Matthijs de Ligt

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Matthijs de Ligt

Indlæg af B-Freak »

Så det her blev posted i går.

De Jong og de Ligt I Barcelona. Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Matthijs de Ligt

Indlæg af whidgee »

B-Freak skrev:Så det her blev posted i går.

De Jong og de Ligt I Barcelona. Billede
Det er hele Ajax-truppen der er i Barcelona for at fejre mesterskabet

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Matthijs de Ligt

Indlæg af SIOUX »

Selvmål i første kamp for Juve :!: :?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Matthijs de Ligt

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -drom.html

Med forbehold for det korrekte i sådan en artikel, så forstår jeg virkelig ikke den magt, spillerne giver disse agenter??

Kan Ligt ikke blot sige. Jeg vil/jeg bestemmer! Spilleren har en vare, ikke agenten. Med mindre spillerne skriver under på nogle vanvittige bestemmelser, hvor de overlader noget der minder.om deres myndighed til agenterne!? Men måske spillerne er lidt som store børn, rent mentalt og kan manipuleres efter for godt befindende? :|

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Matthijs de Ligt

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -drom.html

Med forbehold for det korrekte i sådan en artikel, så forstår jeg virkelig ikke den magt, spillerne giver disse agenter??

Kan Ligt ikke blot sige. Jeg vil/jeg bestemmer! Spilleren har en vare, ikke agenten. Med mindre spillerne skriver under på nogle vanvittige bestemmelser, hvor de overlader noget der minder.om deres myndighed til agenterne!? Men måske spillerne er lidt som store børn, rent mentalt og kan manipuleres efter for godt befindende? :|
Skrev i transfertråden dengang De Ligt rygterne var på sit højeste, at jeg ikke troede på handlen kun fordi Mino Raiola er agent til ham. Barca og Real køber ikke spillere (i hvertfald ikke længere) der har Mino Raiola som agent. Lige så snart spilleren er i en god periode, så går han til medierne om at klubben ikke vil forlænge kontrakt og bla bla bla., så får han enten en forbedret kontrakt eller spilleren smutter lige der hvor det gør aller mest ondt, når spilleren er blevet etableret på holdet. Hellere være alt den hovedpine foruden, og lad spilleren tage til en anden klub. Hvis en spiller ikke kan få sin agent til at handle ud fra det man drømmer om, så vil man det ikke nok selv. Tag bare De Jong og De Ligt som eksempler på det...
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Matthijs de Ligt

Indlæg af Kvoller »

Jep! En spiller burde have nok at skulle have sagt selv, men jeg tror også som Antimadridista skriver, at man vel har frasagt sig nogle rettigheder? Ligesom der nok også er en opsigelsesperiode, hvis de vil opsige agenten.
Men som det er sagt så mange gange før, vil man have flest penge ud af sin karriere, skal man have Raiola som agent.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster