16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af A$AP »

Dagen efter og Koemans hjerneblødninger står endnu tydeligere. Og hvad var det for en ubrugelig og hjernedød kommentar med, at Pedri om 5 år vil være bedre end hele deres midtbane? Efter Pedri og vores egen midtbane bare blev løbet om hjørner med? For i kampen igår var Verratti 5 gange bedre end vores midtbane.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 11:44 am
https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics

Fed analyse hvis man vil have et overblik over hvordan barca kan se ud uden Messi. Det bliver ikke nødvendigvis bedre men det bliver anderledes. Og vi ville kunne ordnet et af vores største problemer - holdets struktur.
Ja og fjernet alt magi, mål, opspil, super pasninger etc.. lad os endelig gøre det :-(
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke der var folk der sagde det samme da Ronnie blev sendt videre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
ons feb 17, 2021 11:50 am
Dagen efter og Koemans hjerneblødninger står endnu tydeligere. Og hvad var det for en ubrugelig og hjernedød kommentar med, at Pedri om 5 år vil være bedre end hele deres midtbane? Efter Pedri og vores egen midtbane bare blev løbet om hjørner med? For i kampen igår var Verratti 5 gange bedre end vores midtbane.
Hvad ville du have lavet om?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 11:55 am
Mon ikke der var folk der sagde det samme da Ronnie blev sendt videre?
Jo men der havde vi Messi som allerede var en af de vildeste i verden, jeg købte en Messi trøje 2 år før ronnie blev solgt netop fordi vi havde en der var kalr som den helt vilde.. plus vi havde Ini og Xavi som ver slut produkter
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 17, 2021 11:59 am
Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 11:55 am
Mon ikke der var folk der sagde det samme da Ronnie blev sendt videre?
Jo men der havde vi Messi som allerede var en af de vildeste i verden, jeg købte en Messi trøje 2 år før ronnie blev solgt netop fordi vi havde en der var kalr som den helt vilde.. plus vi havde Ini og Xavi som ver slut produkter
Og nu har vi ansu, Pedri, de jong, demb osv.

Som der blev skrevet i analysen så er det heller ikke sikkert at vores offensiv vil blive mere kedelig:
For instance, Barcelona without Messi seem to be a far more dynamic team, registering higher possession with a slightly more vertical approach. The tempo of their play is more or less the same but they seem to create more chances, register more shots and more positional attacks on average.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 12:00 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 17, 2021 11:59 am
Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 11:55 am
Mon ikke der var folk der sagde det samme da Ronnie blev sendt videre?
Jo men der havde vi Messi som allerede var en af de vildeste i verden, jeg købte en Messi trøje 2 år før ronnie blev solgt netop fordi vi havde en der var kalr som den helt vilde.. plus vi havde Ini og Xavi som ver slut produkter
Og nu har vi ansu, Pedri, de jong, demb osv.

Som der blev skrevet i analysen så er det heller ikke sikkert at vores offensiv vil blive mere kedelig:
For instance, Barcelona without Messi seem to be a far more dynamic team, registering higher possession with a slightly more vertical approach. The tempo of their play is more or less the same but they seem to create more chances, register more shots and more positional attacks on average.
Jeg er uenig, men vi er vist kommet til en konklusion: Vi er enige om at vi ser forskelligt på det. Jeg håber den nye præsident ser det på min måde, og ikke din.

Min sidste sætning i denne debat skal være: PT er Messi ikke *problemet* i vores spil, Messi er *løsningen*.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og så er vi tilbage ved starten - du ser bort fra analyser og forholder dig til dine ideer og følelser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af A$AP »

Jeg forventer at vores træner er i stand til at forudse hvorhenne PSG vil angribe os, og hvis ikke han kan det, at han så hurtigt vil være i stand til at ændre og justere på banen for at mindske vores meget tydelige svage punkter på banen. Griezmann skulle efter 15-20 minutter have skiftet side med Dembele, for at dæmme op for Mbappe og Kurzawa. Pique fik ikke et ben til jorden, Mingueza og Umtiti er trods alt hurtigere og den fart kunne vi godt have brugt, for det bliver ikke meget dårligere end Pique og Lenglet. Og det her hold kan bare ikke spille 4-3-3, ikke når spillerne ikke ved hvordan de skal presse, men det bare bliver sådan nogle impulsive ''nu prøver jeg lige at presse lidt, så har jeg gjort mit'' løb. Pedri falder helt igennem i vores 4-3-3.

Og det her taler vel sit tydelige sprog. Efter de er kommet foran med 1-3? Efter 70 minutter hvor vi bare er blevet brugt som boksepude? Det er jo en joke, at Dest og Busquets holder så længe, og hans udtalelser efter kampen hvor han bare skubber alt ansvar væk.

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo der var ting der kunne være blevet lavet om i løbet af kampen. Men jeg synes sgu selve starteren var fin. Hverken mingueza eller Umtiti havde ændret noget som helst.

Og omkring 4-3-3 så er jeg komplet uenig. Både omkring selve systemet og Pedri. Det er klart det system vi har haft mest succes med og det vi skal bruge fremadrettet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Michman »

Alias-A skrev:
tirs feb 16, 2021 11:54 pm
Hvor mange år tror i det her shitshow fortsætter?
5-8 år.. Vi har ingen økonomi.. Det er ikke sikkert Messi bliver. De eneste verdens klasse spillere vi har tilbage er Messi, Ter Stegen, De Jong imo.. Der er håb i Pedri og Fati.. Resten er mæh.. Så der kommer til at gå nogle år..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Alt afhænger af den nye ledelse. Tingene ser ikke lyse ud, men vi ved ikke, hvordan det vil se ud om 2-3-4 år. Altså gæld i sig selv er jo ikke skidt, det er mere, når man ikke kan køre butikken, at det bliver problematisk; det vil sige, at omkostninger er så høje, at der ikke er overskud overhovedet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Michman »

Jeg kan ikke græde mere alligevel..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af JonasV »

Antimadridista skrev:
ons feb 17, 2021 11:34 am
JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 11:22 am
Jeg kan sgu ikke rigti' mærke noget.

Billede

:cry:
Du drikker for lidt....
Helt enig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af JonasV »

Jeg var i virkeligheden nok lidt emotionelt forberedt på at få stukket kniven ind i går. Måske har jeg bare givet op for hurtigt, jeg ved det ikke. Jeg er pt. et sted hvor det vigtigste er om man fornemmer fremgang - at vi bevæger os den rigtige vej, også selv om vi er pokkers langt fra målet. Der er opbrud og bevægelser som indgyder en svag fornemmelse af håb. At der så heller ikke skal så meget til at pynte på en mødding medgiver jeg gerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster