1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Altså Koeman sagde direkte i går efter kampen at trincao kom ind fordi han er bedre defensivt. Og når man ser hvor meget der forventes defensivt af Ansu og griez på kanterne så tror jeg demb får det svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Det kunne være interessant at se, hvor mange kilometre spillerne løber pr. kamp. Tror virkelig at Greizmann er i toppen på det punkt.
Socio. no. 54.257

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:
fre okt 02, 2020 4:48 pm
Altså Koeman sagde direkte i går efter kampen at trincao kom ind fordi han er bedre defensivt. Og når man ser hvor meget der forventes defensivt af Ansu og griez på kanterne så tror jeg demb får det svært.
Det er selvfølgelig rigtigt. Men mon ikke Koeman gør det klart for Dembele, at han forventer mere fra ham defensivt, hvis han skal spille de store kampe?

Apropos Koemans kommentarer om hvorfor Trincao kom på banen i går, så tror jeg man skal se det i lyset af, at vi var reduceret til 10 mand, og så er der ikke plads til en spiller, der ikke arbejder stenhårdt defensivt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jo men spørgsmålet er om demb kan det? Jeg har min tvivl. Der var meget snak om at Valverde brugte virkelig meget tid under kampene på at guide demb med hensyn til det defensive. Og altså spillere som Ansu, pedri og trincao er alle unge spillere. Det vil være lidt vildt hvis de allerede forstår det defensive bedre end demb.

Personligt tror jeg klubben forsøger at komme af med demb pt og en af grundene er at han mangler forståelse for spillet generelt og især det defensive.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster