31/7 Birmingham - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1199 gange
Blevet takket: 1452 gange

Re: 31/7 Birmingham - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

I sidste ende en meget opløftende kamp fra mange af de unge.

Spillere som efterlod et solidt indtryk

Diarra
Ebrima
Torrents
Espart
Cortes
Alex G
Farinas
Hamza

Adeyemi er nok den eneste, der skuffede. Han er en spiller, der skal have en meget specfik rolle for at trives, men Flick er også rigtig god til lige nøjagtig det. Jeg tænker, det nok skal blive bedre, men det var næsten pinligt at se ham forsøge gå med i kombinationsspillet med de unge La Masia drenge

I dn henseende så Alex Gonzalez langt bedre ud, ude på kanten. Han imponerer mig altså, den unge spiller fra Damm FC
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Har takket: 100 gange
Blevet takket: 108 gange

Indlæg af hackmann »

Jeg har også nr 29 som jeg først troede var Goren men viste sig at være Jordi Pesquer. Jeg kunne rigtig godt lide de sidste 15-20min efter de skiftede starterne. Da vi spille vores juvenil mod deres reservere

DeanCassady
Har takket: 144 gange
Blevet takket: 387 gange

Indlæg af DeanCassady »

Ja, han viste sig flot frem. Det ser lovende ud med de unge.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja, det er rigtigt, Jordi var også vild, selvom han fik rodet sig ud i lidt blindgyder. Men generelt var det bare helt utroligt, som de unge ser klar ud. Der er simpelthen så mange, der ser ud til at være klar til næste skridt og det bliver noget af et puslespil at finde balancen for dem alle mellem udfordring og spilletid
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 344 gange
Blevet takket: 241 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Det tyder vel på, at vi får et stærkt Barca Atletic i denne sæson så?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
lør aug 01, 2026 6:31 pm
Det tyder vel på, at vi får et stærkt Barca Atletic i denne sæson så?
Jeg tænker, der kommer nogle lejemål, inden vinduet smækker i. Men ja,de skulle rigtig gerne rykke op

Besvar