Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Diabolito »

Drake skrev:Men mener stadig ikke at han passer helt ind, og der er ingen fremtid i ham, så der skal en del mere til før han bliver pengene værd, synes jeg. Det er lidt synd at han ikke er skræddersyet til os, for jeg kan rigtigt godt lide ham som person.
Det er jo netop derfor han er købt. Fordi han ikke er som de andre. Det der med at passe ind, synes jeg er lidt noget psuedotaktisk fis, hvis manden spiller godt, og spillerne omkring ham forstår hans tanker, så passer han ind. Jeg mener ikke der er en ærketype, der bare aldrig vil passe ind nogle steder. Så skulle det lige være Zlatan, fordi det overordnede spil blev dårligere, men det er ikke tilfældet her. Se bare på Larsson fx.

Paulinho minder mig om Seydou Keita. En boks-til-boks spiller, man kan sætte ind når der skal være mere fysik og samtidig have flere truslet i hovedspillet. I øvrigt en af Guardiolas favoritspillere fra dengang og helt sikkert en type vi har manglet.
El Señor de las Tartas

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Jesni »

Diabolito skrev:Paulinho minder mig om Seydou Keita. En boks-til-boks spiller, man kan sætte ind når der skal være mere fysik og samtidig have flere truslet i hovedspillet. I øvrigt en af Guardiolas favoritspillere fra dengang og helt sikkert en type vi har manglet.
Helt enig - jeg har også sammenlignet ham med Keita, der i Guardiola-tiden var en vigtig mand at kunne sætte ind, og altid løste sin opgave. Paulinho har godt nok været meget udskældt, men hold nu op han har præsteret. Hvad motivation ikke kan gøre.

Der går nok lidt før folk vil acceptere ham, da næsten alle gravede sig ned i et argumentatorisk hul om at han var en del af en korruptions-deal, og at han aldrig ville kunne bidrage med noget. Hvor er det fedt, at han bare viser alle at de tog fejl :D

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Starnils »

Paulinho har i 9 La Liga kampe, scoret flere mål end end Iniesta har scoret i de sidste 3 sæsoner (ca 83 kampe)

Mvp
Socio. no. 54.257

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Jesni »

Starnils skrev:Paulinho har i 9 La Liga kampe, scoret flere mål end end Iniesta har scoret i de sidste 3 sæsoner (ca 83 kampe)

Mvp
Ja, det er så fantastisk. Folk plejer at kalde ledelsen for inkompetente dét sekund de køber en spiller, der ikke præsterer. Hvad er folk så herinde nu, nu hvor ledelsen tydeligvis scoutede en fantastisk mand, ingen troede kunne noget?

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af whidgee »

Det er bare så lækkert at se hvordan han er faldet til på holdet og hvordan han har modbevist alle inklusiv mig selv. En fornøjelse at se hvordan han kommer med frem og skaber plads. Bravo!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Drake »

Ledelsen er stadig elendig, og ja Pau har præsteret fint, og jeg kan også godt lide ham, men mener stadig at det er et helt åndssvagt køb i forhold til spillertype, alder og pris.

Synes stadig ikke at det var den type vi mangler, men ledelsen ser åbenbart heller en beton midtbane, og der passer han fint ind, men det er bare ikke Barca at spille med en beton midtbane, hvor der igen kreativitet, teknik eller pasninger at højeste niveau.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af whidgee »

Drake skrev:Ledelsen er stadig elendig, og ja Pau har præsteret fint, og jeg kan også godt lide ham, men mener stadig at det er et helt åndssvagt køb i forhold til spillertype, alder og pris.

Synes stadig ikke at det var den type vi mangler, men ledelsen ser åbenbart heller en beton midtbane, og der passer han fint ind, men det er bare ikke Barca at spille med en beton midtbane, hvor der igen kreativitet, teknik eller pasninger at højeste niveau.
Meget uenig. Nu var jeg selv kritisk da de købte ham men jeg må bare indrømme, at han er er fantastisk køb som giver os en masse. Den nye Keita, som Pep ville have. Og den sportslige ledelse skal virkelig have ros for at have set det og for at insistere på købet selvom næsten alle fans gik i selvsving. Nu kritiserer vi næsten kun ledelsen men de skal også have ros når de gør noget godt.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af drømmefodbold »

Super godt køb og tænk at have så stærk en mental styke at præstere når alle svinede en til før man overhovedet havde en chance for at vise sit værd. Hans dybdeløb og samspil med Messi er en fornøjelse og må ikke være rart at dække en op med den fysik og vilje.
Derudover er han meget direkte og flytter spillet hurtigt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

drømmefodbold skrev:Super godt køb og tænk at have så stærk en mental styke at præstere når alle svinede en til før man overhovedet havde en chance for at vise sit værd. Hans dybdeløb og samspil med Messi er en fornøjelse og må ikke være rart at dække en op med den fysik og vilje.
Derudover er han meget direkte og flytter spillet hurtigt.

100 % enig, jeg selv foragtede købet, men Pau har godt nok imponeret mig fra dag 1.

Ingen nykker eller noget som helst, bare knokl på fra første fløjt, og ikke noget med at lige skulle vænne sig til Barca, osv... i øvrigt mange fine tekniske detaljer i hans spil, også i går.

Godt køb til en her og nu løsning, men ikke langsigtet.

Gomes, derimod, han render rundt i 2. Sæson og ser stadig ikke ud til at forstå sin rolle endu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af emo »

Vinder vi ligaen i denne sæson, så har Paulinho været enhver euro værd.

Han er siden Keita og siden Ivans første sæson måske den bedste boks til boks spiller vi har (produktiv).

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Kubala »

Man skal vente med at dømme ham. Når sæsonen er slut, så kan man gøre regnskabet op. Han kan sagtens få sig en god sæson, især fordi han gør det godt nu, men vil han kunne holde niveau de kommende sæsoner? Vil det være ligesom med Mathieu? Det er mere interessant, hvis du spørger mig.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Kubala »

I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det? Det er i hvert fald noget, jeg finder mere interessant, end at være god bare den ene sæson.
Senest rettet af Kubala søn okt 29, 2017 4:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af whidgee »

Kubala skrev:I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det?
Det kan ingen af gode grunde vide noget om. Lige som ingen kunne vide at Suárez pludselig ville falde så meget igennem. Men at rose Paulinho for sin flotte start og at rose ledelsen for hvad der indtil videre ligner et fantastisk køb burde være ret lige til.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Kubala »

whidgee skrev:
Kubala skrev:I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det?
Det kan ingen af gode grunde vide noget om. Lige som ingen kunne vide at Suárez pludselig ville falde så meget igennem. Men at rose Paulinho for sin flotte start og at rose ledelsen for hvad der indtil videre ligner et fantastisk køb burde være ret lige til.
Det er da fint at rose Pau, det må I gerne, men jeg venter stadig med at rose ham, når sæsonen er slut. Mht. ros af ledelsen, så vil jeg vente til der er gået nogle sæsoner.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af whidgee »

Kubala skrev:
whidgee skrev:
Kubala skrev:I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det?
Det kan ingen af gode grunde vide noget om. Lige som ingen kunne vide at Suárez pludselig ville falde så meget igennem. Men at rose Paulinho for sin flotte start og at rose ledelsen for hvad der indtil videre ligner et fantastisk køb burde være ret lige til.
Det er da fint at rose Pau, det må I gerne, men jeg venter stadig med at rose ham, når sæsonen er slut. Mht. ros af ledelsen, så vil jeg vente til der er gået nogle sæsoner.
Jeg kan godt nok ikke forstå logikken i at man nægter at rose en spiller som indtil videre har modbevist alle og fået en fantastisk start mod alle odds. Selvfølgelig har du ret i at han skal levere på lang sigt, men at nægte at rose ham for sin start virker lidt som om man har set sig blind i sin utilfredshed over ledelsen selvom de faktisk ser ud til at have taget en fremragende beslutning

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster