Martin Braithwaite

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Dytrax »

Braithwaite has teamed up with Red Cross in Castelldefels to give away Christmas toys to over 500 children. [Mundo Deportivo]

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 791 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

Han er sgu en good guy!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
tirs dec 21, 2021 5:30 pm
Han er sgu en good guy!
Ja, det må man sige og jeg har heller ikke glemt dette;



Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 791 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 7:14 pm
Kvoller skrev:
tirs dec 21, 2021 5:30 pm
Han er sgu en good guy!
Ja, det må man sige og jeg har heller ikke glemt dette;


Det er lige præcis den, jeg også havde i tankerne, da jeg skrev mit. Det er sgu fedt at se!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af kklaus »



:thumbup:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Dytrax »

Det er i hvert fald den helt rigtige indstilling og jeg håber han når sine mål.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Isageren »

Jeg råder jer stærk til at gå ind og læse den seneste artikel med Martin B. Jeg har været meget kritisk og kaldt ham syg i roen. Når I har læst artiklen kan I læse hvad jeg skriver herunder.


Der er må et eller andet fuldkommen galt med den mand. Han sidder og siger at han startede inde i den tid hvor Suarez og Messi var i klubben. Jeg forstår udemærket argumentet med børnene og pengene, men fuck hvor er han langt ude.


Det er på tide at alle jer inkarnerede Braithwaite fanboys vågner op og dufter til kaffen. Han er fuldstændig skudt. Jeg gider ikke det der pladder med “Han har gejst, han er en good guy, han kæmper”. Hell no. Det her er Barcelona, ikke en make-a-wish fond. Han har haft sin tid, nu er det på tide at lette røven.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 1022
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af nosslo15 »

Isageren skrev:
tirs maj 31, 2022 6:30 pm
Jeg råder jer stærk til at gå ind og læse den seneste artikel med Martin B. Jeg har været meget kritisk og kaldt ham syg i roen. Når I har læst artiklen kan I læse hvad jeg skriver herunder.


Der er må et eller andet fuldkommen galt med den mand. Han sidder og siger at han startede inde i den tid hvor Suarez og Messi var i klubben. Jeg forstår udemærket argumentet med børnene og pengene, men fuck hvor er han langt ude.


Det er på tide at alle jer inkarnerede Braithwaite fanboys vågner op og dufter til kaffen. Han er fuldstændig skudt. Jeg gider ikke det der pladder med “Han har gejst, han er en good guy, han kæmper”. Hell no. Det her er Barcelona, ikke en make-a-wish fond. Han har haft sin tid, nu er det på tide at lette røven.
Jamen jeg forstår dig så udemærket, men lad os nu sige, at braithwaite var forsvarer, så ville man jo mene, at det ville være godt med noget realitetssans og sund fornuft. Men nu er han altså angriber og angribere skal jo være 100% opportunistiske - og det er vel i virkeligheden blot, det han er. Det kan man vel ikke bebrejde ham for.

At det så for vores klub er noget lort, det er der ingen tvivl om og jeg håber også vi kan få ham skippet afsted.

Han burde ved nærmere eftertanke også tænke på sit eftermæle i klubben, altså hvis han vil blive i mens klubben gerne vil af med ham. På længere sigt skulle man jo mene, at han får mere ud af at vise loyalitet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Michman »

Har mistet en del respekt for ham. Martin. Der er andre klubber der vil have dig. Og du er totalt i overskud.. Smut nu bare med dig.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1768
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Barca80 »

Braithwaite håber stadig han kan grine hele vejen ned til banken.

Billede

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Norbit »

Sådan går det når man giver en, mildt sagt, middelmådig spiller en alt for god kontrakt. Så slipper man ikke bare af med ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
ons aug 03, 2022 1:38 pm
Braithwaite håber stadig han kan grine hele vejen ned til banken.

Billede

Han ikke bare håber, han er 100 % SIKKER på at grine hele vejen til banken, for ligegyldigt hvad der sker så får han jo en masse penge!

Men udover at det da er lidt, lad os sige usmageligt, synes jeg også det er synd! Han kunne faktisk få en god karriere på et midterhold i Spanien eller Tyskland eller et bundhold i premierleague.

Et eller andet sted forstår jeg dog faktisk bedre en som Braithwaite vælger det her, frem for en som Bale. For Bale var det jo en latterligt høj løn. Om man har 200 millioner eller 500 gør jo ikke nogen egentlig forskel, man kan jo købe alt !

Men for Braithwaite er det vel et spørgsmål om 10 mil eller 4. ( 4 kan man jo ikke engang købe et hus for i Åbyhøj)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Norbit »

Magnus Frost skrev:
ons aug 03, 2022 4:10 pm
Barca80 skrev:
ons aug 03, 2022 1:38 pm
Braithwaite håber stadig han kan grine hele vejen ned til banken.

Billede

Han ikke bare håber, han er 100 % SIKKER på at grine hele vejen til banken, for ligegyldigt hvad der sker så får han jo en masse penge!

Men udover at det da er lidt, lad os sige usmageligt, synes jeg også det er synd! Han kunne faktisk få en god karriere på et midterhold i Spanien eller Tyskland eller et bundhold i premierleague.

Et eller andet sted forstår jeg dog faktisk bedre en som Braithwaite vælger det her, frem for en som Bale. For Bale var det jo en latterligt høj løn. Om man har 200 millioner eller 500 gør jo ikke nogen egentlig forskel, man kan jo købe alt !

Men for Braithwaite er det vel et spørgsmål om 10 mil eller 4. ( 4 kan man jo ikke engang købe et hus for i Åbyhøj)
Husk euro. Så kan du nok godt købe i Åbyhøj og mon ikke også hvor som helst.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Magnus Frost »

Norbit skrev:
ons aug 03, 2022 4:53 pm
Magnus Frost skrev:
ons aug 03, 2022 4:10 pm
Barca80 skrev:
ons aug 03, 2022 1:38 pm
Braithwaite håber stadig han kan grine hele vejen ned til banken.

Billede

Han ikke bare håber, han er 100 % SIKKER på at grine hele vejen til banken, for ligegyldigt hvad der sker så får han jo en masse penge!

Men udover at det da er lidt, lad os sige usmageligt, synes jeg også det er synd! Han kunne faktisk få en god karriere på et midterhold i Spanien eller Tyskland eller et bundhold i premierleague.

Et eller andet sted forstår jeg dog faktisk bedre en som Braithwaite vælger det her, frem for en som Bale. For Bale var det jo en latterligt høj løn. Om man har 200 millioner eller 500 gør jo ikke nogen egentlig forskel, man kan jo købe alt !

Men for Braithwaite er det vel et spørgsmål om 10 mil eller 4. ( 4 kan man jo ikke engang købe et hus for i Åbyhøj)
Husk euro. Så kan du nok godt købe i Åbyhøj og mon ikke også hvor som helst.

Nårh ja sgu da, jamen så er han jo bare endnu mere en klaphat !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster