Arthur

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
man aug 17, 2020 10:01 pm
Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 3:02 pm
Norbit skrev:
man aug 17, 2020 2:02 pm
Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 1:51 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... lykke.html

For lige at skifte fokus 2 sekunder, så er dette blot endnu et eksempel på Arthurs mildest talt bekymrende karakter. Han bliver aldrig kontinuerlig verdensklasse.
Ville du/jeg have reageret på en anderledes måde, hvis vi blevet skubbet ud af klubben på den måde? Jeg tror at han er ret ligeglad med hvad der foregår i Barca i øjeblikket. Han venter kun på at komme til Juventus. Jeg tror at han bliver ret god i Juve.
Har du læst artiklen? Han har kørt promille kørsel. Der er INGEN undskyldninger.
Jeg fik ikke læst artiklen :crazy:, mener bare at han er ligeglad med klubben eftersom Setien ikke gav ham ét minut efter skiftet. Det var tydeligt at han blev presset ud.
Men det var så slet ikke det min anke gik på!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Arthur

Indlæg af Lopezzz »

Han har sagt at hans drøm var at spille med Penaldo.
Slet tråden :lol:
MDCCCXCIX

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 8 - Arthur

Indlæg af maba »

samme problem i barca - kun afleveringer tilbage eller til siden.... så er det vel bedre med Christian poulsen:) godt vi kom af med ham!


Her er det slet ikke gået som Arthur havde håbet og Pirlo er ikke imponeret. Det slog Juve-træneren fast i går. 'Han er en en speciel spiller, med egenskaber fra spansk fodbold. Hans spil er meget kort og passer til Barcelona. Han ser meget lidt fremad og rører bolden for meget, mens han i konkrete situationer kunne accellerere. Det er noget vi arbejder på' udtalte han.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster