Arda Güler

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

Ahh, det gør sgu stadig ondt. Er stadig ikke kommet over denne her :cry:

Utroligt, at han kun er 18 år. Hans teknik, driblinger og ikke mindst sparketeknik er sublim. Måske ikke som en fast start11'er, men han kan sagtens få en hel del spilletid i RM i løbet af sæsonen, enten som midtbane eller som højrewing.

Set med Barca-briller, så må vi jo bare håbe at Lamine Yamal eksplodere og blomstre i løbet af sæsonen. Og ikke mindst at Ansu Fati finder sin gamle form :?

Jeg skal nok komme over det med tiden, men tror virkelig vi indser, hvad vi har gået glip af med Güler om 1-2 sæsoner. Han ville bare passe perfekt til Barca's midtbane :sad:


Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
fre jul 07, 2023 10:08 pm
Ahh, det gør sgu stadig ondt. Er stadig ikke kommet over denne her :cry:

Utroligt, at han kun er 18 år. Hans teknik, driblinger og ikke mindst sparketeknik er sublim. Måske ikke som en fast start11'er, men han kan sagtens få en hel del spilletid i RM i løbet af sæsonen, enten som midtbane eller som højrewing.

Set med Barca-briller, så må vi jo bare håbe at Lamine Yamal eksplodere og blomstre i løbet af sæsonen. Og ikke mindst at Ansu Fati finder sin gamle form :?

Jeg skal nok komme over det med tiden, men tror virkelig vi indser, hvad vi har gået glip af med Güler om 1-2 sæsoner. Han ville bare passe perfekt til Barca's midtbane :sad:

Kan godt forstå du synes, det er træls han ikke kom til Barca, men jeg synes ikke, at vi er gået glip af ham.

For mig står det lysende klart, at han valgte en anden klub. Hvis han ville til Barca, så kunne han have valgt os, men det gjorde han ikke.

Det betyder bare, at der kommer en bedre spiller til os, og det er ærlig talt mere værd at se frem til i stedet for at ærgre sig over hvad vi kunne have fået.

Jeg forstår helt klart din frustration, men jeg synes bare det er mere værd at glæde sig til det der kommer vores vej.

Vi har f. eks. Yamal som dækker nogenlunde samme position, som vi kan glæde os til nu, og som måske endda er bedre end Güler. Hvem ved?

Der er også så mange andre talentfulde spillere, men alle spillere kan altså ikke spille i Barca.

Dertil så kan vi også glæde os til at banke Real Madrid med Güler på holdet.

Derudover glæder jeg mig over at Real Madrid har fået Güler.

Jeg håber, at han slår i gennem i Real og bliver en bragende succes, fordi jeg vil til enhver tid hellere banke et stærkt Real Madrid-hold end et svagt et af slagsen.

Jeg forstår udemærket din frustration over tabet af Güler, men for mig giver det ikke mening at hænge fast i det.

Glæd dig over de gode spillere vi allerede har og dem som kommer vores vej! Jeg tror det vil være godt for dig at adoptere den tilgang til tingene i stedet for.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af Barca80 »

Det forlyder nu at Arda Güler er ude med knæskade optil 5 måneder!!
Speaking to Marca, Dr. Pedro Luis Ripoll on the injury situation of the young football player “If Arda Güler’s meniscus injury is serious, the meniscus needs to be sutured. This requires 5 months of treatment. If the meniscus injury is not serious, the treatment process with alternative methods takes 3 months.” used his statements.
Hold da kæft, sommerens mest hypet talent har sgu ikke fået den bedste start må man sige.

Hvem ved, det kan være at han i sin La Liga tid giver Dembele baghjul ift. skader.

https://www.world-today-news.com/arda-g ... nt-needed/

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Arda Güler

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er i alt fald en rigtig dårlig start på hans tid i RM.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Dytrax, Google [Bot] og 68 gæster