24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
ons nov 25, 2020 3:32 pm
Godt nok nogle vilde konklusion der bliver fremlagt herinde - det næste bliver vel at martin er bedre end Messi ;-)
En af kommentatorerne sagde at Martin B er den nye Messi :lol:

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »



Herligt endelig at have en spiller, som modstanderne kan slå sig lidt på. Han gav 110% i samtlige dueller i går, og det er efterhånden et sjældent syn i vores forsvar.
Robert Zimmerman

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Lad os nuppe Alaba på fri næste sommer, og så:

Dest. Araujo. Mingueza. Alaba.

Yeah buddy.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Synes bare at hvis man ikke kan indrømme at Pique er fortid.. Så er det med hjertet og ikke med hjernen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

DeanCassady skrev:
ons nov 25, 2020 5:12 pm


Herligt endelig at have en spiller, som modstanderne kan slå sig lidt på. Han gav 110% i samtlige dueller i går, og det er efterhånden et sjældent syn i vores forsvar.

Så ikke kampen, men ud fra det klip synes jeg han virker langsom og ikk er så god med fødderne?
Er det tilfældet?
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Langsom synes jeg nu ikke, han er, men jeg er helt enig i, at han ikke er vidunderlig med fødderne. Mindre kan dog også gøre det, og jeg mindes også en Puyol, der ikke var super imponerende på bolden - særligt ikke i hans første par år i førsteholdstruppen. Vi har langt mere brug for en aggressiv ledertype, der altid går forrest, end vi har brug for endnu en boldspillende midtstopper, og dér tjekker Mingueza tilsynelandende alle boksene.

Han når naturligvis aldrig Puyol-højder, men man kan da håbe, at han i det mindste kan gøre noget Ramos-agtigt for autoritetsniveauet i bagkæden. Forhåbentlig bare uden svinestregerne og de positionære blundere.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis jeg ikke tager fejl så er han på b-holdet kendt for lige netop sit spil med fødderne hvor det defensive skulle være noget tvivlsomt.

Jeg må dog også indrømme at jeg ikke har det store kendskab til ham. Personligt var jeg ikke særlig imponeret af ham i kampen mod kiev men det er dejligt at han får chancen og jeg håber vi får mere at se til ham. Præcis som med araujo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Det siger altså lidt om defensiven, da man ikke kan mærke den store forskel når man hiver spillere fra b-holdet op. Synes Mingueza så fin ud, og det samme kan siges om Araujo. Piique er over the hill, og Lenglet har heller ikke været på toppen i denne sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det siger ligeså meget om hvordan holdet står på banen uden messi.

Hvis man vil have et stabilt hold i balance så kræver det at alle deltager i presspillet og det generelle defensive arbejde. Det siger sig selv at forsvaret ser bedre ud når de får mere hjælp fra samtlige kæder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:
tors nov 26, 2020 2:23 pm
Hvis jeg ikke tager fejl så er han på b-holdet kendt for lige netop sit spil med fødderne hvor det defensive skulle være noget tvivlsomt.

Jeg må dog også indrømme at jeg ikke har det store kendskab til ham. Personligt var jeg ikke særlig imponeret af ham i kampen mod kiev men det er dejligt at han får chancen og jeg håber vi får mere at se til ham. Præcis som med araujo.
Nu vil jeg ikke lade som om, jeg følger b-holdet specielt tæt, så min vurdering er hovedsageligt bedømt på tirsdagens kamp, men jeg var ikke synderligt imponeret af hans boldkunskaber. Til gengæld havde han mere hjerte, end vi har set en forsvarsspiller i klubben have i årevis, og jeg synes ligeledes, at han dominerede sine dueller på imponerende vis. Hans måde at kaste sig ned i sine blokeringer ledte tankerne tilbage til noget Puyol'sk.

Jeg glæder mig til at se mere. Forhåbentlig mod Osasuna i weekenden.
Robert Zimmerman

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »


Giv mig min sko tilbage, røv!

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Haha, det lader til, at mine indlæg i den grad må stå for egen regning. Men sådan skal det jo være.

Jeg ser i al fald frem til at se mere fra ham.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster