20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af DeanCassady »

Jeg ser i øvrigt frem til at se Araujo mod Juventus i næste uge. Han har en enormt spændende profil, og han kunne for min skyld godt allerede nu banke på til en permanent startplads.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Lopezzz »

I går har vi alle set at de unge er klar til at spille sammen mindst 60 min.
Pjanic og De Jong fungerer fint sammen. Det gøre også Cou, Messi og Demb.
Vi skal satse på de her spillere. Bussi, Griezz, Pique, Roberto og Alba burde sidde på bænken og komme ind når der er brug for dem
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af DeanCassady »

Pjanic var jeg, sjovt nok, ikke specielt imponeret af. Det var en noget anonym indsat krydret med en fejlaflevering, der - i kraft af Piqués forfærdelige håndtering - førte til straffesparket. Men han må spille noget mere, før man for alvor kan se ham an.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
ons okt 21, 2020 4:59 pm
Pjanic var jeg, sjovt nok, ikke specielt imponeret af. Det var en noget anonym indsat krydret med en fejlaflevering, der - i kraft af Piqués forfærdelige håndtering - førte til straffesparket. Men han må spille noget mere, før man for alvor kan se ham an.
Hvis du har set kampen så har Pjanic spillet næsten perfekt. Den fejlaflevering var den eneste fejl han lavede.
Men jeg ved ikke med dig, måske er du kun imponeret over spillere der leverer perfekt indsats :think:
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af DeanCassady »

Han gjorde ikke meget væsen af sig. Som sagt en noget anonym indsats, men det er da dejligt, at du er fan.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
ons okt 21, 2020 8:31 pm
DeanCassady skrev:
ons okt 21, 2020 4:59 pm
Pjanic var jeg, sjovt nok, ikke specielt imponeret af. Det var en noget anonym indsat krydret med en fejlaflevering, der - i kraft af Piqués forfærdelige håndtering - førte til straffesparket. Men han må spille noget mere, før man for alvor kan se ham an.
Hvis du har set kampen så har Pjanic spillet næsten perfekt. Den fejlaflevering var den eneste fejl han lavede.
Men jeg ved ikke med dig, måske er du kun imponeret over spillere der leverer perfekt indsats :think:
Pjanic er ny og ikke af den gamle garde. Derfor syntes du om ham fremfor de andre spillere. Han er en super spiller, bevares, men han var en af vores dårligste i går. SofaScore har ham til vores ringeste kun overgået af Pique med et rødt kort. Han smed bolden væk 8 gange og begik to fejl rent statistisk. Til sammenligning vandt han kun to bolde tilbage som DM.

Bare en hurtig indskydelse inden vi ophæver hans præstation i går til at være tæt på perfekt. Den var middelmådig at best, på en aften hvor alt andet ellers næsten fungere efter de første 15 minutter.
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
ons okt 21, 2020 8:50 pm
Han gjorde ikke meget væsen af sig. Som sagt en noget anonym indsats, men det er da dejligt, at du er fan.
:wtf:
Hvis du forventer at han laver hattrick + 3 målgivende assist før du er tilfreds så tror jeg at du kommer til at vente længe.
Jeg kan også godt forstår hvis du ikke ønsker ham på grund af Arthur.

Dig, iOption, Piquenbauer og nok et par stykker mere kan ikke lide ham sikkert på grund af mig. I kommer aldrig til at acceptere ham lige meget hvor godt han spiller.
That's what's up ;-)
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af emo »

Pjanic er middelmådig, i den forfatning han er i. Han bliver aldrig et vigtigt asset for os, og handlen var alt andet end sportslig, det har de sq indrømmet.

Han skulle have været her for 5 år siden for at kunne tilpasse sig, nu er det fri sent. Han er fin breddespiller, og det er nok det. Han har ikke leveret i nogle sæsoner nu, for Juve ej hellere for landsholdet.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Antimadridista »

Aaaahhh lad nu lige Pjanic få mere end 100 minutter, før han sættes permanent på 17. række... :|

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af DeanCassady »

Lopezzz skrev:
ons okt 21, 2020 9:13 pm
DeanCassady skrev:
ons okt 21, 2020 8:50 pm
Han gjorde ikke meget væsen af sig. Som sagt en noget anonym indsats, men det er da dejligt, at du er fan.
:wtf:
Hvis du forventer at han laver hattrick + 3 målgivende assist før du er tilfreds så tror jeg at du kommer til at vente længe.
Jeg kan også godt forstår hvis du ikke ønsker ham på grund af Arthur.

Dig, iOption, Piquenbauer og nok et par stykker mere kan ikke lide ham sikkert på grund af mig. I kommer aldrig til at acceptere ham lige meget hvor godt han spiller.
That's what's up ;-)
Det var da forfærdeligt mange ord, du fik lige fik puttet i munden på mig dér, hva'? Jeg tror desværre, at du må slå dig til tåls med, at gårsdagens Pjanic-præstation ikke var den glimtende ledestjerne, man kunne have håbet på, men samtidig være glad for, at han stadig er ny og sagtens kan nå at blive en vigtig mand, inden sæsonen er slut.
Robert Zimmerman

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
ons okt 21, 2020 10:08 pm
Aaaahhh lad nu lige Pjanic få mere end 100 minutter, før han sættes permanent på 17. række... :|
Jeg har fulgt ham i mange mange år, og han bliver ikke en der ændrer vores situation.
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
ons okt 21, 2020 9:13 pm
Dig, iOption, Piquenbauer og nok et par stykker mere kan ikke lide ham sikkert på grund af mig. I kommer aldrig til at acceptere ham lige meget hvor godt han spiller.
That's what's up ;-)
:roll:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
tors okt 22, 2020 8:41 am
Antimadridista skrev:
ons okt 21, 2020 10:08 pm
Aaaahhh lad nu lige Pjanic få mere end 100 minutter, før han sættes permanent på 17. række... :|
Jeg har fulgt ham i mange mange år, og han bliver ikke en der ændrer vores situation.
Mener du han kommer for sent til at kunne tilpasse sig eller han blot ikke passer ind?

Den rette spiller kan vel godt tilpasse sig på relativt få måneder.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
tors okt 22, 2020 12:12 pm
emo skrev:
tors okt 22, 2020 8:41 am
Antimadridista skrev:
ons okt 21, 2020 10:08 pm
Aaaahhh lad nu lige Pjanic få mere end 100 minutter, før han sættes permanent på 17. række... :|
Jeg har fulgt ham i mange mange år, og han bliver ikke en der ændrer vores situation.
Mener du han kommer for sent til at kunne tilpasse sig eller han blot ikke passer ind?

Den rette spiller kan vel godt tilpasse sig på relativt få måneder.
Jeg mener at han kommer for sent i hans udvikling til at kunne tilpasse sig vores spillestil, for at blive en fast spiller. Han kan have blikket, og han kan have pasningerne, men er bange for at han ikke har "nosserne" til det mere, at han blot ender som en bold-skubber. Det er i ihvertfald det jeg har på fornemmelsen af at han har været seneste sæson hos Juve.

Han kan overraske mig, lad os se, men anser ham slet ikke for en spiller der kan ændre os, eller være den guiding-star vi til tider mangler på midten.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Ferencvaros

Indlæg af Piquénbauer »

Øh jeg kan rigtig godt lide Pjanic og mener uden tvivl at han skal starte over bussi. Han var ikke særlig god i sidste kamp men han profil passer godt med de jongs og han bliver bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster