10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Puig ville have været en decideret katastrofe i går. Eller jeg kan i hvert fald ikke se hvordan det nogensinde skulle have været godt for Barca at introducere endnu en spiller der bringer kaos og stress.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Sociedad var jo lidt på en billig baggrund. Flere af spillerne var sparet. Og ja, der var fine kampe mod Sevilla og flot med PSG, men i det store hele, er det bare ikke godt nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved jeg ærlig talt ikke om jeg er enig i. Vi spiller med flere spillere som ikke har spillet den slags kampe før. Det tager tid (og kampe) før man får rutinen i at spille i de helt store kampe.

Hermed ikke sagt at Koeman ikke skulle gøre et bedre arbejde men for mig er det for firkantet. I de 2 kampe mod real har det været marginaler der kostede os. Hvis de var faldet ud til vores side skulle han så blive?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Puig ville have været fin i de sidste 15-20 min., hvor man jagtede en scoring, men slet ikke fra starten. Han skal have noget stabilitet i sit spil. Han har det ikke. Han er på ingen måde Ini. Han mangler noget intelligens. Det virker som om, at han er umoden.
Senest rettet af Kubala søn apr 11, 2021 1:28 pm, rettet i alt 1 gang.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Der er en som nævner Puig hurtigt, men nu i to bringer ham på banen, så er mit indtryk af ham helt modsat dit Piquenbauer, mener faktisk han kan bringe både kontrol og dynamik. Tvivler måske han kunne bibringe meget igår fra en koldstart. Han burde nok have været inde i anden halveg, men det bør han jo så tit.
Ved heller ikke hvordan, der kunne komme mere kaos og stress ind på vores holds.

Mener også Sociedad kampen var billig. Det var den anden PSG kamp også, de spillede med håndbremsen trukket.
Sevilla kampene var god indstiling, det medgiver jeg gerne

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

I første halvleg havde man været bagud med mere end 2. 3 eller måske 4. Man sejlede. At man kommer efter det i anden halvleg, er hvad det er, men man vender det ikke. Når man hiver sejrene, så vil der være mindre postyr, det siger sig selv. Det gør man bare ikke i det store hele. Tæt på og lige ved at næsten, er ikke godt nok, hvis du spørger mig.
Senest rettet af Kubala søn apr 11, 2021 1:27 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvis vi havde vundet i går havde den også været billig. Kampene skal stadig spilles og mod både psg samt real soc udspillede vi dem fuldstændig.

Og man bringer mere kaos og stress ind på holdet ved at spille puig. Han er stresset offensivt og defensivt hvilket var det modsatte af hvad holdet havde brug for i går.

Jeg skal desuden se ham bringe især kontrol før jeg tror det. Dynamik har han rigeligt af men det går ofte ud over lige netop kontrollen i vores spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tæt på og lige ved at næsten, er man ikke godt nok, hvis du spørger mig.
Så er vi ude i forventninger til truppen og processen. Jeg kan sagtens leve med at vi kæmper med om titler mens vi er i gang med et generationsskifte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Illaix skal have mere tid på banen, han er jo et bæst fysisk og har en hurtig omgang med bolden samt kan være en skud trussel udefra. Han skal rotere meget mere med Busquets og evt bruge ham når De Jong er i det centrale forsvar.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig Ilaix er sindssygt spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jep, Moriba giver noget, som de andre midtbanespillere ikke kan give. Og han er fysisk stærk, desuden også moden i sit spil, eller sådan virker det.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Man vandt anden halvleg, blandt andet pga. indskiftning af Griez.
Gjorde man det? Som jeg så det, så tabte man kampen pga Grizmann´s store afbrænder. Ellers bidrog han ikke med andet, end andre kunne have gjort bedre. Man står bedre i anden halvleg pga system ændringen, bestemt ikke pga Grizmann.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
søn apr 11, 2021 1:27 pm
Tæt på og lige ved at næsten, er man ikke godt nok, hvis du spørger mig.
Så er vi ude i forventninger til truppen og processen. Jeg kan sagtens leve med at vi kæmper med om titler mens vi er i gang med et generationsskifte.
Det her hold burde kunne vinde ligaen og CdR. Måske kan de ikke gøre sig gældende i CL endnu, og det er også fint nok, men hvis man bare skal kæmpe om titler, så er det jo ikke godt nok. I hvert fald ikke for et hold som Barca.
Senest rettet af Kubala søn apr 11, 2021 1:34 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og med andre menes der selvfølgelig puig der ene mand havde vundet kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

EasyBuddhist skrev:
søn apr 11, 2021 1:30 pm
Man vandt anden halvleg, blandt andet pga. indskiftning af Griez.
Gjorde man det? Som jeg så det, så tabte man kampen pga Grizmann´s store afbrænder. Ellers bidrog han ikke med andet, end andre kunne have gjort bedre. Man står bedre i anden halvleg pga system ændringen, bestemt ikke pga Grizmann.
Ja, han brænder, men han bringer balance. Du vil ikke se det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster