Yusuf Demir

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
tirs dec 21, 2021 10:38 am
Lopezzz skrev:
tirs dec 21, 2021 9:34 am
Yusuf Demir er en mindre udgave af Messi. Bare vent og se. Men det får vi kun at se hvis han spiller i Barca
Overhovedet ikke. Han har kun det tilfælles at de begge er venstrebenet. Messi var ustoppelig dengang han var samme alder som Demir. Demir virker mere skrøbelig, ikke slet ikke så hurtig. Du må aldrig nogensinde sammenligne nogen med Messi, så bliver jeg ked af det. :grin:
Synes Demir minder om en ung Hazard, da han spillede i Lille..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
tirs dec 21, 2021 10:38 am
Lopezzz skrev:
tirs dec 21, 2021 9:34 am
Yusuf Demir er en mindre udgave af Messi. Bare vent og se. Men det får vi kun at se hvis han spiller i Barca
Overhovedet ikke. Han har kun det tilfælles at de begge er venstrebenet. Messi var ustoppelig dengang han var samme alder som Demir. Demir virker mere skrøbelig, ikke slet ikke så hurtig. Du må aldrig nogensinde sammenligne nogen med Messi, så bliver jeg ked af det. :grin:
Jeg sagde jo "en mindre udgave". Det betyder at Messi er bitcoin og Demir er en krone :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af Lopezzz »

...men desværre klubben har ikke lyst til at beholde ham. Talent spild incoming.
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af DeanCassady »

Så er han heller ikke bedre. Han er derudover forfærdeligt langsom, hvilket betyder, at han ikke for alvor kan gøre sig gældende på kanten. Afsted med ham.
Robert Zimmerman

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af kklaus »

DeanCassady skrev:
søn dec 26, 2021 4:25 pm
Så er han heller ikke bedre. Han er derudover forfærdeligt langsom, hvilket betyder, at han ikke for alvor kan gøre sig gældende på kanten. Afsted med ham.
Synes nu han virkede ret interessant i starten. Værd at huske på han blev hentet til b-holdet, men imponerede så meget, at han blev en del af førsteholdstruppen i stedet.
I slutningen af August var meldingerne, at Barca allerede der havde besluttet at benytte sig af købsoptionen. Ærgerligt han gik helt i stå.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af Ialocin »

kklaus skrev:
søn dec 26, 2021 4:38 pm
DeanCassady skrev:
søn dec 26, 2021 4:25 pm
Så er han heller ikke bedre. Han er derudover forfærdeligt langsom, hvilket betyder, at han ikke for alvor kan gøre sig gældende på kanten. Afsted med ham.
Synes nu han virkede ret interessant i starten. Værd at huske på han blev hentet til b-holdet, men imponerede så meget, at han blev en del af førsteholdstruppen i stedet.
I slutningen af August var meldingerne, at Barca allerede der havde besluttet at benytte sig af købsoptionen. Ærgerligt han gik helt i stå.

Jeg har personligt heller ikke været synderlig imponeret af Demir. Han viste fine takter i preseason, men det er der så mange unge spillere, der har gjort uden, at de er blevet til noget specielt. Han er fin på bolden, men han virker utrolig svag og langsom. Derudover har han haft umanerlig svært ved at indgå i relationerne, og han laver nogle mærkværdige afleveringer, der burde være relativ nemme at udføre. Jeg ser i hvert fald ikke et større potentiale i ham end Abde og Akhomach, og så synes jeg prisen er voldsom for en spiller af hans kaliber.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af Lopezzz »

Er det en joke??
Hvordan kan I bedømme ham efter kun 290 min. i alt? :crazy: :crazy:
Jeg tror at vi laver en kæmpe fejl hvis vi sender ham væk.
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af Ialocin »

Vi kan vel bedømme ham ligeså godt som du kan efter 290 minutter? I mine øjne mangler han for meget, og jeg tror ikke på, at han bliver en topspiller. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af Barca80 »

Han er meget driblestærk og kreativ, men mangler speed. Han kan derfor aldrig spille kant/wing, men ville være potentiel fremragende som en central midtbane eller offensiv midtbane (lige bag en Center Forward). For at beskrive ham, så kan han blive en meget bedre udgave af Coutinho i fremtiden. :thumbup:

Tror klart han bliver klasse i fremtiden, spørgsmålet er bare om Barca har råd og tid til at investere i ham og vente til at han blomstre? :think:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 11 - Yusuf Demir

Indlæg af EasyBuddhist »

Yusuf Demir returned to Austria today, where he will stay until the end of the season. He is no longer part of the squad. [
@albert_roge]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Yusuf Demir

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/demi ... barca.html

Jeg håber virkelig ikke at Barca har lavet en kæmpe fejl. Knægten havde Messis move i fødderne plus præcision og han var også hurtig. Kun fysikken manglede men der findes ikke mange 18 årige da har det.
Jeg tror at vi begik stor fejl.
Vi skulle have beholdt ham især fordi han elsker Barca og var pisse stolt at han kom til klubben.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Yusuf Demir

Indlæg af Diabolito »

Lopezzz skrev:
tors jan 27, 2022 8:44 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/demi ... barca.html
Vi skulle have beholdt ham især fordi han elsker Barca og var pisse stolt at han kom til klubben.
Med den logik bør Barca da bare signe halvdelen af dette fora :thumbup:, så skal vi nok løfte dem ud af krisen.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Yusuf Demir

Indlæg af Lopezzz »

Diabolito skrev:
tors jan 27, 2022 8:49 am
Lopezzz skrev:
tors jan 27, 2022 8:44 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/demi ... barca.html
Vi skulle have beholdt ham især fordi han elsker Barca og var pisse stolt at han kom til klubben.
Med den logik bør Barca da bare signe halvdelen af dette fora :thumbup:, så skal vi nok løfte dem ud af krisen.
Jep, de kan starte med at ansætte mig som træner :thumbup:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster