Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af SparetireDad »

Men... hvorfor er det som om, at ALT vi hører fra klubben kommer først fra alle andre end klubben selv?

Jeg synes virkelig, at det er tyndt med infoflowet fra central hold. Om så det er ved salg eller køb af spillere, så er det næsten altid fra 3. part, at man hører om det først.
Senest rettet af SparetireDad søn aug 13, 2017 7:39 pm, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af kklaus »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg håber at denne tråd forbliver i "Andre spillere" for evigt.
Hvis et køb af Paulinho resulterer i et mistillidsvotum, og Bartomeu ryger, så kommer han direkte i 'Legender' ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg forstår stadig ikke hvorfor vi ikke hentede ham tidligere. Vi havde de 40 mio og kunne have hentet ham efter verratti droppede os. Men i stedet venter vi til midt aug... Det giver ingen mening.
Du er simpelthen så unuanceret i din kritik af ledelsen. De var jo i gang med at lægge en plan for Paulinho. Det er den form for rettidig omhu, der kendetegner ledelsen.

;-)
Kan du forklare mig det i stedet for det der? Og ikke med at de ikke ved hvad de laver.

Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Jeg tænker man ved at coutinho og dembele kommer og derfor kan gå over i 4-2-3-1.
Ledelsen har sikkert ment, at Paulinho var en spiller, der kunne forstærke holdet med det samme. Man tænkte, at et bud på €20 mio var rimeligt. Kineserne var dog ikke enig i den værdisætning.

Ledelsen har efterfølgende kigget på alternativer i markedet, men har ikke fundet noget. Ledelsen bliver langsomt desperat og begynder at tale Paulinho op for at kunne forsvare en pris på €40 mio. Inderst inde kan ledelsen godt selv se, at det er en dårlig handel, men de mange penge fra Neymar handlen gør dem skødesløse.

Man ender med at betale de €40 mio og håber på et par gode sæsoner fra Paulinho, så man kan retfærdiggøre købet til en vis grad.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

SparetireDad skrev:Men... hvorfor er det som om, at ALT vi hører fra klubben kommer først fra alle andre end klubben selv?

Jeg synes virkelig, at det er tyndt med infoflowet fra central hold. Om så det er ved salg eller køb af spillere, så er det næsten altid fra 3. part, at man hører om det først.
Fordi det ikke er officielt endnu? Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål korrekt men klubben udtaler sig ikke før det er helt på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:
SparetireDad skrev:Men... hvorfor er det som om, at ALT vi hører fra klubben kommer først fra alle andre end klubben selv?

Jeg synes virkelig, at det er tyndt med infoflowet fra central hold. Om så det er ved salg eller køb af spillere, så er det næsten altid fra 3. part, at man hører om det først.
Fordi det ikke er officielt endnu? Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål korrekt men klubben udtaler sig ikke før det er helt på plads.
Det er da ihvf officielt fra Guangzhous side, siden en person som Scolari bekræfter det på dén måde...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Ledelsen har sikkert ment, at Paulinho var en spiller, der kunne forstærke holdet med det samme. Man tænkte, at et bud på €20 mio var rimeligt. Kineserne var dog ikke enig i den værdisætning.

Ledelsen har efterfølgende kigget på alternativer i markedet, men har ikke fundet noget. Ledelsen bliver langsomt desperat og begynder at tale Paulinho op for at kunne forsvare en pris på €40 mio. Inderst inde kan ledelsen godt selv se, at det er en dårlig handel, men de mange penge fra Neymar handlen gør dem skødesløse.

Man ender med at betale de €40 mio og håber på et par gode sæsoner fra Paulinho, så man kan retfærdiggøre købet til en vis grad.
Muligvis. Jeg tænker bare ikke at ney-pengene skulle betyde det store når det kommer til denne handel. Jeg synes det er mærkeligt at man ikke slår til med det samme efter verratti faldt til jorden (altså inden ney).

IMO kan dette kun betyde at vi sælger enten rak eller roberto. Eller måske begge. Vi går over til at spille 4-2-3-1 med bussi og paulinho på midten. Det er den type midt der kan dække af mens dembele, coutinho, messi og suarez hygger sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

SparetireDad skrev:
Piquénbauer skrev:
SparetireDad skrev:Men... hvorfor er det som om, at ALT vi hører fra klubben kommer først fra alle andre end klubben selv?

Jeg synes virkelig, at det er tyndt med infoflowet fra central hold. Om så det er ved salg eller køb af spillere, så er det næsten altid fra 3. part, at man hører om det først.
Fordi det ikke er officielt endnu? Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål korrekt men klubben udtaler sig ikke før det er helt på plads.
Det er da ihvf officielt fra Guangzhous side, siden en person som Scolari bekræfter det på dén måde...
Nej ikke endnu. Der er folk fra klubben der har talt men klubben har ikke officielt meldt noget ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Daluigi »

Jeg gider ikke mere nu
Forumlegende

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg kunne seriøst græde. Med mindre vi sidder på en guldgrube af penge foruden pengene fra Neymar salget, som vi ikke kender til, så smider vi seriøst penge ud af vinduet. Til 20 millioner euro havde jeg tænkt at det måske var en chance der var værd at tage, men til 40 millioner er det bare håbløst. Alle i hele verden griner ad os ligenu, og med mindre Paulinho fuldstændig shiner og bliver en kæmpe succes, så har de god grund til det. Men hvordan skulle en spiller, med 2 sæsoner i europærisk fodbold, der valgte pengene fremfor det sportslige i Kina, nogensinde modstå det kæmpe pres der hviler på ham? Arbejdstilsynet må da træde ind på hans vegne? Christ.
Jeg bløder Blaugrana

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Ialocin »

Hvis Roberto eller Rakitic ryger til England for samme pris gider jeg ikke mere... Jeg hader den her korrupte og inkopetente møgledelse. De ødelægger vores klub.

Jeg glæder mig til den dag Bartomeu er fortid. Ja jeg kan faktisk slet ikke vente. Om det så skal koste en katastrofal sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Roberto smutter for 40 (frikøbs) da han føler sig pisset på. Rak bliver sendt til pool i coutinho handlen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg gider ikke engang prøve på at forstå det, for det lader til at der ikke er nogen mening what so ever. Så lad os se hvad der sker. Med alle de midtbanespillere vi efterhånden har, så kunne vores B-hold da få en habil midtbane i denne sæsons kampe...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor er han en idiot? Det er klamt at han skal svines. Han får en chance som folk ville slå ihjel for og selvfølgelig skal han tage den. Og han skal desuden have chancen af os fans når han kommer.

Det her er ledelsens skyld og kun deres. Det er DEM der skal have tæskene.
Har vist svinet vores ledelse. Det her er simpelthen Hleb om igen. Fint han får en chance.. Men det er uhyggeligt at vores "ledelse" er så utrolig inkompetente i hvad de fortager sig. Det første vi får efter vi har mistet verdens 3 bedste spiller er at vi køber en 29 årig spiller der til dagligt spiller i Kina der ikke var god nok til Tottenham.
H
Å
B
L
Ø
S
T
!
Den er jeg med på. Der er dog ingen grund til at kalde paulinho en idiot.
Fordi han for en gangs skyld tog imod en sportslig udfordring i stedet for penge? Ej du har ret det er ikke hans skyld. Er bare så pissed. Tænk hvis han er den eneste transfer? Dembele kan man håbe på, men vi kommer til at betale alt for meget for ham. Synes det er til grin at man henter en mand på 29 efter man har mistet verdens 3 bedste spiller.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af SparetireDad »

Ja, nu er det ikke for at være gammelklog (selvom jeg nok er det lidt), men forleden havde jeg en ret insisterende debat med en anden bruger herinde - i en anden tråd - hvor jeg stillede spørgsmål ved den måde, man har forspildt hele dette transfervindue. Det blev på alle måder en debat, hvor det var som at slå i en pude. Dét her styrker dog kun mine argumenter betydeligt.

Den eneste trøst er, at man måske slipper for betale Neymar den "løgn-bonus", han mener, at han har krav på - selvom han har fyldt klubben med løgn. Så kan de penge jo gå til Paulinho-handlen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan det simpelthen ikke være. Det ville være selvmord for barto og co. Jeg kan kun se denne transfer blive accepteret (nok nærmere glemt) hvis de henter coutinho og dembele. Og det må de vide.

Hvis de kun henter paulinho så kommer der snart valg. Det kan de ikke slippe afsted med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster