firs procent af hans aktioner er tilsyneladende fortsat tilfældigheder, men på 9'er-positionen giver han os noget tiltrængt fart og nogle forbavsende godt timede dybdeløb. Og så skader det heller ikke, at han er mere to-fodet end de fleste.

God opfindelse af Koeman, og fint eksekveret af franskmanden.
Robert Zimmerman

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

DeanCassady skrev:
fre apr 09, 2021 9:19 pm
Jeg vil i øvrigt tillade mig at rose Dembélé, som jeg ellers har været relativt frustreret over, siden han blev købt. Firs procent af hans aktioner er tilsyneladende fortsat tilfældigheder, men på 9'er-positionen giver han os noget tiltrængt fart og nogle forbavsende godt timede dybdeløb. Og så skader det heller ikke, at han er mere to-fodet end de fleste.

God opfindelse af Koeman, og fint eksekveret af franskmanden.
Enig. Man mangler bare at se noget slutprodukt i ham, hvis han kan blive mere effektiv i sine afslutninger kan han blive en super god spiller. Han har farten, driblingen, og ofte positioneringen, men han halter lidt på skudene. Vi kan håbe på at han er en spiller som godt kan indrømme sin egne mangler og forbedre sig på dem. Forhåbentlig har meget af hans træning være fokuseret på afslutninger under pres.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Helt enig. Jeg forestiller mig ikke, at decideret kynisme nogensinde vil blive en del af hans katalog, men man kan håbe, at lidt fokuseret afslutningstræning kan skubbe ham i den rigtige retning.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
fre apr 09, 2021 9:14 pm
Lopezzz skrev:
fre apr 09, 2021 8:09 pm
Filten skrev:
fre apr 09, 2021 5:54 pm
Med de profiler de har ude med skader RM vil alt andet end en sejr føles som en fiasko.
De har smadret Liverpool uden de 4 profiler ;-)
Jeg tror at vi kommer til at sejle i morgen fordi den opstilling Koeman kommer med vil ikke fungere. Han vælger de unge fra, det er jeg ret sikker på og det vil skade os
Ja, for hvis der er én ting, Koeman står for, så er det ikke at spille de unge.
I hvert fald ikke i de store kampe. Jeg ved med sikkerhed hvem der spiller i morgen.
Pique - Alba - Lenglet - Bussi - Griezz.
Der mangler også Roberto men han er skadet.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
fre apr 09, 2021 8:16 pm
Lopezzz skrev:
fre apr 09, 2021 8:09 pm
Filten skrev:
fre apr 09, 2021 5:54 pm
Med de profiler de har ude med skader RM vil alt andet end en sejr føles som en fiasko.
De har smadret Liverpool uden de 4 profiler ;-)
Jeg tror at vi kommer til at sejle i morgen fordi den opstilling Koeman kommer med vil ikke fungere. Han vælger de unge fra, det er jeg ret sikker på og det vil skade os
Hvis han starter med Pjanic, slukker jeg for fjernsynet.
Bare rolig, han kommer først ind i 90. minut...........og afgøre kampen :shh: :)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Lopezzz du er virkelig trættende at høre(læse) på nogengange. Drop nu det der tuderi og lad Koeman styre start 11'eren. Han ser drengene til træning hver evig eneste dag. Han har meget bedre indsigt i truppen end du og jeg. Du er al for negativ på forhånd. Vi har aldrig vundet noget med et hold bestående af 11 u21 spillere. Det har intet hold i verden aldrig. (se bare Dortmund, PSG og City, indtil de fik spillere med erfaring har de ikke kunne vinde noget. Dortmund kom til CL finalen med et ældre hold og meget mindre talentmasse end i dag)

Man skal have erfaring krydret med ungdom og sult.
Real har de samme 8 i holdopstillingen siden Alonso forlod klubben, men de slog et "ungt" Liverpool med de erfarne drenge. Modric, Casemiro, Kroos er ikke "bedre" end Fdj, Pedri, Moriba, Puig og hvad de hedder rent potentialemæssigt, men de har en hulens masse erfaring som på det her niveau kan vinde dig kampe og i bedste fald trofæer.

Please skab nu god stemning herinde. Peace. :thumbup:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af soul_pitcher »

Norbit skrev:
lør apr 10, 2021 2:14 am
Du er al for negativ på forhånd. Vi har aldrig vundet noget med et hold bestående af 11 u21 spillere. Det har intet hold i verden aldrig.
FC Nordsjælland :razz:
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke klar til kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

The humble
Indlæg: 11
Tilmeldt: tors feb 20, 2020 1:45 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 9 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af The humble »

Uha, som RM fan er jeg bestemt heller ikke klar!
Vi har alt at vinde i aften, men bestemt også alt at tabe.
Som jeg ser det, er i nødt til at kunne "overmande" vores midtbane, Kroos og Mordric må ikke få lov at diktere inde på midten, så bliver det farligt!
I skal håbe Messi spiller en brand kamp, og at Casemiro får et hurtigt gult kort, så han er nødt til at holde igen i duellerne der kan åbne lidt op han ikke kan gå lige så hårdt til stålet.
Omvendt, så kan i også udnytte den fart Dembele og griez har, og slå nogle giftige kontra. Spil på vores højre side af fosvaret, hvor vasquez og militao husere, fremfor mendy og nacho siden.

Personligt håber jeg gevaldigt Pique spiller, det ville næsten være en gave, for en pique ude af kampform, det er en farlig Pique for Barca!
Jeg håber Vini har en barndkamp igen, og han har fået tanket noget selvtillid op, fordi ellers er det for nemt bare at dække benzema.
Vi er bumstærke i hovedspillet, og det skal udnyttes, vi får utroligt mange mål efter hjørne bl.a.
Derudover skal de indlæg være spot on, og for guds skyld forbi første mand.
Der skal skydes, så i ikke kan stå og afvente indlægget, men hele tiden frygte skydet fra især også vores midtbane skytter, og på den måde forhåbentlig kunne spille igennem. Jeg forventer højt tempo og bevægelse fra fronten når bolden bliver spillet rundt. Derudover er det tæske vigtigt at vores slaget om midtbanen vindes!
En sidste gave kunne være når vinicius udfordrer på venstre kanten, får udnyttet sin fart og i ikke får bakket ordentligt op på bakken!
Uanset hvad, held og lykke, jeg håber på en pisse god kamp, og hvis den bliver kedelig så stadig en RM sejr;)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
lør apr 10, 2021 2:14 am
Lopezzz du er virkelig trættende at høre(læse) på nogengange. Drop nu det der tuderi og lad Koeman styre start 11'eren. Han ser drengene til træning hver evig eneste dag. Han har meget bedre indsigt i truppen end du og jeg. Du er al for negativ på forhånd. Vi har aldrig vundet noget med et hold bestående af 11 u21 spillere. Det har intet hold i verden aldrig. (se bare Dortmund, PSG og City, indtil de fik spillere med erfaring har de ikke kunne vinde noget. Dortmund kom til CL finalen med et ældre hold og meget mindre talentmasse end i dag)

Man skal have erfaring krydret med ungdom og sult.
Real har de samme 8 i holdopstillingen siden Alonso forlod klubben, men de slog et "ungt" Liverpool med de erfarne drenge. Modric, Casemiro, Kroos er ikke "bedre" end Fdj, Pedri, Moriba, Puig og hvad de hedder rent potentialemæssigt, men de har en hulens masse erfaring som på det her niveau kan vinde dig kampe og i bedste fald trofæer.

Please skab nu god stemning herinde. Peace. :thumbup:
Bare vent til i aften.
Manden bliver ved med at vælge Griezmann som er altid usynlig i store kampe. Han kommer aldrig til at afgøre en Clasico. Det gjorde Suarez, Sanchez, Villa, Neymar, Eto'o, Henry, Pedro...
Håber jeg jinxer det men det tvivler jeg på.
Jeg vil hellere have Trincao - Messi - Demb i angrebet og på offensiv midt vil jeg parkere Frenkie.
Bussi har nok mest erfaring af alle når det gælder RM men hans defensive kræfter halter meget pga hastigheden.
Jeg har lyst til at bruge ham i starten men synes Moriba er mere stabil fysisk og hurtigere men teknikken ligger hos Bussi. Jeg tvivler også lidt på at Pedri er stærk nok til at klare RMs press og fysik.
Bagkæden har jeg ikke ret meget at sige om. Hvis det ikke kører så ved vi hvad der sker.
Alba og Pique vil straks råbe og give andre skylden.
Same old shit over and over again.

Hvis jeg kan vælge holdet så får du
Stegen
Dest - Araujo - Mingueza - sur lille lort Alba
Moriba - Bussi
Frankie
Demb - Messi - Trincao

Bænk:
Griezz - Firpo - Puig - Pjanic Martin - Lenglet - Umtiti - og den mest sultne angriber lige nu Alex Collado
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Lopezzz skrev:
lør apr 10, 2021 9:34 am
Hvis jeg kan vælge holdet så får du
Stegen
Dest - Araujo - Mingueza - sur lille lort Alba
Moriba - Bussi
Frankie
Demb - Messi - Trincao

Bænk:
Griezz - Firpo - Puig - Pjanic Martin - Lenglet - Umtiti - og den mest sultne angriber lige nu Alex Collado
Så du ønsker simpelthen at Pedri skal smides op på tribunen - dvs. ikke en del af holdet??

Jeg er glad for at du sætter Mingueza og Araujo over Lenglet - der er jeg enig. Men, mht. de unge spillere har jeg et par indvendinger:

Moriba mangler meget rutine, vi aner ikke om han kan spille i de store kampe i største dele af kampen?

Trinqao er et godt talent, men igen ikke stabil nok til at indgå i startopstillingen i sådan en afgørende kamp.

De Jong som offensiv midt er jo ikke hans naturlige plads - vil det fungere?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
lør apr 10, 2021 10:04 am
Lopezzz skrev:
lør apr 10, 2021 9:34 am
Hvis jeg kan vælge holdet så får du
Stegen
Dest - Araujo - Mingueza - sur lille lort Alba
Moriba - Bussi
Frankie
Demb - Messi - Trincao

Bænk:
Griezz - Firpo - Puig - Pjanic Martin - Lenglet - Umtiti - og den mest sultne angriber lige nu Alex Collado
Så du ønsker simpelthen at Pedri skal smides op på tribunen - dvs. ikke en del af holdet??

Jeg er glad for at du sætter Mingueza og Araujo over Lenglet - der er jeg enig. Men, mht. de unge spillere har jeg et par indvendinger:

Moriba mangler meget rutine, vi aner ikke om han kan spille i de store kampe i største dele af kampen?

Trinqao er et godt talent, men igen ikke stabil nok til at indgå i startopstillingen i sådan en afgørende kamp.

De Jong som offensiv midt er jo ikke hans naturlige plads - vil det fungere?
Hov! Selvfølgelig skal Pedri være med men jeg ved ikke om han skal sidde på bænken i starten eller bytte plads med Bussi/Moriba i startopstillingen.

Hvis Trincao ikke viser gode takter så må Griezz overtage hans plads.

Frenkie skal helt frem hvis vi skal score mål og det er vigtigt at score mange mål fordi uanset hvordan vi stiller op defensivt vi kommer i problemer.
Selv de mindre hold, bundhold, har nemt ved at komme til mange farlige chancer.
Araujo, Mingueza og Dest skal bruge hjernen hvis de skal holde Madrid fra at score. Hvis de kan holde hovedet koldt i 90 min så får vi et godt resultat.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster