Ferran Jutgla.

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Ferran Jutgla.

Indlæg af nosslo15 »

Bliver spændende at følge, passer godt til systemet, tager rigtigt mange kloge løb og er heldigvis ikke bleg for at afslutte.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:
tors jan 06, 2022 8:45 pm
Bliver spændende at følge, passer godt til systemet, tager rigtigt mange kloge løb og er heldigvis ikke bleg for at afslutte.
Han har ikke skuffet en eneste gang og han ligner ikke en spiller der går i stå ligesom Griezz, Cou, Depay og flere.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Dytrax »

Jutglà's performances have not gone unnoticed. Several La Liga clubs have asked about his situation for the summer transfer window. [Diario Sport]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg synes, han var rigtig god i pokalkampen i anden halvleg. Han havde mange gode aktioner og kunne med lidt held have scoret yderligere. Målet var fremragende. Han udnyttede den fart han havde ind i feltet, med et par klassiske træk og og en lige så klassisk afslutning. Han fungere rigtig godt i systemet og vokser med opgaverne. Lad os se, hvordan det går resten af sæsonen, for det vil vise, om han har en rolle at spille næste år også, men som det ser ud nu, så kan han meget vel overtage MB´s rolle.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Lopezzz »

Jutgla skal have fast plads i angrebet. Punktum!

https://www.instagram.com/reel/CZM8evOj ... hare_sheet
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af EasyBuddhist »

💥 Ferran Jutglà, former Barcelona striker, scored two goals in the friendly against Thes Sport
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
lør jun 25, 2022 10:57 pm
💥 Ferran Jutglà, former Barcelona striker, scored two goals in the friendly against Thes Sport
Endda på kun 30 min. Han er jo født i Barcelona, så mon ikke han vender tilbage hvis han udvikler sig markant?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
søn jun 26, 2022 10:28 am
EasyBuddhist skrev:
lør jun 25, 2022 10:57 pm
💥 Ferran Jutglà, former Barcelona striker, scored two goals in the friendly against Thes Sport
Endda på kun 30 min. Han er jo født i Barcelona, så mon ikke han vender tilbage hvis han udvikler sig markant?
Hvorfor skulle han vende tilbage?
Klubben ønskede ikke at beholde ham. Jeg vil aldrig komme tilbage hvis jeg var ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Diabolito »

Lopezzz skrev:
man jun 27, 2022 5:45 pm
Hvorfor skulle han vende tilbage?
Klubben ønskede ikke at beholde ham. Jeg vil aldrig komme tilbage hvis jeg var ham.
Nu er du ikke professionel fodboldspiller, så nej, du er ikke ham ;).

Vi kender overhovedet ikke omstændighederne, måske så han selv mulighed for mere spilletid andetsteds. Det er nok bedre for hans karriere end at blive og være reserve. Sådan er fodbold.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Lopezzz »

Diabolito skrev:
man jun 27, 2022 6:02 pm
Lopezzz skrev:
man jun 27, 2022 5:45 pm
Hvorfor skulle han vende tilbage?
Klubben ønskede ikke at beholde ham. Jeg vil aldrig komme tilbage hvis jeg var ham.
Nu er du ikke professionel fodboldspiller, så nej, du er ikke ham ;).

Vi kender overhovedet ikke omstændighederne, måske så han selv mulighed for mere spilletid andetsteds. Det er nok bedre for hans karriere end at blive og være reserve. Sådan er fodbold.
Stadigvæk jeg er rigtig ked af at klubben sendte ham væk. Han har helt sikker fortjent mindst en halv sæson på førsteholdet for at bevise sit værd
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg synes Jutgla gjorde det godt den korte tid han vikariede på et kriseramt hold!

Han får garanteret masser af succes i den belgiske eller lignende liga, men han vil aldrig nogensinde komme på tale som udskifter med det hold vi har nu!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af kklaus »

Jutglà på tavlen igen for Brugge:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
søn aug 21, 2022 5:56 pm
Jutglà på tavlen igen for Brugge:
Flot. Den belgiske liga er vel også omtrent på niveau med Segunda, fint sted at udvikle sig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ferran Jutgla.

Indlæg af EasyBuddhist »





5 mål og to assists i 6 kampe...
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster