Arda Güler

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

🚨 Verbal agreement between Ali Koç, president of Fenerbahçe, and Barcelona have been reached.

🚨 One major discussion which is still on-going is regarding the economic agreements between intermediaries.

💰 Barcelona are trying to lower the commissions which will be involved in the deal.

✈️ After Deco’s travel to Turkey, there is optimism at Barcelona regarding Arda Güler.

✅ Fenerbahçe wants Güler to prefer Barcelona.

🧐Güler will look at all the prospects of the deal before deciding his next destination.

The agreement with Fenerbahçe has a lot to do with the loan-back for 2023/24 season.

And with his agent, due to good relationship with Laporta/Deco.

🙏Let’s now hope Arda chooses us! 🔵🔴

Source; ‘Ronit’
#Tosa
Pludselig ser Barca ud til at være favoritter til at få ham :eek:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

BREAKING: Deco har formået at lukke forhåndsaftalen for Arda Güler. (Gerard Romero)
Det kommer tættere og tættere på. Kom nuuu, luk den skide handel !!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Dytrax »

Men...

... Er han ikke alt for gammel?



:mrgreen: :grin:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
lør jul 01, 2023 5:22 pm
Men...

... Er han ikke alt for gammel?



:mrgreen: :grin:
Nej, alt under 27 år er fint til den pris :razz:

Det skal lige siges, at jeg i princippet ikke har noget imod at ældre spillere bliver købt eller befinder sig i klubben. Hvilket er derfor jeg også byder Gündogan på 32 år velkommen :thumbup:

Jeg tror grunden til at jeg er lidt allergisk overfor ældre spillere skyldes, at spillere som fx Griezmann som i sin tid var 28 år, blev købt for over 100 mio. :eek: Jeg synes også 45 mio. euro for en 34-årig Lewandowski var lige i overkanten. Der er flere groteske eksempler, men bare for at nævne et par.

Når man bruger mange penge på en enkelt spiller, så skal spilleren også være LANGTIDSHOLDBAR, hvilket vil sige, at spilleren kan være til rådighed (på højt niveau) i mindst 6-7 år, hvorfor alt over 27 år bør undgås hvis man har i sinde at bruge mange penge.

Jeg ved jo også godt, at der skal være en balance på holdet mellem unge og ældre spillere. Min anke er bare, at man ikke bruger for mange penge på ældre spillere. Jeg foretrækker hovedsageligt et frisk ungt hold, kombineret med noget rutine, dvs. +30 spillere - dog ikke for mange spillere som er ved deres karrieres efterår.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af EasyBuddhist »

FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 8:03 pm
FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Hvad vil "€17M in comissions" sige? Lyder som om beløbet ryger over 30 mio. Det bliver lidt dyrere end jeg havde håbet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barca80 skrev:
lør jul 01, 2023 8:10 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 8:03 pm
FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Hvad vil "€17M in comissions" sige? Lyder som om beløbet ryger over 30 mio. Det bliver lidt dyrere end jeg havde håbet.
Er det ikke … agenthonorarer og penge til faderen?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
lør jul 01, 2023 8:10 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 8:03 pm
FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Hvad vil "€17M in comissions" sige? Lyder som om beløbet ryger over 30 mio. Det bliver lidt dyrere end jeg havde håbet.
Beløbet er jo altid højere end det, man hører som transferbeløb. Der er altid agenter involveret, som skal have penge også.

I det her tilfælde er det nok højere end, det normalvis vil være og i særdeleshed i forhold til transferens størrelse. Men det er ikke unormalt, man ser det med de største talenter. Haalands familie har jo f.eks. fået rigtig mange penge, både ved skiftet til Dortmund og til City, hvor de jo fik 40 mio euro i kommissioner. Ødegaard, Neymar og Vinicius er andre eksempler. Det mest berygtede er dog i forbindelse med Mbappe's forlængelse sidste sommer, hvor familien efter sigende fik omkring 150 mio euro!

Skulle det ende med 35 mio euro sammenlagt, er det dog stadig en overkommelig pris for så stort et talent, som der her er tale om. Måske lidt over, hvad man havde oprindeligt havde planlagt, men stadig inden for den ramme, der hedder røverkøb, hvis han indfrier forventningerne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 8:03 pm
FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Forstår ikke det kan lade sig gøre, når vi ingen penge har :?: Ville desuden hellere have vi brugte de få håndører på Roque :|

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
lør jul 01, 2023 9:10 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 8:03 pm
FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Forstår ikke det kan lade sig gøre, når vi ingen penge har :?: Ville desuden hellere have vi brugte de få håndører på Roque :|
Der går spekulationer om, han først kommer til næste sæson, ligeså med Roque. Det vigtige er i første omgang, man sikrer sig dem, så kan man altid se, hvor dan budgettet ser ud, når man når hen mod slutningen af vinduet. Der er jo lang tid endnu og noget siger mig, man vil se mere pres på nogle af de yderste mandater i truppen, jo længere man når hen i vinduet. Dertil kan salg af f.eks. Kessie og Abde vise sig at være nok, hvis også kommer af med Lenglet, Dest og måske Nico, Eric. Man skal i hvert fald ikke udelukke at både Güler og Rogue allerede i år, før vinduet smækker endegyldigt i.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 9:31 pm
Antimadridista skrev:
lør jul 01, 2023 9:10 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 01, 2023 8:03 pm
FC Barcelona are very close to completing the signing of Arda Güler for €17.5M in transfer fee + €17M in comissions! In fact, the club wants him to join THIS SUMMER. @Glongari
Forstår ikke det kan lade sig gøre, når vi ingen penge har :?: Ville desuden hellere have vi brugte de få håndører på Roque :|
Der går spekulationer om, han først kommer til næste sæson, ligeså med Roque. Det vigtige er i første omgang, man sikrer sig dem, så kan man altid se, hvor dan budgettet ser ud, når man når hen mod slutningen af vinduet. Der er jo lang tid endnu og noget siger mig, man vil se mere pres på nogle af de yderste mandater i truppen, jo længere man når hen i vinduet. Dertil kan salg af f.eks. Kessie og Abde vise sig at være nok, hvis også kommer af med Lenglet, Dest og måske Nico, Eric. Man skal i hvert fald ikke udelukke at både Güler og Rogue allerede i år, før vinduet smækker endegyldigt i.
Ok. Det vil jo være udemærket hvis man kan lave aftaler nu, som ikke kan brydes eller ændres (hvis nu deres værdi, qua øget niveau, højnes!), men først effektueres om 6/12 måneder.

Men hva med den pokkers dm!!!! Og hb for den sags skyld! Dm pladsen må virkelig stadig være en prioritet, mens hb vel kommer sidst, afhængig af (u)mulige salg..!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

Den brasilianske fodboldlegende Roberto Carlos har et godt forhold til Fenerbahce, da han spillede i den tyrkiske topklub i tre år (2007-2010). Nu vil RM lokke Roberto Carlos derned sammen med en række RM folk for at lokke Arda Güler.

Puha, set med Barca-briller bliver det dobbelt smerte, hvis RM formår at kapre ham :mad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster