Pierre-Emerick Aubameyang

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af emo »

Kvoller skrev:
tirs jan 09, 2024 1:31 pm
Han havde i den grad kunne udfordre Lewandowski.
Vi skulle ikke bruge Lewan da vi havde ham.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Michman »

Vi havde en mand der VIL blive her.. Som scorede sindsyge vigtige mål
Vi køber en mand i slutningen af sin prime for 335 mil kroner. Som holder EN sæson som top score for en klub som Barcelona..
Vi er i KÆMPE Gæld!!!!

Jeg er så træt af den ledelse..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Barca80 »

Michman skrev:
tirs feb 13, 2024 7:31 pm
Vi havde en mand der VIL blive her.. Som scorede sindsyge vigtige mål
Vi køber en mand i slutningen af sin prime for 335 mil kroner. Som holder EN sæson som top score for en klub som Barcelona..
Vi er i KÆMPE Gæld!!!!

Jeg er så træt af den ledelse..
Jeg var stor modstander af at Aubameyang blev solgt i sin tid. Og var også modstander af at Lewandowski blev købt. Dem der ikke tror på mig, kan gå ind på min profil og se mine tidligere indlæg fra de pågældende datoer. Jeg får ret 9 ud af 10 gange ift. at forudsige Barca's fremtid.

NEJ, jeg er hverken et orakel eller super intelligent. Jeg synes bare nogle af de beslutninger der bliver taget er så dumme, at selv de gennemsnitlige bør kunne tyde udfaldet ud fra sund fornuft :?

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
tirs feb 13, 2024 7:36 pm
Jeg får ret 9 ud af 10 gange ift. at forudsige Barca's fremtid.
Lige præcis DE udtalelser der, er grunden til at folk kommer med spydige bemærkninger til dig. Det er så trættende at høre på sådan en "hvad sagde jeg"-attitude, og den selviscenesættelse.

Filten
Indlæg: 1919
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 200 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Filten »

Michman skrev:
tirs feb 13, 2024 7:31 pm
Vi havde en mand der VIL blive her.. Som scorede sindsyge vigtige mål
Vi køber en mand i slutningen af sin prime for 335 mil kroner. Som holder EN sæson som top score for en klub som Barcelona..
Vi er i KÆMPE Gæld!!!!

Jeg er så træt af den ledelse..
Lewandowski var kun god i 1 halv sæson
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Barca80 »

Kvoller skrev:
tirs feb 13, 2024 7:45 pm
Barca80 skrev:
tirs feb 13, 2024 7:36 pm
Jeg får ret 9 ud af 10 gange ift. at forudsige Barca's fremtid.
Lige præcis DE udtalelser der, er grunden til at folk kommer med spydige bemærkninger til dig. Det er så trættende at høre på sådan en "hvad sagde jeg"-attitude, og den selviscenesættelse.
Nej ved du hvorfor jeg gør dette. Det er ikke for at selviscenesætte mig. Men fordi at jeg er en minoritet herinde i forhold til mine synspunkter. Og ofte bliver udsat for negative bemærkninger pga. mine holdninger. Jeg bliver fx kaldt for "sortsynet", "for negativ", og "skjult Real Madrid fan" har jeg også fået en del gange.

Når jeg udsættes for personlige angreb, så er det da klart, at jeg fremhæver at jeg ofte får ret med mine antagelser og holdninger, og det ikke bare for "trolle folk" herinde eller fordi jeg bare vil skabe en negativ stemning med mine holdninger. Det er årsagen til at jeg fremhæver at mine holdninger (ofte) er reelle og logiske :thumbup:

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Ialocin »

Barca80 skrev:
tirs feb 13, 2024 7:50 pm
Kvoller skrev:
tirs feb 13, 2024 7:45 pm
Barca80 skrev:
tirs feb 13, 2024 7:36 pm
Jeg får ret 9 ud af 10 gange ift. at forudsige Barca's fremtid.
Lige præcis DE udtalelser der, er grunden til at folk kommer med spydige bemærkninger til dig. Det er så trættende at høre på sådan en "hvad sagde jeg"-attitude, og den selviscenesættelse.
Nej ved du hvorfor jeg gør dette. Det er ikke for at selviscenesætte mig. Men fordi at jeg er en minoritet herinde i forhold til mine synspunkter. Og ofte bliver udsat for negative bemærkninger pga. mine holdninger. Jeg bliver fx kaldt for "sortsynet", "for negativ", og "skjult Real Madrid fan" har jeg også fået en del gange.

Når jeg udsættes for personlige angreb, så er det da klart, at jeg fremhæver at jeg ofte får ret med mine antagelser og holdninger, og det ikke bare for "trolle folk" herinde eller fordi jeg bare vil skabe en negativ stemning med mine holdninger. Det er årsagen til at jeg fremhæver at mine holdninger (ofte) er reelle og logiske :thumbup:
Kender du udtrykket: "Blind høne kan også finde korn"? :lol:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Barca80 »

Ialocin skrev:
tirs feb 13, 2024 9:58 pm
Kender du udtrykket: "Blind høne kan også finde korn"?
Hold da op hvor gevaldig mange korn "den blinde høne" har fundet så - og det må næsten være guldkorn, siden så mange andre høner ikke kan finde kornene :clap:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Diabolito »

Stop nu... Det skriger altså lavt selvværd det der, og det gør intet godt for foraet.
El Señor de las Tartas

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af sorens »

Barca80 skrev:
tirs feb 13, 2024 10:23 pm
Ialocin skrev:
tirs feb 13, 2024 9:58 pm
Kender du udtrykket: "Blind høne kan også finde korn"?
Hold da op hvor gevaldig mange korn "den blinde høne" har fundet så - og det må næsten være guldkorn, siden så mange andre høner ikke kan finde kornene :clap:
Det er både trist at så mange kommentarer handler om brugere på sitet og ikke om holdet, spillere, trænere mv. :)

Kan vi ikke alle holde fokus. Ignorer Barca80 når han/hun har brug for at fremhæve sig. Og Barca ignorer de andre, hvis du oplever de går mere efter manden end bolden.

Det er ikke en penislængde/bryststørrelse-konkurrence :glad:

Og man behøver ikke svare på denne kommentar :)

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af sorens »

Men ja jeg savner også Auba - fordi han viste på trods af sin alder en styrke i dybden. Han havde stadig en fart. Noget vi i høj grad mangler med polakken. Og så havde han jo en helt godkendt periode i Barca. Ikke så skarp på bolden - så det var klart noget mange savnede. Jeg formodede den del trods alt ville blive bedre med Lewa - og det var der også tegn på det første halve år. Men han har jo vist sig, at være endnu dårligere på bolden og derved i pasningspillet. Og så er det i øvrigt lige gyldigt hvad jeg mente dengang :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rant start..
Re: Transferrygter
Indlæg af SpillerSomMESSI » 18. jun 2022, 11:35

Jeg er slet ikke varm på Lewan, ej heller Messi retur.

Jeg synes ikke Lewan som type passer ind, selvom Xavi åbenbart er uenig med mig.

Lewan passer slet ind i det spil vi gerne vil spille, han er ikke en super god tekniker, han skaber ikke chancer, han laver dog mål i kassevis og minder mig mest af alt om Ronaldo.

Jeg vil langt hellere have en type som Benz der både har evnen til at spille 9’er og være chanceskabende i spillets opbygning. Lewan er nærmest en rendyrket afslutter med en rigtig god placeringsevne.

Det med at lave mål i kassevis er ikke nødvendigvis det vi mangler mest, se blot hvad Ronaldo har gavnet Man U.

Og så er han gammel gammel.

Jeg føler blot at jeg lige ville lufte dette da stortset alle her synes det er en vældig god ide at bruge en masse penge på en gammel herre som imø slet ikke passer ind i vores spillestil

Jeg synes at jeg kan huske at der var en del herinde der var ekstremt lunken overfor ideen med at købe den gamle polak.
Der var dog en del brugere der nærmeste hånede os for at lufte vores bekymring.. jeg husker bla. en der skrev at hvis man ikke mente at polakken var nærmest skræddersyet til Barca så..
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Jeg har med vilje ikke indsat brugerens navn, for der er ingen grund til at smide benzin på et bål.

Det er den slags kommentarer vi skal helt væk fra herinde, og tonen især, hvis vi skal have et godt board med plads til meninger, uanset hvor tåbelige de ser ud i andre brugeres øjne, jeg har selv været skyldig i dette et par gange.

Og det der med “hva sagde jeg” .. det er heller ikke befordrende for diskussionerne..
Jeg har været imod købene af Grizmann, Ferran, Lewan feks.. men det var jo blot gætværk at de virkelig ikke blev successer.. jeg var derimod mega varm på købet af Coutinho .. så deeeeeeeet… vi tager allesammen fejl, men vi gætter også rigtig nogle gange, så det kan næsten ikke betale sig at bruge ret meget tid på de der “hva sagde jeg” argumenter.

Rant slut…
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af nosslo15 »

Jeg savner også Auba, men det skal også med, at mange af hans mål var på oplæg fra Dembeles, som jo heller ikke er her mere.

Det var et gamble fra ledelsens side, at købe Lewa og selvom jeg vistnok bakkede op omkring det, så havde jeg hellere set, at man havde brugt pengene anderledes. Ligesom jeg heller ikke rigtigt forstod købet af Kounde.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af DrGink »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 14, 2024 12:44 pm
Rant start..
Re: Transferrygter
Indlæg af SpillerSomMESSI » 18. jun 2022, 11:35

Jeg er slet ikke varm på Lewan, ej heller Messi retur.

Jeg synes ikke Lewan som type passer ind, selvom Xavi åbenbart er uenig med mig.

Lewan passer slet ind i det spil vi gerne vil spille, han er ikke en super god tekniker, han skaber ikke chancer, han laver dog mål i kassevis og minder mig mest af alt om Ronaldo.

Jeg vil langt hellere have en type som Benz der både har evnen til at spille 9’er og være chanceskabende i spillets opbygning. Lewan er nærmest en rendyrket afslutter med en rigtig god placeringsevne.

Det med at lave mål i kassevis er ikke nødvendigvis det vi mangler mest, se blot hvad Ronaldo har gavnet Man U.

Og så er han gammel gammel.

Jeg føler blot at jeg lige ville lufte dette da stortset alle her synes det er en vældig god ide at bruge en masse penge på en gammel herre som imø slet ikke passer ind i vores spillestil

Jeg synes at jeg kan huske at der var en del herinde der var ekstremt lunken overfor ideen med at købe den gamle polak.
Der var dog en del brugere der nærmeste hånede os for at lufte vores bekymring.. jeg husker bla. en der skrev at hvis man ikke mente at polakken var nærmest skræddersyet til Barca så..
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Jeg har med vilje ikke indsat brugerens navn, for der er ingen grund til at smide benzin på et bål.

Det er den slags kommentarer vi skal helt væk fra herinde, og tonen især, hvis vi skal have et godt board med plads til meninger, uanset hvor tåbelige de ser ud i andre brugeres øjne, jeg har selv været skyldig i dette et par gange.

Og det der med “hva sagde jeg” .. det er heller ikke befordrende for diskussionerne..
Jeg har været imod købene af Grizmann, Ferran, Lewan feks.. men det var jo blot gætværk at de virkelig ikke blev successer.. jeg var derimod mega varm på købet af Coutinho .. så deeeeeeeet… vi tager allesammen fejl, men vi gætter også rigtig nogle gange, så det kan næsten ikke betale sig at bruge ret meget tid på de der “hva sagde jeg” argumenter.

Rant slut…
Haha. Det kunne have været mig(ordlyden ligner nu ikke).

Jeg troede faktisk lewan havde noget mere at byde på i det opbyggende spil.
Derudover tænkte jeg ham mere som en boksspiller der kunne tvinge forsvarerne længere ned mod eget mål.

... Og så havde jeg troet han kunne ramme en ladeport fra 2 meter afstand

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Pierre-Emerick Aubameyang

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
ons feb 14, 2024 3:38 pm
Jeg savner også Auba, men det skal også med, at mange af hans mål var på oplæg fra Dembeles, som jo heller ikke er her mere.

Det var et gamble fra ledelsens side, at købe Lewa og selvom jeg vistnok bakkede op omkring det, så havde jeg hellere set, at man havde brugt pengene anderledes. Ligesom jeg heller ikke rigtigt forstod købet af Kounde.
Jeg troede de begge ville excellere! Specielt Kounde…I guder jeg tog fejl :roll:

Lewan regnede jeg med ville være en type der ville bringe gejst, vindermentalitet og klinisk afslutninger….Wauuw hvad gik galt….

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster