Pierre-Emerick Aubameyang

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af nosslo15 »

Aner det ikke. Det nemme ville være at sige Xavi, men det virker som om, at stort set alt, hvad klubben har foretaget sig, siden Dembele og Coutinho er gået galt.

Det duer bare ikke at købe "store" spillere når rammen ikke er på plads. No quick fixes. Pengene på Lewa, skulle være brugt mere fornuftigt, på defensiv, altså backs og midtbane. Men regnestykket har jo også været om vi, da Xavi overtog, overhovedet kunne kvalificere os til CL. Og om vi stadig kunne tiltrække investeringer og sponsorater. Så under alle omstændigheder har udgangspunktet været meget vanskeligt.

Men hvis vi eksempelvis kvalificerer os til CL næste år, så synes jeg alligevel, at det begynder at lysne. Det var faktisk ret utroligt, at Xavi og holdet formåede at vinde ligaen sidste år og noget af det jeg er allermest sur over er, at man praktisk og taktisk har væltet rundt i forsvaret, som man har gjort det i indeværende sæson. Dette havde man overhovedet ikke behøvet at gøre, da formationen, sådan set var på plads. Men som Xavi siger: "man værdsætter først folk, når de har forladt klubben"

Og der må vi bare sige om Bussi, at ligemeget, hvor udskældt han stort set altid var, så havde han en enorm betydning på holdet. Men alligevel, så føler jeg, at Xavi burde have fulgt sin opskrift mere fra sidste år, i stedet for at skifte opstilling i de bagerste 4 hver eneste kamp. Men han har angiveligt fået at vide, at man skulle spille mere offensivt og han har formenligt prøvet at gøre dette med Kounde i midten, i stedet for AC. Men A C. Er ret beset den eneste spiller, som bare kan kompensere en smule for Bussis fravær og med Gavi langtidsskadet og Romeus flop, så ser det lige pludselig meget tyndt ud.

Så er der alle de negative psykologiske dynamikker, som rammer et hold i krise og som for det til at se endnu værre ud end det måske er og her kunne det måske hjælpe, hvis Xavi trak sig med det samme, men med alle mulige spekulationer om hvem, der bliver og hvem, der ikke gør, så er denne sæson under alle omstændigheder endnu en sæson fra helvede, for fanden, hvor har vi også været uheldige.👹👺👹👺😱😱😈👿🤢

Nå, men for ikke at slutte på "doom and gloom", så vil jeg gerne fastholde, at jeg tror, at det begynder at lysne, næste sæson. Men for nu at citere en vis departementschef, så er "håb ikke en strategi", men det er dog håb.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ham kunne vi virkelig godt bruge som supersub...


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster