4/10 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man okt 05, 2020 4:03 pm
Første gang jeg har set ham spille elle hørt om ham var for 3-4 år siden ellers har jeg ikke vidst hvem han er. Han var/er/bliver aldrig verdens stjerne.
Denne spiller er vildt overvurderet. Hvorfor og hvad der gøre ham specielt bliver en gåde for mange fodbold fans i verden
Jeg tænker i hvert fald du hørte om ham i foråret 16. :glad:

Han gjorde i hvert fald det stygge ved både os og Bayern!! Ligesom han pudsede sølvtøj for Cris....

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man okt 05, 2020 5:55 pm
Lopezzz skrev:
man okt 05, 2020 4:03 pm
Første gang jeg har set ham spille elle hørt om ham var for 3-4 år siden ellers har jeg ikke vidst hvem han er. Han var/er/bliver aldrig verdens stjerne.
Denne spiller er vildt overvurderet. Hvorfor og hvad der gøre ham specielt bliver en gåde for mange fodbold fans i verden
Jeg tænker i hvert fald du hørte om ham i foråret 16. :glad:

Han gjorde i hvert fald det stygge ved både os og Bayern!! Ligesom han pudsede sølvtøj for Cris....
Ja og det var kun det. Husker ham ikke mere efter det :lol:
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af ladislau »

Jeg er bestemt ikke overbevist mht Coutinho. Han har sin teknik iorden, når vi angriber målet, men han forsvinder ud af kampene alt for meget.
Det bliver ikke bedre af at sætte De Jong frem, som i forvejen spillede sin værste kamp i Barca trøjen.

Der er lidt at arbejde med for Koeman, men forhåbentlig også lidt selvransagelse mht spillervalg.
Derudover er der ingen skam i en 1-1 mod Spaniens pt bedste hold. Synes virkelig Sevilla har hele pakken. I det lys er vi egentlig kommet et et godt stykke i den rigtige retning.
Midterforsvaret var også et lyspunkt. Piques mangler bliver mindre, og forcerne kommer til deres ret, når han ikke står så højt.
Vores nye man bliver jeg mere og mere glad for, han har også farten til at stå højt, virker det til.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

ladislau skrev:
tirs okt 06, 2020 7:49 am
Jeg er bestemt ikke overbevist mht Coutinho. Han har sin teknik iorden, når vi angriber målet, men han forsvinder ud af kampene alt for meget.
Det bliver ikke bedre af at sætte De Jong frem, som i forvejen spillede sin værste kamp i Barca trøjen.

Der er lidt at arbejde med for Koeman, men forhåbentlig også lidt selvransagelse mht spillervalg.
Derudover er der ingen skam i en 1-1 mod Spaniens pt bedste hold. Synes virkelig Sevilla har hele pakken. I det lys er vi egentlig kommet et et godt stykke i den rigtige retning.
Midterforsvaret var også et lyspunkt. Piques mangler bliver mindre, og forcerne kommer til deres ret, når han ikke står så højt.
Vores nye man bliver jeg mere og mere glad for, han har også farten til at stå højt, virker det til.
Men når Sevilla møder Real så er de Spaniens pt dårligste hold
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Madameskrald »

ladislau skrev:
tirs okt 06, 2020 7:49 am
Jeg er bestemt ikke overbevist mht Coutinho. Han har sin teknik iorden, når vi angriber målet, men han forsvinder ud af kampene alt for meget.
Det bliver ikke bedre af at sætte De Jong frem, som i forvejen spillede sin værste kamp i Barca trøjen.

Der er lidt at arbejde med for Koeman, men forhåbentlig også lidt selvransagelse mht spillervalg.
Derudover er der ingen skam i en 1-1 mod Spaniens pt bedste hold. Synes virkelig Sevilla har hele pakken. I det lys er vi egentlig kommet et et godt stykke i den rigtige retning.
Midterforsvaret var også et lyspunkt. Piques mangler bliver mindre, og forcerne kommer til deres ret, når han ikke står så højt.
Vores nye man bliver jeg mere og mere glad for, han har også farten til at stå højt, virker det til.
Helt overvejende enig.., men vi skal simpelthen have gang i mindst to af Griezman, Dembele og Coutinho, og der virker Coutinho trods alt på den mest lovende, når han optræder på den offensive midtbane.

Man skal også se det i lyset af, at de har 3-4 ugers træning sammen som hold i et nyt system. I det lys mener jeg, at pointsnittet er ganske imponerende mod tre modstandere af en vis tyngde. RM og AM kommer næsten med garanti til at tabe point til disse tre modstandere.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af ladislau »

Hej Madameskral,
Jeg er helt og aldeles enig i pointhøsten er tilfredstillende, også i forhold til hvad vi kan forvente af hhv AM og RM, som jeg vurderer ikke har noget at lade Sevilla høre. Med tiden in mente er jeg også enig med dig, at vi har flyttet meget.

Er ikke nødvendigvis enig om, hvor meget energi vi skal bruge på de tre. Du har ret i Coutinho er kommet bedst fra start, men Dembele er jo også nærmest blevet syltet og Griezmans er startet horribelt ude af position.
Cou passer fint til opstillingen, men slet ikke til den form for Bielsa inspireret all-out-fodbold, som vi skal spille eller Ihverfald imødegå, når vi spiller mod Sevilla, Bayern, Liverpool. Han fylder slet slet ikke nok.

Giv endelig de tre gutter spilletid over efteråret, men forhåbentlig bliver de skudt af til jul(psg skulle have et massivt budget der), eller til næste sommer.
Det passer ikke ind i det her projekt, og der står yngre spillere på spring.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ladislau skrev:
ons okt 07, 2020 9:35 pm
Hej Madameskral,
Jeg er helt og aldeles enig i pointhøsten er tilfredstillende, også i forhold til hvad vi kan forvente af hhv AM og RM, som jeg vurderer ikke har noget at lade Sevilla høre. Med tiden in mente er jeg også enig med dig, at vi har flyttet meget.

Er ikke nødvendigvis enig om, hvor meget energi vi skal bruge på de tre. Du har ret i Coutinho er kommet bedst fra start, men Dembele er jo også nærmest blevet syltet og Griezmans er startet horribelt ude af position.
Cou passer fint til opstillingen, men slet ikke til den form for Bielsa inspireret all-out-fodbold, som vi skal spille eller Ihverfald imødegå, når vi spiller mod Sevilla, Bayern, Liverpool. Han fylder slet slet ikke nok.

Giv endelig de tre gutter spilletid over efteråret, men forhåbentlig bliver de skudt af til jul(psg skulle have et massivt budget der), eller til næste sommer.
Det passer ikke ind i det her projekt, og der står yngre spillere på spring.
Jeg er faktisk helt enig i alt ovenstående!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
ons okt 07, 2020 9:47 pm
ladislau skrev:
ons okt 07, 2020 9:35 pm
Hej Madameskral,
Jeg er helt og aldeles enig i pointhøsten er tilfredstillende, også i forhold til hvad vi kan forvente af hhv AM og RM, som jeg vurderer ikke har noget at lade Sevilla høre. Med tiden in mente er jeg også enig med dig, at vi har flyttet meget.

Er ikke nødvendigvis enig om, hvor meget energi vi skal bruge på de tre. Du har ret i Coutinho er kommet bedst fra start, men Dembele er jo også nærmest blevet syltet og Griezmans er startet horribelt ude af position.
Cou passer fint til opstillingen, men slet ikke til den form for Bielsa inspireret all-out-fodbold, som vi skal spille eller Ihverfald imødegå, når vi spiller mod Sevilla, Bayern, Liverpool. Han fylder slet slet ikke nok.

Giv endelig de tre gutter spilletid over efteråret, men forhåbentlig bliver de skudt af til jul(psg skulle have et massivt budget der), eller til næste sommer.
Det passer ikke ind i det her projekt, og der står yngre spillere på spring.
Jeg er faktisk helt enig i alt ovenstående!
Jeg vil.nødig ødelægge den gode stemning...men har I lagt mærke til, at ingen overhovedet har haft lyst til så meget som at byde på Demb og Cou foreløbigt og at Griez, med det niveau han viser, på ingen måde kan forvente et bud med en løn tilsvarende sin nuværende, underforstået, han tager ingen steder....

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Madameskrald »

Det er netop min pointe... De tre har været så dyre, og med dertilhørende lønniveau, at de bliver meget svære at gøre rentable andetsteds end på banen med stort anlagte præstationer.

Det virker rigtignok op af bakke, men vi har simpelthen ikke råd til at sylte spillere til omkring 2.5 milliard.. derfor spiller Griezman også fast pga. begrænset succes.

Hvad menes der i øvrigt med at Coutinho ikke fylder nok... offensivt, defensivt, fysisk, spilstation??

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 4/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af ladislau »

Jeg er nok med på den økonomiske præmis de tre spiller på. Tror også Koeman har solgt sit kandidatur, på at få gang i to af de tre, som du også nævner Madameskrald.
Så i har nok ret i, det er udgangspunktet. Selvom jeg da vil mene, der eksempelvis var bud efter Dembele fra United.

Det er fint de får chancen, men de har vel ikke rigtig vist niveau, og de andre må meget gerne få chancen også/istedet.
To af de tre spiller Messis plads, den tredje spiller slet ikke. Det er svært i sig selv, men når der så samtidig skal kompenseres for Messis manglende løbepensum, så er det fanme meget op ad bakke.

Ved ikke om de taber mest værdi på at sidde på bænken, eller på at spille dårligt, men det er svært at få det sportslige projekt på benene, hvis første prioritet er at minimere tabet på tidligere dårlige investeringer.
I år har vi lidt en “gratis” sæson, da forventningerne ikke har været lavere længe. Vi kan med fordel bygge Holdet op I år, men hvis vi istedet skal markedsføre dårlige indkøb, så skal vi starte forfra igen næste år.
Der kan godt blive langt op til den absolutte top, hvis vi lader tidligere dårlige beslutninger definere fremtidige beslutninger.

Mht. Coutinho, så er han god, når målet angribes. Hans løb uden bold er blevet bedre det seneste år offensivt og defensivt, men det falder ham stadig ikke naturligt. Han forsvinder ud af kampene i perioder. Hvilket vel var derfor han startede ude, og til sidst blev fundet for let til at spille i Bayern.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster