21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
søn mar 21, 2021 1:18 pm
I er klar over at Sociedad kæmper for at komme i Europa League så aftenens kamp er pisse vigtig for dem.
Jeg håber at vi er klar men jeg bliver ikke overrasket hvis vi dummer os
Netop derfor er det en nøglekamp og jeg ser kun udekampen i Madrid som sværere i det resterende program. Barca skal simpelthen vinde og hvis de gør, så tror jeg også for alvor på titlen i år. Så har de det hele i egne hænder og hvem skulle have troet det for godt 2½ måned siden. Man kan gå ind til Real kampen i en rolig tilstand, velvidende at sejr er vigtigere for Real end for Barca. Det kan være det, der gør at de vinder den kamp også.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg må ærligt indrømme og sige, at det er svært at udpege en enkelt kamp ud og sige: “Den her bliver afgørende for mesterskabet.” Det kommer an på så mange ting. Jeg ser ikke nødvendigvis kampen mod Sociedad i aften som så afgørende, hvis resultatet fra kampen mellem Atleti og Alaves er godt ift. mesterskabskampen. Og i sidste ende er det lidt i Barcas hænder, da man har kampe mod både Atleti og Real. De kunne være virkelig afgørende for mesterskabet. Ideelt set ville en sejr i aften være rigtig godt, uden tvivl, men man kunne også nøjes med uafgjort, som sagt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg håber, at spillerne ser alle kampe som afgørende.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
søn mar 21, 2021 5:59 pm
Jeg håber, at spillerne ser alle kampe som afgørende.
Ja, det er nok den bedste måde at gribe det an på.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn mar 21, 2021 5:59 pm
Jeg håber, at spillerne ser alle kampe som afgørende.
Specielt CDR finalen mod Bilbao som må være den vigtigste kamp for os. Hvis vi vinder pokalen har vi stadigvæk 8 kampe tilbage i ligaen så der er nok tid til at vinde endnu en titel.
Tænk hvis det lykkes og at Madrid samtidig ryger ud af Champions League :cool:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Der vil altid være nøglekampe i løbet af sæsonen. Kampe hvor spillerne og træneren kigger i bakspejlet og siger at dén var vigtig at vinde, for den gav os det/den rygstød/selvtillid/position/overtag/ osv. Sådan er det. Det kan også være et nedelag, som starter vendepunktet. Et klassisk eksempel er netop en kamp mod Sociedad for 5-6 år siden, hvor man tabte på Anoeta lige efter nytår. Stemningen var på nulpunktet, men man slog Altetico ugen efter og derefter så ingen sig tilbage og man endte med the triple.

Selvfølgelig er den næste kamp altid den vigtigste og man kan ikke forudse hvilke kampe der bliver vendepunkt, men man kan godt sige på forhånd at kampe er vigtigere end andre i forhold til, hvor man er i sæsonen. Denne kamp kan, for mig, være forskellen mellem succes og fiasko i ligaen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
søn mar 21, 2021 7:13 pm
Der vil altid være nøglekampe i løbet af sæsonen. Kampe hvor spillerne og træneren kigger i bakspejlet og siger at dén var vigtig at vinde, for den gav os det/den rygstød/selvtillid/position/overtag/ osv. Sådan er det. Det kan også være et nedelag, som starter vendepunktet. Et klassisk eksempel er netop en kamp mod Sociedad for 5-6 år siden, hvor man tabte på Anoeta lige efter nytår. Stemningen var på nulpunktet, men man slog Altetico ugen efter og derefter så ingen sig tilbage og man endte med the triple.

Selvfølgelig er den næste kamp altid den vigtigste og man kan ikke forudse hvilke kampe der bliver vendepunkt, men man kan godt sige på forhånd at kampe er vigtigere end andre i forhold til, hvor man er i sæsonen. Denne kamp kan, for mig, være forskellen mellem succes og fiasko i ligaen.
Jeg har fulgt med i La Liga i snart 20 år og ved at ligaen bliver tidligst afgjort i sidste 4-5 runder. Sådan har det været 90% af tiden
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg har fulgt Barca i 41 år :crazy: men det er nu ikke så meget, hvornår ligaen bliver afgjort. Men mere hvilke kampe i løbet af sæsonen, der der kommer til at definere den. Sådanne kampe er der altid. Et godt bud denne sæsons mest definerende kamp, kunne være CdR semifinalen mod Sevilla, altså returkampen. Det er den slags kampe, som giver hele holdet et rygstød.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Selvom mesterskabet i sidste ende kan opgøres i antal point, er der bare situationer i løbet af sæsonen som kan være ekstra vigtige ift. momentum og tro på tingene. En sejr i dag vil ikke blot give 3 point, men give en ekstra stærk tro på tingene og rygstød, som kan bruges i de resterende kampe.

Men bliver spændende at se hvordan det forløber!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Men en uafgjort ville jo ikke ødelægge moralen og selvtilliden helt eller? Især hvis det er sådan, at man dominerer hele kampen, men er uheldige og ender med en uafgjort? Og ellers synes jeg godt nok, at du giver aftenens kamp en enorm betydning; vinder man den, så ender man næsten med mesterskabet.

Hvad med, hvis man taber mod Real? Vil det ikke have nogen indflydelse? Eller mod Atleti, hvis nu Atleti har 4 point ned til Barca, inden mødet?

Jeg synes sgu, at det er svært. Jeg kan ikke selv pege enkelte kampe ud, men det kan du, og mener, at det kan forholde sig sådan, hvor disse kampe kan være definerende for mesterskabet og sæsonen. Fred være med det.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lad os bare håbe, at Barca vinder i aften og ingen bliver skadet.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Kubala skrev:
søn mar 21, 2021 8:14 pm
Lad os bare håbe, at Barca vinder i aften og ingen bliver skadet.
Og lad os sideløbende håbe at Alaves holder skansen - så kan vi selv afgøre det
Senest rettet af PeterPedal søn mar 21, 2021 8:24 pm, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

OT: Alaves har ikke scoret i de første 45 minutter. Jinx? :shh:
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Samme opstilling som sidst. Havde regnet med Araujo inde og Griezmann start på bænken.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster