27/11 FC Barcelona - Dortmund

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Dortmund
Champions League
27. november - kl. 21.00
TV:3+
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Antimadridista »

På et eller andet tidspunkt får vi en snitter som på Anfield.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:På et eller andet tidspunkt får vi en snitter som på Anfield.
Håber det sker mod Dortmund. Et stort nederlag ville være fint, bare Valverde bliver fyret. Ellers sker det nok mod Atl.Madrid.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af FCBSOCI »

Norbit skrev:
Antimadridista skrev:På et eller andet tidspunkt får vi en snitter som på Anfield.
Håber det sker mod Dortmund. Et stort nederlag ville være fint, bare Valverde bliver fyret. Ellers sker det nok mod Atl.Madrid.
Jeg håber altid, at vi vinder. Vil aldrig kunne få mig selv til ikke at håbe på sejr. Selv om jeg rigtigt gerne så, at Valverde snart bliver fortid (og burde være blevet det for længe siden).

Lad os sige, at vi får en ordentlig snitter af Dortmund. Så skal vi hente point ude mod Inter. Det bliver ikke nemt. Og selv med en lussing mod Dortmund er det langt fra sikkert, at Valverde ryger på porten. Ledelsens pointe vil nok være, at Barca stadig lever, fører La Liga og selv kan afgøre sin skæbne i CL.

Valverde bliver nok sæsonen ud - desværre - og Messi må vente (mindst) et år endnu på sin næste CL titel. Suk, bare suk.

¡Visca el Barça!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Tello »

Hvis vi bliver slagtet af Dortmund, på Campen, så må alle reagere. Publikum bør pifte dem til helvede, og Valverde må ryge afsted på røv og albuer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Norbit »

FCBSOCI skrev:
Norbit skrev:
Antimadridista skrev:På et eller andet tidspunkt får vi en snitter som på Anfield.
Håber det sker mod Dortmund. Et stort nederlag ville være fint, bare Valverde bliver fyret. Ellers sker det nok mod Atl.Madrid.
Jeg håber altid, at vi vinder. Vil aldrig kunne få mig selv til ikke at håbe på sejr. Selv om jeg rigtigt gerne så, at Valverde snart bliver fortid (og burde være blevet det for længe siden).

Lad os sige, at vi får en ordentlig snitter af Dortmund. Så skal vi hente point ude mod Inter. Det bliver ikke nemt. Og selv med en lussing mod Dortmund er det langt fra sikkert, at Valverde ryger på porten. Ledelsens pointe vil nok være, at Barca stadig lever, fører La Liga og selv kan afgøre sin skæbne i CL.

Valverde bliver nok sæsonen ud - desværre - og Messi må vente (mindst) et år endnu på sin næste CL titel. Suk, bare suk.

¡Visca el Barça!
Er helt med på hvad du mener, men jeg er kommet til det punkt hvor jeg ikke kan genkende nogle af barcas kendetegn. Kan ikke klare at alt er efterladt til tilfældighederne, hvor der ingen idé er, intet hjerte, ingen passion, Messi uge efter uge efter uge ..... skal afgøre kampene. Der må og skal ske et eller andet. Hvis det kræver at Dortmund vinder for at Valverde ryger, så vil jeg gerne have vi taber 5 eller 6-0.. I det mindste vil jeg vide at EV bliver fortid og vi kan så endelig se frem mod Inter og muligvis forvente et bedre resultat end hvad vi ellers ville få med EV....

Før i tiden (før denne sæson) glædede jeg mig til at se Barca. Altså hele ugen kunne jeg se frem til de store kampe. Nu glemmer jeg lidt hvornår de spiller fordi har mistet lysten til at se dem.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Dytrax »

Tello skrev:Hvis vi bliver slagtet af Dortmund, på Campen, så må alle reagere. Publikum bør pifte dem til helvede, og Valverde må ryge afsted på røv og albuer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er så paradoksalt, at man kan sidde og tænke, at et nederlag ville være en god ting, såfremt det betyder at Valverde ryger på porten.
Når det så er sagt, håber jeg altid på sejr, men det er svært i disse tider, hvor holdet spiller som en pose våde nødder.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Lopezzz »

Et par frispark til Messi så er denne kamp lukket :razz:
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af kklaus »

Vi er ubesejrede de sidste 34 CL kampe på Camp Nou (siden 3-0 nederlaget mod Bayern i 2012/13 sæsonen). 30 sejre og 4 uafgjorte (ATM, Juve, Tottenham og Slavia Prag) med en målscore på 101-16.

https://www.sport-english.com/en/news/b ... at-7750770

Ikke overraskende er Messi vores topscorer i denne periode med 35 mål, hvad der måske er lidt mere overraskende er nr. 2 på den liste:

Messi 35
Neymar 16
Suárez 15
Piqué 6
Dembélé 4

13 af de 34 kampe er efter Neymar smuttede.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:Vi er ubesejrede de sidste 34 CL kampe på Camp Nou (siden 3-0 nederlaget mod Bayern i 2012/13 sæsonen). 30 sejre og 4 uafgjorte (ATM, Juve, Tottenham og Slavia Prag) med en målscore på 101-16.

https://www.sport-english.com/en/news/b ... at-7750770

Ikke overraskende er Messi vores topscorer i denne periode med 35 mål, hvad der måske er lidt mere overraskende er nr. 2 på den liste:

Messi 35
Neymar 16
Suárez 15
Piqué 6
Dembélé 4

13 af de 34 kampe er efter Neymar smuttede.
Lidt af et jinx tænker du måske?
Tja, enten holder vi stimen eller også er der en chance for Valverde ryger ¯\_(ツ)_/¯
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Norbit »

kklaus skrev:
kklaus skrev:Vi er ubesejrede de sidste 34 CL kampe på Camp Nou (siden 3-0 nederlaget mod Bayern i 2012/13 sæsonen). 30 sejre og 4 uafgjorte (ATM, Juve, Tottenham og Slavia Prag) med en målscore på 101-16.

https://www.sport-english.com/en/news/b ... at-7750770

Ikke overraskende er Messi vores topscorer i denne periode med 35 mål, hvad der måske er lidt mere overraskende er nr. 2 på den liste:

Messi 35
Neymar 16
Suárez 15
Piqué 6
Dembélé 4

13 af de 34 kampe er efter Neymar smuttede.
Lidt af et jinx tænker du måske?
Tja, enten holder vi stimen eller også er der en chance for Valverde ryger ¯\_(ツ)_/¯
Så ved jeg godt hvad jeg ville give slip på...
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Norbit »

Kunne i forestille jeg en storm der ville blive skabt hvis vi går ud og taber i aften på hjemmebane samtidigt med at Inter vinder ude.. Det kan umuligt være uden konsekvens hvis det sker.. For spændingens skyld kunne det være fedt hvis vi tabte :roll: :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af Antimadridista »

Nu må I fandme stoppe med de ønsker om nederlag :?:

Håber på sejr, fightet hjem.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 27/11 FC Barcelona - Dortmund

Indlæg af whidgee »

Jeg kommer aldrig til at forstå de fans som håber på at ens klub taber. At man håber på at de spillere, som har givet os alt, skal ydmyges og tabe. Heller ikke selvom man vil have en ny træner. Ja, det er ikke kønt for tiden, og ja, vi skal have ny træner. Men mit Barca-hjerte håber altid at Barca vinder uanset hvor håbløst det ser ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster