Malcom

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Malcom

Indlæg af Drake »

Jeg tror på ingen måde at han fortryder skiftet til os, endnu.

Han virker til at have en god personlighed og et god mentalitet, og så meget glad og benovet over at været kommet til Barca, og til kæmpe en vis del ud af bukserne for at få succes her :glad:

Men selvfølgelig hvis det fortsætter hele sæsonen med så lidt spilletid, så kan det være at han begynder at fortryde det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Malcom

Indlæg af A$AP »

Ingen Malcom med mod Bilbao. :?

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Malcom

Indlæg af Neptun »

A$AP skrev:Ingen Malcom med mod Bilbao. :?
Hold nu op. Det er en ung spiller, man tydeligvis vil give en meget rolig start på sin tilværelse i klubben.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Malcom

Indlæg af A$AP »

Neptun skrev:
A$AP skrev:Ingen Malcom med mod Bilbao. :?
Hold nu op. Det er en ung spiller, man tydeligvis vil give en meget rolig start på sin tilværelse i klubben.
Hold nu op. Vi spiller hjemme mod Bilbao, ikke en cl semifinale. Malcom blev købt for 40 mio, Hvad laver Munir og Rafinha i truppen, i stedet for Malcom? Stiller vi med Dembele og Coutinho har vi ikke nogen rigtig kant på bænken, Munir og Rafinha kan spille der, men vi ved godt hvordan det kommer til at gå.

Jeg er med på, at han lige har været skadet, men han fik 25 minutter mod Leganes i en kamp hvor vi skulle jagte mål. Malcom skal integreres i truppen hurtigst muligt, for Malcom kan faktisk ændre kampe på egen hånd, hvilket på det her tidspunkt, intetsigende spillere som Munir og Rafinha ikke kan. Også så vi ikke kommer ind på den anden side af sæsonen, og Malcom har fået 300 minutter i benene og smides for hajerne.

City har nærmest et større udvalg end vi har i angrebet, Pep får det til at virke med rotationen. Niko Kovac i Bayern. Det er dog også nogle lidt andre trænere de har.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Malcom

Indlæg af Tello »

Valverde har bare nogle tendenser.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Malcom

Indlæg af Neptun »

A$AP skrev:
Neptun skrev:
A$AP skrev:Ingen Malcom med mod Bilbao. :?
Hold nu op. Det er en ung spiller, man tydeligvis vil give en meget rolig start på sin tilværelse i klubben.
Hold nu op. Vi spiller hjemme mod Bilbao, ikke en cl semifinale. Malcom blev købt for 40 mio, Hvad laver Munir og Rafinha i truppen, i stedet for Malcom? Stiller vi med Dembele og Coutinho har vi ikke nogen rigtig kant på bænken, Munir og Rafinha kan spille der, men vi ved godt hvordan det kommer til at gå.

Jeg er med på, at han lige har været skadet, men han fik 25 minutter mod Leganes i en kamp hvor vi skulle jagte mål. Malcom skal integreres i truppen hurtigst muligt, for Malcom kan faktisk ændre kampe på egen hånd, hvilket på det her tidspunkt, intetsigende spillere som Munir og Rafinha ikke kan. Også så vi ikke kommer ind på den anden side af sæsonen, og Malcom har fået 300 minutter i benene og smides for hajerne.

City har nærmest et større udvalg end vi har i angrebet, Pep får det til at virke med rotationen. Niko Kovac i Bayern. Det er dog også nogle lidt andre trænere de har.
Nye spillere skal have tid. Nogle mere end andre. Det er efterhånden rimelig imponerende, hvor mangelfuld folks hukommelse er, når det kommer til nye spilleres start på holdet. Derudover går det virkelig dårligt, så Valverde er jo presset til at stille med A-kæden konstant, fordi han er en visionsløs manager, der ikke kan sætte vores hold op.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Malcom

Indlæg af Tello »

Den nye Arda.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Malcom

Indlæg af Blaugrana92 »

Arda var vistnok ikke 21 år, da vi købte ham. Desuden tror jeg ikke, at Malcom spiser halvt så meget dürüm, som Arda gør.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Malcom

Indlæg af Tello »

40 mill og en næsten permanent bænkeplads er de to fællestræk jeg benytter mig af til min konklusion [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Malcom

Indlæg af Neptun »

Tello skrev:40 mill og en næsten permanent bænkeplads er de to fællestræk jeg benytter mig af til min konklusion [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Intelligent.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Malcom

Indlæg af Antimadridista »

Neptun skrev:
Tello skrev:40 mill og en næsten permanent bænkeplads er de to fællestræk jeg benytter mig af til min konklusion [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Intelligent.
Er din gennemgående mission herinde, at tale nedsættende til folk?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Malcom

Indlæg af Tello »

Neptun skrev:
Tello skrev:40 mill og en næsten permanent bænkeplads er de to fællestræk jeg benytter mig af til min konklusion [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Intelligent.
Meget.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Malcom

Indlæg af A$AP »

Antimadridista skrev:
Neptun skrev:
Tello skrev:40 mill og en næsten permanent bænkeplads er de to fællestræk jeg benytter mig af til min konklusion [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Intelligent.
Er din gennemgående mission herinde, at tale nedsættende til folk?
ja

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Malcom

Indlæg af Neptun »

Jeg kæmper for at undgå amerikanske tilstande. Det er en heroisk, men svær kamp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Malcom

Indlæg af Blaugrana92 »

Neptun skrev:Jeg kæmper for at undgå amerikanske tilstande. Det er en heroisk, men svær kamp.
Det går ikke så godt for dig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster