24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi lige starter med dine hovedpointer norbit så er jeg enig i en del af det:

- Lenglet er en stabil spiller men han er nok ikke god nok til at kunne betegnes som en fast starter. Med det sagt så har forsvaret ikke fået støtte fra midten i flere år efterhånden og pique/lenglet har lidt under det. Man så det meget fint i går hvor valverde ligeså stille og roligt kunne gå igennem midten uden at han blev opsnappet (mere om bussi senere). Men i går synes jeg han spillede en fin kamp - han blev røvrendt af først ramos og derefter dommeren. Udover det gjorde han det ganske fint og løste sin opgaver uden de store problemer.

- Bussi er ikke god nok længere. Det kan alle se. Men han skal ikke UD NU... Hvis han gerne vil blive og spille en mindre rolle så skal en legende som ham have muligheden for det. Han kan stadig bidrage i mindre kampe og han er uden tvivl en god spiller at have omkring truppen med sin enorme fodbold iq.

- Vi fik ikke svaret godt nok igen på at komme bagud. Luften gik fuldstændig ud af holdet da det latterlige straffespark blev dømt og her lå fejlen ved koeman. Han skulle have set det med det samme og skiftet ud men det skete ikke og holdet gik i stå. Da udskiftninger kom så var det bare at smide angribere på banen uden at tænke på midten. Tosset og vi må håbe det ikke sker igen.

Men hvis vi så lige skal se på lidt af det andet du skriver så er vi bare grundlæggende uenige. For det første så kan jeg ud fra din måde at skrive se at du har langt større forventninger til holdet end jeg har. Hermed ikke sagt at jeg ikke tror vi kan vinde mesterskabet osv - for det tror jeg - men i de største kampe er mine forventninger bare meget lavere end dine. Hvorfor siger jeg det? Når du påpeger at real er dårligere end du kan mindes så tænker jeg med det samme “jamen hvad med os”. Derfor synes jeg ikke det er håbløst at vi smider point. Jeg synes vi leverer en fin kamp som bliver smidt på gulvet pga tossede beslutninger fra dommeren, koeman osv. Samtidig så sætter jeg mig ikke op til at blive skuffet på onsdag ved at kræve at holdet “retter op”. Det er ude mod juve? Sindssygt svær kamp som vi kunne tabe da vi var bedst. Hvis vi gør det godt så er det fedt men hvis vi smider point så er det ikke jordens undergang. Det er det derimod ude mod alaves...

Og så er der alt det med gejst, vilje, puyol og vidal. Jeg har meget, meget svært ved at forholde mig til fans der snakker om gejst og vilje. Mest af alt fordi vi ikke ved ret meget om det. For os ser det fedt ud når en træner/anfører råber men betyder det noget? Det tror jeg ærlig talt ikke. Vidal havde ikke gjort nogen som helst forskel i går selvom han er proppet med “gejst”. Samtidig behøver jeg ikke at forestille mig hvordan det havde været med puyol for jeg har allerede set det. Han var anfører i en af de ringeste sæsoner jeg kan huske at have set (07/08) og der betød han vitterligt ikke noget. Vi tabte desuden både ude og hjemme til real i den sæson med puyol på banen med anførerbindet om armen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hmmmm, er der virkelig en agenda i Spansk fodbold mod os?

https://www.sport.es/en/news/barca/scan ... ty-8174914
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Nah. Lad os ikke gå den vej

Det er sport der bringer artiklen, og de har intet konkret. Det er kun påstande om at der skulle være sagt noget til dommeren. Det bliver ikke bakket op af noget

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det tror jeg som sådan ikke at der er. Men det er fuldstændig håbløst at man sætter en dommer med så tætte bånd til real til at dømme en el clasico. Det er kendt at han kommer fra en “real-familie” med en far der ikke bare har startet en real fanklub men som har blæret sig med at han dømte med realtrøjer under sit dommertøj (godt nok kun i tredje division).

Det er ikke uden grund at klubben var så meget imod at han skulle dømme kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rb88 skrev:
man okt 26, 2020 10:13 pm
Nah. Lad os ikke gå den vej

Det er sport der bringer artiklen, og de har intet konkret. Det er kun påstande om at der skulle være sagt noget til dommeren. Det bliver ikke bakket op af noget


Arrhhh, det var Marca der bragte historien først:

https://www.marca.com/en/football/spani ... b457a.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Great :| :roll:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Svin fra Madrid har forbindelser i VAR rummet, plus de har mange korrupte madridista dommere.
De styrer La Liga. Vi kan kun vinde hvis vi scorer mange mål, mindst 3-4 stykker i hver kamp
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster