31/10 Alavés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Gå tilbage i en 433:

MAtS
Dest - Pique - Lenglet - Alba
De Jong
Pjanic - Pedri
Demb - Messi - Ansu

Sur røv for Cou og griez men det her 4231 er noget rod i ligaen. Vi har ikke heldet med os i dag men vi SKAL vinde sådan en kamp.

Og så giver jeg forresten ikke noget for det der “Messi gider ikke, han har ingen gejst bla bla bla”. Messi spiller som en på 33. Og en 33 årig der har spillet alt for mange kampe. Længere er den ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Messi er godt nok ikke hvad han har været. Jeg har førhen haft adrenalin i kroppen hver gang han havde bolden, fordi man vidste at på et tidspunkt, så ville der komme noget magi.
Selvfølgelig er han stadig en vanvittigt god fodboldspiller, men han er ikke en klasse over alle andre mere, desværre. Det gør ondt i sjælen.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Jeg synes snart godt, der må komme debat om Messi skal spille hver kamp og 90 min. i alle sammen eller om han ikke også godt kunne komme på rotation som de andre. Psykologisk fylder han så meget på holdet og det kunne være spændende at se, hvordan de andre ville spille uden ham. Her tænker jeg især på en som Griezmann. Det er ikke sikkert det ville være bedre, men synes ligeså godt, vi kan begynde og prøve nogle konstallationer af uden ham, især hvis han alligevel smutter til næste sommer.

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:03 am
Gå tilbage i en 433:

MAtS
Dest - Pique - Lenglet - Alba
De Jong
Pjanic - Pedri
Demb - Messi - Ansu

Sur røv for Cou og griez men det her 4231 er noget rod i ligaen. Vi har ikke heldet med os i dag men vi SKAL vinde sådan en kamp.

Og så giver jeg forresten ikke noget for det der “Messi gider ikke, han har ingen gejst bla bla bla”. Messi spiller som en på 33. Og en 33 årig der har spillet alt for mange kampe. Længere er den ikke.
Forstår godt du ønsker at skifte opstilling, men Dembele var katastrofal i dag, synes du ikke?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Forstår godt du ønsker at skifte opstilling, men Dembele var katastrofal i dag, synes du ikke?
Hele holdet var elendigt i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:03 am
Gå tilbage i en 433:

MAtS
Dest - Pique - Lenglet - Alba
De Jong
Pjanic - Pedri
Demb - Messi - Ansu

Sur røv for Cou og griez men det her 4231 er noget rod i ligaen. Vi har ikke heldet med os i dag men vi SKAL vinde sådan en kamp.

Og så giver jeg forresten ikke noget for det der “Messi gider ikke, han har ingen gejst bla bla bla”. Messi spiller som en på 33. Og en 33 årig der har spillet alt for mange kampe. Længere er den ikke.
Jo, længere er den faktisk - I hvert fald for dem, som forstår bare en lille bitte del af ganske simpel psykologi og motivationsretninger.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det fint daluigi. Jeg holder mig gerne fra at psykoanalysere folk jeg ikke kan snakke med (eller i det hele taget). Men slå du dig endelig løs og så holder jeg mig til den mest normale årsag til at en ældre spiller ikke fungerer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
søn nov 01, 2020 12:00 am
Tello skrev:
lør okt 31, 2020 11:55 pm
Dest, Pjanic og Pedri har nøglerne til det her.

Mats.
Dest. Lenglet. Araujo. Alba.
Pjanic. Jong.
Pedri. Cou. Ansu.
Messi.

Er vel vores stærkeste opstilling.
Lige præcis MEN dette opstilling er ikke tilladt hverken af klubben, træneren eller de mange eksperter her på forummet :thumbdown:
I princippet enig. Dog vinder man ikke noget stort, med så mange unge..Der slal erfaring til.
Piq, bussi + de hedengangne rak og suarez er/var blot over toppen.
Så det bliver noget bumleri hele sæsonen og kun heldige transfers med de få midler der er, vil kunne skabe et nyt vinderhold indenfor en overskuelig fremtid.

Det er vildt at tænke på at CL og liga titler, så hurtigt er blevet erstattet af total uvished og dystre perspektiver, også på længere sigt... :|

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:07 am
Forstår godt du ønsker at skifte opstilling, men Dembele var katastrofal i dag, synes du ikke?
Hele holdet var elendigt i dag.
Dembele havde de bedste offensive aktioner Alavés forsvaret stod stille! Når han trådte på speederen, den speed han har skal udnyttes noget mere!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
søn nov 01, 2020 12:01 am
Drake skrev:
lør okt 31, 2020 11:56 pm
Det ser ikke ud til at Messi fungere som off midt, men det kan det måske, hvis vi spillede med en rigtig angriber :roll:

Siger det igen, Messi er desværre en færdig mand på topplan :sad:
Det er så til gengæld det dummeste der nogensinde er blevet skrevet herinde. Faktisk usammenligneligt dumt. Sorry - Men Messi er på ingen måde færdig på topplan!?!? Han er ikke nær så god som tidligere nej - Men han er da stadig på absolutte øverste hylde og ville gå ind i SAMTLIGE start 11-ere i hele denne verden. Hvordan i alverden er man så færdig på topplan i fodbold? - Korrekt, han er ikke den samme lige pt. Men manden spiller på holdet mod sin fucking vilje. Hvad havde man forventet?
Problemet er at han har en fransk boldmongol ved siden af som hele tiden gøre tingene værre
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dembele og Fati udskiftning gav ingen mening overhoved
MDCCCXCIX

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Filten skrev:
søn nov 01, 2020 12:13 am
Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:07 am
Forstår godt du ønsker at skifte opstilling, men Dembele var katastrofal i dag, synes du ikke?
Hele holdet var elendigt i dag.
Dembele havde de bedste offensive aktioner Alavés forsvaret stod stille! Når han trådte på speederen, den speed han har skal udnyttes noget mere!
Pique, du undgår pointen...

Ja, han løb fra sin modspiller, men afleverede dårligt. Det skete et par gange, men resten af kampen tog han dårlige driblinger og lavede fejlafleveringer. Jeg hørte også Ray Hudson slagte ham.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:11 am
Det fint daluigi. Jeg holder mig gerne fra at psykoanalysere folk jeg ikke kan snakke med (eller i det hele taget). Men slå du dig endelig løs og så holder jeg mig til den mest normale årsag til at en ældre spiller ikke fungerer.
Ak ja. Kald du bare Lionel Messi normal... Spillere af hans klasse holder fint niveau et par sæsoner endnu i de rette forhold og med rette spilleglæde og motivation. Behøver jeg nævne eksempler, eller kan du selv komme på et par spillere, som har været vilde efter de er rundet et par og 30. Den ene burde have vundet den gyldne bold denne sæson...

Fred være med at vi er uenige. Men jeg håber, at vi får sat Messi fri af dette her fængsel. Tror jeg begge parter er bedst tjent med overordnet set - Og fodbolden fortjener at nyde geden at par sæsoner mere i en glad tilstand.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JHMark skrev:
søn nov 01, 2020 12:18 am
Filten skrev:
søn nov 01, 2020 12:13 am
Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:07 am
Forstår godt du ønsker at skifte opstilling, men Dembele var katastrofal i dag, synes du ikke?
Hele holdet var elendigt i dag.
Dembele havde de bedste offensive aktioner Alavés forsvaret stod stille! Når han trådte på speederen, den speed han har skal udnyttes noget mere!
Pique, du undgår pointen...

Ja, han løb fra sin modspiller, men afleverede dårligt. Det skete et par gange, men resten af kampen tog han dårlige driblinger og lavede fejlafleveringer. Jeg hørte også Ray Hudson slagte ham.
Synes jeg ikke jeg gør. Holdet var generelt dårligt i dag men det betyder jo ikke at de er dårlige spillere.

I en 433 hvis jeg helst have dem på kanten pga sin fart. Når vi spiller en 4231 så vil jeg hellere have en spiller der er god i de små rum. Men det er i det store hele irrelevant da vi kommer til at fortsætte med 4231.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/10 Alavés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
søn nov 01, 2020 12:21 am
Piquénbauer skrev:
søn nov 01, 2020 12:11 am
Det fint daluigi. Jeg holder mig gerne fra at psykoanalysere folk jeg ikke kan snakke med (eller i det hele taget). Men slå du dig endelig løs og så holder jeg mig til den mest normale årsag til at en ældre spiller ikke fungerer.
Ak ja. Kald du bare Lionel Messi normal... Spillere af hans klasse holder fint niveau et par sæsoner endnu i de rette forhold og med rette spilleglæde og motivation. Behøver jeg nævne eksempler, eller kan du selv komme på et par spillere, som har været vilde efter de er rundet et par og 30. Den ene burde have vundet den gyldne bold denne sæson...

Fred være med at vi er uenige. Men jeg håber, at vi får sat Messi fri af dette her fængsel. Tror jeg begge parter er bedst tjent med overordnet set - Og fodbolden fortjener at nyde geden at par sæsoner mere i en glad tilstand.
Ingen spiller kan løbe fra alderen. Og slet ikke når de spiller 90 min hver tredje dag.

Men fred være med at du tror noget andet. Jeg gider ikke bruge mere tid på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster