Martin Braithwaite

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af !Option »

Magnus Frost skrev:
ons aug 03, 2022 7:42 pm
Norbit skrev:
ons aug 03, 2022 4:53 pm
Magnus Frost skrev:
ons aug 03, 2022 4:10 pm
Barca80 skrev:
ons aug 03, 2022 1:38 pm
Braithwaite håber stadig han kan grine hele vejen ned til banken.

Billede

Han ikke bare håber, han er 100 % SIKKER på at grine hele vejen til banken, for ligegyldigt hvad der sker så får han jo en masse penge!

Men udover at det da er lidt, lad os sige usmageligt, synes jeg også det er synd! Han kunne faktisk få en god karriere på et midterhold i Spanien eller Tyskland eller et bundhold i premierleague.

Et eller andet sted forstår jeg dog faktisk bedre en som Braithwaite vælger det her, frem for en som Bale. For Bale var det jo en latterligt høj løn. Om man har 200 millioner eller 500 gør jo ikke nogen egentlig forskel, man kan jo købe alt !

Men for Braithwaite er det vel et spørgsmål om 10 mil eller 4. ( 4 kan man jo ikke engang købe et hus for i Åbyhøj)
Husk euro. Så kan du nok godt købe i Åbyhøj og mon ikke også hvor som helst.

Nårh ja sgu da, jamen så er han jo bare endnu mere en klaphat !
Derudover ejeren manden op mod 200 (!!!!) ejendomme rundt om i hele verden. Han skal nok klare den økonomisk tænker jeg…
Rey Abi!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af ladislau »

Det er selvfølgelig altid svært at vurdere udefra, hvad der er op og ned.
Men vi har mange spillere vi skal af med.
Synes det har været tydeligt, At vi som klub ikke er gide i den disciplin. Ikke som sælgere, og heller ikke til at kommunikere med spillerne.
Vi lader mest bare stå til, og håber det ligesom løser sig selv.
Et hårdt eksempel med en spiller på b-holdet eller på tribunen, hvis tingene går i hårknude, det tror jeg aldrig vi har gjort.
De seneste par år har der været et par stykker, som jeg gerne då få grovfilen. Martin er bestemt en af dem, og med den økonomiske indsprøjtning in mente, så dynes jeg han skal parkeres et ligegyldigt sted i de næste to år.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Hristo »

Det eneste rigtige i første omgang er ihvertfald ikke at registrere MB blandt de 25 spillere. Så ser han allerede lidt fjollet ud. VM ryger så også med sikkerhed, hvis han ikke skifter.

Hvis det ikke er nok til at MB selv vælger at skifte på fornuftige vilkår inden 1/9, så er det jo udelukkende fordi manden kun tænker på pengene. Så må han træne for sig selv de næste to år alene til spot og spe, hvis det er det der skal til.

Men pt ser det ud til at både Umtiti, neto og Puig smutter ganske snart. Mon ikke MB ender med det samme trods alt. Tænker han har en faglig stolthed og heller ikke gider stå ret alene som en ærgerlig reminiscens fra de mørke Bartomeu-år.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Rekick »

Hristo skrev:
ons aug 03, 2022 10:53 pm
Men pt ser det ud til at både Umtiti, neto og Puig smutter ganske snart. Mon ikke MB ender med det samme trods alt. Tænker han har en faglig stolthed og heller ikke gider stå ret alene som en ærgerlig reminiscens fra de mørke Bartomeu-år.
I forhold til Neto så har jeg en slem fornemmelse af at han bliver hængende. Det lyder meget som om han stiller alt for høje krav i forhold til løn, men håber han vender og finder anden klub.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Antimadridista »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er virkelig synd for mangemillionæren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 12 - Martin Braithwaite

Indlæg af EasyBuddhist »



:wtf:



:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Magnus Frost »

2 mål for Braithwaite i den anden ende af Barcelona allerede!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Michman »

Manden har ganske enkelt ingen selv indsigt. Martin, du er ikke god nok til Barca det er endeligt ret enkelt. Du burde ikke have været købt. Vær glad for du faktisk fik spille tid i den trøje..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Martin Braithwaite

Indlæg af Isageren »

Michman skrev:
ons nov 23, 2022 3:02 pm
Manden har ganske enkelt ingen selv indsigt. Martin, du er ikke god nok til Barca det er endeligt ret enkelt. Du burde ikke have været købt. Vær glad for du faktisk fik spille tid i den trøje..
Som sagt er han bindegal. Han har en mentaltræner, som bilder ham alt det fis ind.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster