21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Madameskrald »

Norbit skrev:
tirs feb 23, 2021 12:50 pm
Jeg er enig i det du skriver her.
Så var vi da enig om lidt ;)

Og lidt mere, da jeg også frygter, at præsidentkandidaterne ikke tør lade Messi være fortid, så der er faktisk en god chance for, at uagtet hvem der vinder valget, så vil vedkommende gå all in på at holde Messi i klubben (selvom det jo er hovedrystende tosset).

Og der holder vores enighed så også op... Messi skal jo ikke fare rundt som offensiv midt/playmaker uden defensive forpligtigelser (han skal have få spillere foran sig, når han spilfordeler - men i Barcelone får han det, som han foretrækker det). Det betyder, at de Jong skal løbe i boksen, og der har han intet at lave i en statistisk udgave (= vi spiller Messi og De Jong ude af position, fordi Messi skal/vil have maksimal indflydelse).

Vi vinder aldrig noget af betydning med den indstilling til taktikken - mod alle odds måske ligaen, hvis AM og RM er lige så eller mere håbløst kørende (jf. Valverde tiden).

Vi må bare erkende, at Messi har vokset sig større end klubben (Koeman har givet ham 'nøglen til taktikken'; og præsidenterne til en ny kontrakt) - det er sku en sørgelig tilstand klubben er i.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
tirs feb 23, 2021 5:24 pm
Norbit skrev:
tirs feb 23, 2021 12:50 pm
Jeg er enig i det du skriver her.
Så var vi da enig om lidt ;)

Og lidt mere, da jeg også frygter, at præsidentkandidaterne ikke tør lade Messi være fortid, så der er faktisk en god chance for, at uagtet hvem der vinder valget, så vil vedkommende gå all in på at holde Messi i klubben (selvom det jo er hovedrystende tosset).

Og der holder vores enighed så også op... Messi skal jo ikke fare rundt som offensiv midt/playmaker uden defensive forpligtigelser (han skal have få spillere foran sig, når han spilfordeler - men i Barcelone får han det, som han foretrækker det). Det betyder, at de Jong skal løbe i boksen, og der har han intet at lave i en statistisk udgave (= vi spiller Messi og De Jong ude af position, fordi Messi skal/vil have maksimal indflydelse).

Vi vinder aldrig noget af betydning med den indstilling til taktikken - mod alle odds måske ligaen, hvis AM og RM er lige så eller mere håbløst kørende (jf. Valverde tiden).

Vi må bare erkende, at Messi har vokset sig større end klubben (Koeman har givet ham 'nøglen til taktikken'; og præsidenterne til en ny kontrakt) - det er sku en sørgelig tilstand klubben er i.
Jeg tror at vi faktisk er enige om meget. :clap: :grin:
Hvis man vælger at beholde Messi og give ham den frihed, så skal man også have en klar taktik. Det skal hele holdet være indstillet på. Kan Xavi løse det? Det tror jeg næppe.

Det eneste scenarie som kan redde os og den nye præsident er, hvis Messi selv vil væk. Så er der ingen sure miner og alle kan starte på en ny.

Ud fra de udtalelser som de forskellige præsidenter er kommet med, så vil Messi kun blive i klubben hvis man kan tilbyde "ham" et konkurrence dygtigt hold - og kan vi det? Jeg tror ikke, men jeg ser ham heller ikke forlade klubben bare sådan.

Det bliver en spændende sommer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster